Palautusjuoman korvike..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pöllö
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by snip0r
Hyih, mulla ainakin menee treeni heti reisille jos colaan koskee.. :)

No maassa maan tavalla. Oon kyllä koittanut poikia valistaa, ja kyllä ne ainakin kohteliaasti kuuntelee... :D

pahvieikka sanoi:
Rahka, ym. maitotuotteet eivät sovellu palautustuotteeksi -> imeytyminen. vrt. heraproteiini

Kuinka suuri ero sitten on? Alotteilijoille kuten minä, sopii varmaan siinä missä aidot palkkarit, oletan?

t. Osku

pahvieikka sanoi:
Rahka, ym. maitotuotteet eivät sovellu palautustuotteeksi -> imeytyminen. vrt. heraproteiini

"Proteiiniravinnon ja proteiinisynteesitutkimusten uranuurtaja Professori R.R. Wolfen tutkimusryhmä Texasin yliopistosta löysi vastikään, että hera- ja kaseiini ovat molemmat tehokkaita lihasten proteiinisynteesin lisääjiä nautittuna voimaharjoituksen jälkeen (Tipton ym. 2004)."

Näin tässä Mass Blastin tuoteselosteessa pakkiskaupassa lukee, joten onko se rahka nyt sittenkään niin huono vaihtoehto?

itse en oo huomannu mitää eroa palautumisnopeudessa jos vetää kaksi purkkia raejuustoa ja litran appelsiinimehua kuin siihen että juo herasta ja maltosta tehdyn palautusjuoman. lisäravinteet on kyllä kätevä tapa ottaa lisää kaloreita ruokavalioon koska niitä on kätevä kuljettaa koulussa tai töissä mukana, mutta ei niillä sen paremmin kehity kuin tavallista ruokaa vetämällä.

Korovski sanoi:
itse en oo huomannu mitää eroa palautumisnopeudessa jos vetää kaksi purkkia raejuustoa ja litran appelsiinimehua kuin siihen että juo herasta ja maltosta tehdyn palautusjuoman. lisäravinteet on kyllä kätevä tapa ottaa lisää kaloreita ruokavalioon koska niitä on kätevä kuljettaa koulussa tai töissä mukana, mutta ei niillä sen paremmin kehity kuin tavallista ruokaa vetämällä.

Helvetisti halvempia on ainakin kuin raejuustot ja mehut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom