Palautusjuomista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DDT
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by pek
Nyt vähän hämää:

Ku on pitäny hankkii palautusjuoma jo pitkään mut en oo saanu yhest juttuu selvää: toiset käyttää sellasii tuotteit mis on suurin piirtein puolet hiilarii ja puolet protskuu, toisil taas on erittäin vähän hiilareit ja paljon protskuu. Kumpi näist nyt ois se 'parempi'? Meinaan pakkotoiston kaupaski löytyy molempii. Esim. toi post workout tarjous ja sit on toi Immediate action jos ei oo melkein yhtään hiilarii ja sanotaan et siit ois vaan haittaa palautusjuomas... joku osais neuvoo? Kiitti.

Loppu.

Tähän nyt ei ole yksiselitteistä vastausta, toiset kannattavat 2-vaiheista ja suurin osa ottaa hiilarit ja protskut samaan aikaan. Itse vetelen nyt tuota Immediate actionia yksinään ja tästä 30 min otan vasta maltoa, ei ainakaan ole hidastunut palautuminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä vedin muutaman viikon tuollaista todella matalahiilarista palautusjuomaa, mutta luettuani tuon Dogin postittaman linkin urheiluravitsemuksesta, lisäsin taas sen puoli desiä maltoa drinksuuni.

Nyt palautusjuomassa:

(Tuntia ennen treeniä Prolab B.C.A.A. Plus, 4 kaps)

Palautusjuomaan:
- Prolab Isolate Suklaa, 1 mitta (0,7 dl) prot 24 g, hh 2 g, r 0,5 g
- Prolab Pure Whey Vanilja, 2 mittaa (yht. 1,8 dl) prot 44 g, hh 12 g, r 4 g
- Prolab Glutamine, reilu tl
- Evolution Creatine Pyruvate, tasainen tl
- Malto, 0,5 dl

Mulla on tällainen oma sekoitus:

- 1dl maltoa
- 1dl perusheraa (nyt taitaa olla fast menossa)
- n. 10 grammaa glutamiinia
- n. 5 grammaa greatiinia
- Makuna vaikka kaakaojauhoa pari teelusikallista

Ja ihan tyytyväinen olen ollut...

Palautusjuoman hiilareista.

Onko väliä sekoittaako palautusjuomaan hiilarit maltosta vai dekstroosista? Eli onko dekstroosilla kenties jotain miinuspuolia verrattuna maltoon?
Tuli hankittua kahden kilon pussukka panimosokeria ja siitä täytyisi eroon päästä ennenkuin muuttuu sementiksi kaapissa.

Edelliseen: eipä juuri (voi olla jotain imeytymiseroja, mutta ne on aika vähäisiä). Maku voi tosin olla aika imelä.

Originally posted by Json
Palautusjuoman hiilareista.

Onko väliä sekoittaako palautusjuomaan hiilarit maltosta vai dekstroosista? Eli onko dekstroosilla kenties jotain miinuspuolia verrattuna maltoon?
Tuli hankittua kahden kilon pussukka panimosokeria ja siitä täytyisi eroon päästä ennenkuin muuttuu sementiksi kaapissa.

Osta samankokonen pussi maltoa ja pistä puolet molempia, näin minä olen tehnyt...vähentää mukavasti sitä imelän makua!! Ja jonkin teorian mukaan se dextroosi parantaa kreatiinin imeytymistä...että ei siitä varmaan haittaakaan voi olla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom