Palautusjuoma ja oksentelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu
No kyllä minä tiedän milloin mun sheikkeri on puhdas. En kai mä nyt kaikkia mössöjä vedä paskasesta sheikkeristä?
Vatsa ei ollu tyhjä, vaan siellä loju proteiinipatukka, ja tosiaan se latausjuoma. Mä kyllä hörppäsin sen aika vauhdilla, mutta niinpä mä hörpin samalla nopeudella sen latarin, eikä se okseta.

Ja se oksentelu on ihan sellasta allergiaoksua. Kouristuksen omasesti koko vatsan sisältö ulos myös nenän kautta. Ja itkun kera.

Melkeinpä tiedänkin näistä palkkareista jotain, (... eli en) joten ei mitään käsitystä että onko herattomia palkkareta olemassa muita kun näitä valmistetroja. Voin kertoa, että siivoojan fyffeillä ei kyllä sellasia neljää kertaa viikossa kustanneta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä minä tiedän milloin mun sheikkeri on puhdas. En kai mä nyt kaikkia mössöjä vedä paskasesta sheikkeristä?
Vatsa ei ollu tyhjä, vaan siellä loju proteiinipatukka, ja tosiaan se latausjuoma. Mä kyllä hörppäsin sen aika vauhdilla, mutta niinpä mä hörpin samalla nopeudella sen latarin, eikä se okseta.

Ja se oksentelu on ihan sellasta allergiaoksua. Kouristuksen omasesti koko vatsan sisältö ulos myös nenän kautta. Ja itkun kera.

Melkeinpä tiedänkin näistä palkkareista jotain, (... eli en) joten ei mitään käsitystä että onko herattomia palkkareta olemassa muita kun näitä valmistetroja. Voin kertoa, että siivoojan fyffeillä ei kyllä sellasia neljää kertaa viikossa kustanneta.

Jos nielu on myös turvonnut, niin epäilen kyseessä olevan allerginen reaktio. Myös oksennusreaktio ruoka-aineen nauttimisen jälkeen voi hyvinkin olla elimistön hylkimisreaktio yliherkkyyttä aiheuttavalle aineelle. Ei varsinainen allergia mutta lähellä sitä. Veikkaisin, että Pynskyn tapauksessa siis allergia/yliherkkyys. Se mikä tuon aiheutta ei varmaan selviä ku kokeilemalla muita merkkejä tai sitten maitoproteiini itsessään aiheuttaa yliherkkyysreaktion. Itselleni näin käy cashew-pähkinöiden kohdalla eli jos moisia popsisin, niin oksentaisin aika railakkaasti. Muut pähkinät menee mutta joskus niistäkin voi jotain vatsanpuruja seurata.

Ei varsinaisesti liity täysin asiaan, mutta läheltä liippaa koska molemmat otsikossa mainitut asiat liittyvät tilanteeseen vahvasti.
Eli toissapäivänä oli tarkoitus lähteä salille ja olosuhteiden pakosta sekoitin palautusjuoman sheikkerissä puolittain valmiiksi (puolella) vesimäärällä jo kotona. Lopulta treenikerta siirtyikin kuitenkin seuraavalle päivälle ja eilen salin jälkeen avatessani tämän Mutan Massista sekoitetun palautusherkkuni, pukkasi juomatörppö painetta pihalle suuosasta. Laskin puteliin puuttuvan puoliskan vettä, muutama terävä sekoitus ja ei muuta kuin kunnon kulaus pohjanmaan kautta... Jumalauta, en oo varmasti ikinä maistanu mitään niin kammottavaa. Tuntu että kielestä lähtee tunto, niin pistävänmakuista myrkkyä se oli. Väkisin vetelin kuitenkin loppuun vaikka laatta oli koko ajan puolessa välissä kurkkua vastassa.

Tapahtuko tuossa nyt joku käymisreaktio vai mikä? Varmaa kuitenki on se että en anna päivää tuon seistä sheikkerissä veden kans. Ei ollut edes eka kerta kun näin menettelin ja siksi suuresti ihmetyttää.

Jumalauta, en oo varmasti ikinä maistanu mitään niin kammottavaa. Tuntu että kielestä lähtee tunto, niin pistävänmakuista myrkkyä se oli. Väkisin vetelin kuitenkin loppuun vaikka laatta oli koko ajan puolessa välissä kurkkua vastassa.
mitä sitä kallista ainetta suotta viemäriin kaatamaan, edes pienen myrkytyksenkään uhalla...

Osaiskohan joku neuvoa, että mitäs kaikkea settiä pitäis tunkea palkkariin, että sais kasvatettua lihasta ja vähennettyä rasvaa. Heratonta pitäis olla. Jengi ei taida suositella niitä soijajuomia? Joku heraton prode ja maltoko? Ja millä suhteilla?

ittellä oli simmonen et just kerkes salilta kotio ni paska lensi...tosin olin ottanut vahingossa tuplaten tehonlisääjää ja aminoja...ja palkkarina oli ja on hera80 fastilta, suklaan makunan. Nyt annostelut oikein ja ei enään käy vattaan. Fastin tuotteiden laatuhan on paruntunut aivan huimasti maultaan, tosin tehonlisääjiä en voi käyttää kun ei mee kurkusta alas mut noi protskut on j hyviä, että voisin niitä janoonkin jo vedellä. Lakoosin osuus niissä on todella pieni.
PYNSKY, miksi pitäisi olla heratonta? Itsellä palkkari koostuu 1dl hera80 HERA80 ja hiilareita BioTech USA - Carbox 1000g - Body Action .Noita hiilareita laitan palkkariin apaut 20grammaa.

Se voi olla et vatsa ei kestä keinotekosia makeutusaineita.Tai sit se on jotenki ton Heran imeytymisen kanssa koska itel Kaseiinin kanssa ei oo koskaa ollu samaa ongelmaa.

Eli yks et kokeile maustamatonta Heraa ja sekota vaikka kaakaojauhetta sekaan ja kokeile tuleeko samoja oireita.

En usko, että on keinotekosista makeuttajistakaan kysymys. Oon tässä tiputellu painoa vuoden aikan semmosen 35kg ja keinomakeutus on tullut hyvinkinkin tutuksi.
Joskus tulee välipalaks vedettyä niitä proteiinivanukkaita ja niistäkään ei tuu mitään pahoinvointia. Uskon ihan puhtaasti että se on se hera. Ostin nyt pari jotain valmispalkkaritetraa, missä ei heraa pitäis olla. Ostin nyt pari tötsää jotain valmispalkkaria. Pitää juoda ne ja keskittyä viikonlopun aikana ettimään joku hyvä vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom