Paljon ajettu CBR 1000 F ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, mä vaan ihmettelen noita 15v vanhoja pyöriä, millä on ajettu 100tkm.
Itelle tuli 20-25 000 per kesä, joten ehkä siksi hivenen oon skeptinen noihin kilometreihin aina välistä.

100tkm mittari kun voidaan pyöritellä aivan totaalisen ympäri ja ulkoasu on silti siisti. Kaveri muuten ajoi 91:n CBR:n ap. ketjuilla about 80tkm, mutta se olikin friikki yleisesti pyörän putsauksen ja hoidon suhteen :D
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
neutraali sanoi:
mutta nuo kiristimethän niissä ekana rupeaa änntään ku se jousi siellä löystyy.
Eikös tuossa ole jo vaara, että jako hyppää kun vetoja ottaa tarpeeksi. Ainankin vanhemmissa suitsissa pystyy kiristimen berberiin tekemään kierteen johon sitten 8ml pultti toimimaan, että kiristin ei ainakaan anna löysiä liikaa. Tosin tarkkaahan toi sitten on, että ketjua ei liian kireelle vedä, männöö nokat särki.:D
 
Kakku sanoi:
Eikös tuossa ole jo vaara, että jako hyppää kun vetoja ottaa tarpeeksi. D
en osaa sanoa, en ole ainakaan moista kuullut/lukenut cbr:ssä tapahtuvan. tuskin se niin löysäksi voi mennä että jako pääsee pomppaamaan. pitäis nokka pyörän rattaat olla varmaan aika kuluneet että pääsis pomppaan. mutua.
 
Konna sanoi:
Viitsitkö Heikki pistää vielä vakuutuksen hinnat tänne näkyville? Itsellä kanssa harkinnan alla CBR 600 tai 1000.

Vuosimaksu on kasko -20% ja liikennevakuutus -70% Ifissä noin 1100 EUR. Mulla ainakin seisoo 7 kk, joten maksettavaa jää tosta vajaa puolet.
 
TheSami sanoi:
Hankkiudut vain eroon noista vakioputkista... ;)

Tässä kohtaa oon erimiältä. Ehdottomasti halusin vakioputkilla olevan pyörän. Tuommoinen museoikäinen pyörä on hieno, kun se on mahdollisimman alkuperäinen. Ihan 100% orkkista alkaa tänä päivänä olla jo vaikea löytää!

Toinen juttu on se, että ei tartte ajaa tulpat korvissa. Matka-ajossa ei tehareista liene mitään hyötyä.

Nyt on parisen viikkoa kurvailtu tuolla fillarilla. Kaupunkiajoa, yksinajoa ja kakspäällä laukkusarjan kanssa matka-ajoa. Kaupungissa ehkä vähän kankea suurehkon painonsa takia, mutta muuten kyllä varsin hyvä peli. Kakspäällä tavaroitten kanssa isolla tiellä menee kun juna. Ei hirveesti tuuli heiluttele ja kyytiläisellä on hyvät tilat.

Pyörä on toiminu ku kello. Jos noin hyvin toimii, niin on kyllä elämäni parhaiten käytetyt neljä tonnia! Taas lähdetään emännän kanssa viikonlopuksi matkalle, reilu 500 km lenkki tiedossa.
 
Heikki722 sanoi:
Toinen juttu on se, että ei tartte ajaa tulpat korvissa. Matka-ajossa ei tehareista liene mitään hyötyä.

Kyllä ne tulpat korviin laitetaan tuulen suhinan takia. Tehoputken pauhu on aika pientä siihen verrattuna.
 
Heikki722 sanoi:
Vuosimaksu on kasko -20% ja liikennevakuutus -70% Ifissä noin 1100 EUR. Mulla ainakin seisoo 7 kk, joten maksettavaa jää tosta vajaa puolet.
ens vuonna muuten muuttuu ifissäkin nuo maksut nykyaikaiseen muotoon. hintoihin tuskin hirveästi vaikuttaa


edit. täällä kun porukka suosittelee pelkkää teharia niin siinä ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä ellei sitten ole valmis ostaan kaasareihin isompia suuttimia ja sen jälkeen viedä se pyörä säädettäväksi. pelkällä putkella ei saa ku isot äänet(vaikka putken myyjäthän lupaa mitä vaan) ja huonoimmassa tapauksessa toimii paljon huonommin kuin vakiona. toki isot ääneet monesti tuo tehon tuntoa ,mutta pelkkää putkia ei ole järkeä laittaa vaan pitää olla valmis santsaan muihinkin osiin, että saa ne saatavissa olevat hyödyt esille.
 
neutraali sanoi:
ens vuonna muuten muuttuu ifissäkin nuo maksut nykyaikaiseen muotoon. hintoihin tuskin hirveästi vaikuttaa


edit. täällä kun porukka suosittelee pelkkää teharia niin siinä ei kertakaikkiaan ole mitään järkeä ellei sitten ole valmis ostaan kaasareihin isompia suuttimia ja sen jälkeen viedä se pyörä säädettäväksi. pelkällä putkella ei saa ku isot äänet(vaikka putken myyjäthän lupaa mitä vaan) ja huonoimmassa tapauksessa toimii paljon huonommin kuin vakiona. toki isot ääneet monesti tuo tehon tuntoa ,mutta pelkkää putkia ei ole järkeä laittaa vaan pitää olla valmis santsaan muihinkin osiin, että saa ne saatavissa olevat hyödyt esille.


Itseasiassa voi tehdä tuhoakin jos vaihtaa vain sliparin, saattaa mennä tällöin seos liian laihalle ja polttaa venat. Virittäminen onkin tärkeä tehdä kunnolla voi meinaa.
 
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom