palautusjuoma tarkistus + L-glutamiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gregz
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
ELi kysyn vaan nyt et onhan kaikki kunnossa palautusjuoma / mitä vedän päivässä mikä ei ole kunnon ruokaa.

-Treenin jälkeen 100ml Mass Blast + 50ml hera80
-aamu,ilta omega 3 kalamaksaöljykapselin
-Pro slow aina treenipäivänä ennenku meen nq / palautuspäivänä jos tuntuu nälkä painavan yötä vasten
-Kreatiinia 1-2 kertaa päivässä, + aina palautusjuomaan sellaset 5-10g

kysymys1: mitä puuttuu vai pärjääkö noilla hyvin
kysymys2: ostin L-glutamiinia ja oon lisänny sitä about samanverran ku laitan kreatiinia tohon mass blast joukkoon, onko hyvä vai huono idea?

176/64

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensinnäkin, jätit kertomatta normaalit ruokailusi. NIIDEN perusteella pystyisi arvoimaan mitä sä tarvitset lisäksi. Melkoisen paljon sä popsit lisäravinteita, itselleni on riittänyt treenin jälkeen 100g Fast Muscle+:aa (41pr/42hh/3,3r + 5 krea). Panosta mieluummin kunnon ravintoon kuin lisäravinteisiin, ne kun ovat LISÄravinteita.

no, ruokailu on aina ollut mulle periaatteessa se ongelma. Aamulla tulee aina heti syötyä ku herään terveellisesti, joko se o murot + hedelmiä tai munakas tai voileipiä mis vihanneksia sisällä. Päiväsaikaan tulee kuitenki ton jälkee joskus pausseja, ja vaikka tiedän että kebabi on varmaan tosi epäterveellistä niin en mahda olla syömättä kebabia / subwayssä 30cm leipää treenin jälkeen puntilla.. eli syön vähintään 2-4 kertaa kebabia viikossa. Illalla aina haluan lihatuotteita ja mitä mutsi nyt sit vääntää aina iltasin. Kaverit sanoo et syön tosi paljon, ku aina ajattelen ruokaa ku mul o aina hermoton nälkä jostain syystä, ehkä siin syy miks käyn usein valmismestois koska saan tyydytettyy ees vähäks aikaa näläntunnetta. :P Oisko jotain hyvii ruokavinkkejä jotka sais näläntunteen katoamaan + terveellistä + hyöty. Iltasin tuppaan välillä syömään tonnikalaaöljyssä, mutta sitäkään ei tod jaksa aina ku alkaa oksettamaan. (esim jos joka päivä)

himassa aina myös päivällinen, nyrkkisääntönä että himassa on aina safkat itetehtyä / luomua koska mutsi ei harrasta valmisruokia / edes mikroa ei löydy talosta.

Tuota nou sun ruokailut ovat päin metsää ainenkin minun mielestäni. Missäs miehen proteiinit on? Unohtuko kauppaan? Ääh vitsit sikseen ja ruokavalio kuntoon. Eli sun pitäisi saada proteiinia 2-3 tunnin välein, jos kehitystä halajaat. Eli aamulle vaikka kaurapuuroa ja raejuustoa tai rahkaa ja kaurahiutaleita. Rahka on muutenkin tosi hyvä proteiinin lähde ja käy hyvin välipalaksi. Proteiinia saat mm. raejuustosta, rahkasta, yleensä maitotuotteista, lihasta, kanasta ja etc. Ja suosi vähä rasvaisia lihoja. Ja toi kebab ei oo oikein body-ruokaa, mutta jos maistuu niin syö vaan, mutta älä sitten mulle valita, kun bulkin oot tehnyt ja rasvat on +20. Ja illaksi heität hiilarit pois ja syöt vaan proteiinia ja rasvaa ja rasvat voit ottaa oliivi- tai rypsiöljystä tai pähkinöistä.

NGV sanoi:
Ja toi kebab ei oo oikein body-ruokaa, mutta jos maistuu niin syö vaan, mutta älä sitten mulle valita, kun bulkin oot tehnyt ja rasvat on +20.

Kebabrullahan just on body-ruokaa raskaan treenin jälkeen :) Ei sitä kyllä tosin kannata joka päivä vetää, mutta sillon tällön ihan ok.

kebab perjantaisin viimesen treenipäivän illalla on kova sana, koko viikon syöny kohtuullisen bodyruokaa, sittenp perjantaina saa löysätä ja vetää KEBUU!!! lauantai kuluu pelaillessa ja muuten vaan oleskemalla, sunnuntai sama ja sitten taas treenaamaan!

Subwayn patonki kananrinnalla, kalkkunalla tai pahtopaistilla... Tuollainen on just passeli bodysafka. Esmes. Subway grillattu kanarintapatonki (30cm): prot: 50g, hiil. 76g, r. 11g, kalorit 608 kcal. Kyllähän tuo nyt aina hikisen rahkamössön voittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom