Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by SuperStar82
mitäs mieltä tälläsestä ku eioo köyhänä varaa ostaa maltoo ni oon heittäny fast whey 3 0,7desii (en tiiä paljo grammoissa, 30?) ja sitte 2 teelusikallista sokeria... tosta sitte n tunti kunnon mätöt
Originally posted by Krusifiksi
Jos et ole testannut, niin koita pienempää palautusjuomaa. 20-30 g prot ja 50 g malto, jos vielä noilla oireilee, niin vähennä maltosta. Mulla tulee myös ällö olo jos nykäisen huiviin 100 g maltoa kerralla.
Originally posted by gotto
Eiköhän se riitä, jos on tosiaan heti syömässä. Tuossa puolessa tunnissa ei lihaa kuitenkaan merkittävämmin lähde. :D
Originally posted by Pertti 123
Sitäpä vähän ihmettelen, kun porukka vetää 30-50 grammaa proteiinia, kun luulisi heidän kuitenkin menevän tossa 20-50 minuutissa himaan syömään. Vai onko teillä tapana roikkua salilla tai jossain muualla kauankin treenin jälkeen?
Tosiaan tossa mainitsemassani n. 30 minuutissa on varmaan ihan yhdentekevää ottaako mitään palautumisjuomaa. Banaani pukkarissa ja himassa valmiiksi keitettyjä kananmunia kehiin.
Originally posted by timba79
Minä olen ainakin ymmärtänyt että tämän palautusjuoman tarkotus on juuri se nopea imeytyminen (malto+hera) ja tavallinen safka nyt harvemmin kovin nopeasti imeytyy...
Originally posted by Proteos
Jep... ja sitten ainakin itselläni kovan treenin jälkeen ei ruoka maistu heti kunnolla, ainakaan sellainen määrä mikä pitäisi syödä.