Palikka testailua

No soriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ei kai menny elämä ny ihan pilalle :itku:

Ihan uus mulle:)
121. Osa meni kyllä täysin arvaamalla, kun ei jaksanut edes yrittää:D

Mniska sanoi:
tuleeko vittuilua jos pistää oman tuloksen.................
130+
Täällä kans 130+
En tosin jaksanu käyttää kaikkea aikaa ja jäi 4 kohtaa vastaamatta.

Integrandi sanoi:
= en ehtinyt päätellä kaikkia kohtia asetetussa ajassa ;)
Ei vaan laiskuus meni nerouden edelle... :)

Onkohan tällaisiä testejä tarkoitus tehdä vain kerran per sama testi vai voiskohan ton ottaa uusiksi joskus paremmalla ajalla?

BadTaste sanoi:
Onkohan tällaisiä testejä tarkoitus tehdä vain kerran per sama testi vai voiskohan ton ottaa uusiksi joskus paremmalla ajalla?

Mensan sääntöjä referoiden samaa testiä maksimissaan 2 kertaa per lärvä. Useamman kerran kun tekee niin saa hyötyä ajan säästössä. Toisella kertaa pystyy noita helppoja alkupään tehtäviä sutimaan muistista.

Itse tein tuon saman testin silloin joskus kun dinosaurukset vielä vaeltelivat tasangoilla ja kyllä siitä hieman hyötyä oli. Ei tarvinnut nyt alussa niin paljon miettiä (muistin jotain) ja pystyi hinkkaamaan loppupään pähkinöitä kauemmin.

Muistaakseni sain tossa kaikki paitsi sen viimeisen tehtyä ja luvuksi tuli 164 (joka oli täysin sama minkä sain myös Mensan pääsykokeesta...). En ole sen jälkeen tota katsonut. Pitäisi varmaan huvikseen miettiä sen viimeisen tehtävän logiikka, joka silloin jäi avoimeksi.

Samaa testiä ei kyllä saa tehdä kahta kertaa. Mensan pääsykokeen saa tehdä 2 kertaa, mutta se testi ei kyllä niillä kerroilla tule olemaan sama, koska niillä on aika monta eri variaatiota siitä.

edit: tuli katsottua mensan hienoa diplomia ja 162 se oli. :) Eli ei pidä laittaa lapin lisää tohon. ;)

oonkohan mä vaan vähä yksinkertanen vai liian kärsimätön.. loppu kiinostus 20 jälkeen..

132. Eikös se viimenen kuvio mennyt niin, että kukin muoto oli vuorollaan jonossa? Eli lopuksi oli kolmioiden vuoro olla jonossa, jonka paikka määräytyi aiemman kuvion mukaan, eli yksi kolmio liikahti kahden muun jatkoksi(vasen laita). Näin siis itse sen hahmotin.

haba sanoi:
132. Eikös se viimenen kuvio mennyt niin, että kukin muoto oli vuorollaan jonossa? Eli lopuksi oli kolmioiden vuoro olla jonossa, jonka paikka määräytyi aiemman kuvion mukaan, eli yksi kolmio liikahti kahden muun jatkoksi(vasen laita). Näin siis itse sen hahmotin.

Ei tuo ihan noin näytä menevän...

Liitteet

• viimeinen.webp
    viimeinen.webp
    17,4 KB · Katsottu: 353
Sitten mä olen tyhmä mikä tyhmä. Laitoin joko A tai E. Ei muista enää.

Edit Mäkään en käyttänyt kaikkea aikaa. Tais jäädä 25 min. Eikös nopeus oteta huomioon pisteissä?

Back
Ylös Bottom