Palautusjuoman gramma määrät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jylhiz
  • Aloitettu Aloitettu
ToughGrip sanoi:
Kyllä tuota hiilaria kannattaa treenin jälkeen ottaa edes jonkin verran, treenasit sitten illalla tai päivällä. Kiva kävellä seuraavana aamuna koulussa kun kuoripoika kun on edellisenä iltana kyykkäilly kantapäätä myöten...

Juu kyllä se taitaa kannattaa, kaiken sen tiedon perusteella jota on tullut luettua. Itse vaan olen jotenkin tottunut tuohon hiilarittomaan. Mutta kuten totesin, testiin menee malton kanssa! Pitäähän tässä jokatapauksessa muutama kilo massaa saada lisää :D .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse sekoitan sillä tavoin, reilu 4 osaa heraa, 3-4 osaa maltoa ja 1-2 osaa dekstroosia. Nämä sekasin pöntössä, siitä annostelen 3 dl jauhesekoitusta + sekaan reilu 5g kreatiinia (ja kaakaota mausteeksi).

Jotain 40 g protskua ja n.90 g hiilareita...

Here are the ingredients for creating your shake according to your
bodyweight (lean body mass):

16 oz. Grape Juice
0.25 grams of protein per pound of body mass
0.8 grams of carbohydrate per pound of body mass
0.05 grams of creatine for every pound of body mass.
0.1 gram of glutamine per pound of bodyweight

An example of a "cocktail" for a 200 lb. with 10% bodyfat is as follows:
50 grams of protein
80 grams of carbohydrate powder
20 grams of glutamine
10 grams of creatine
16 oz. Of grape juice (approximately 80grams of carbohydrates)

Mix in blender or shaker cup and chill before you workout.

Valmis palkkari..

Esim Evolutionin palkkarissa on hiilarit / protskut n, 50-50 ja kreat + vitamiinit lisäksi..ja todella hyvän makuista minä suosin sitä, heti treenin jälkeen ensin kuitenkin Evolutionin ioni-proteiinia 30 g sitten suihku ja vaatteet päälle (jossa menee n. 20 min) ja kotimatkalla hörpin toisesta pullosta tuota evolutionin 50/50 palkkaria n. 50 grammaa...eli kokonaisuus on hiilarit 25 grammaa ja protskut 55 grammaa, onko tässä hiilareita liian vähän ? Evolutionin mielestä ei, miten pakkislaisten ?

Patarauta sanoi:
Esim Evolutionin palkkarissa on hiilarit / protskut n, 50-50 ja kreat + vitamiinit lisäksi..ja todella hyvän makuista minä suosin sitä, heti treenin jälkeen ensin kuitenkin Evolutionin ioni-proteiinia 30 g sitten suihku ja vaatteet päälle (jossa menee n. 20 min) ja kotimatkalla hörpin toisesta pullosta tuota evolutionin 50/50 palkkaria n. 50 grammaa...eli kokonaisuus on hiilarit 25 grammaa ja protskut 55 grammaa, onko tässä hiilareita liian vähän ? Evolutionin mielestä ei, miten pakkislaisten ?

Itse ottaisin hiilaria n.40g

Kupla sanoi:
Palautusjuoma:

Malto 50g
Hera 40g
Maitopro. 20g

Mun mielestä ei kantsis maitoproteiinia sotkee palautusjuomaan.

ja omasta palkkarista, ennen meni joku 50gr Hiilarii ja 40gr Prot. +glutamiini ja kreatiini. Nyt 30gr hiilari ja 40gr Prot. +gluta/krea ku kun on mukamas dieetti päällä :david:

Mulla on yleensä 30g fastin heraa ja 30g fastin maltoa. Eli desi heraa ja n. puoli desiä tuota maltoa.

Korpinurmi sanoi:
kovat on Kalimerolla glutan ja krean määrä... mutta iso on mieskin.
En ymmärrä miten se saa alas tommoisen satsin. Eka treenataan kieli vyön alla jalkoja ihan kuoliaaksi, sitten tämä oksentelee pitkin poikin ja treenin päälle vetää tommoisen satsin karmaisevaa shittiä. Asennetta täytyy olla jonkin verran, mä en kykenis kun tekee pahaa vetää normaalikin juoma.

Suositut

Back
Ylös Bottom