Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Timse, ei ole käynyt mielessäsi että tuo on suomennos?
Click here
Kyllä vaan. Väitän että jos joku asia on oikeasti "ainoa oikea" niin siitä kyllä pitää helevetti sentään löytyä enemmän juttua. Suomalaisilta sivuilta tuota kyseistä sanaa löytyy ainoastaan mainoksen yhteydessä, veikkaampa siis ettei mitään realistisia hyötyjä tuollakaan tyhjänpäiväisellä asialla ole palautumisen kannalta. Ja muutapa en oikeastaan viestissäni väittänytkään. Jos jotain sanaa käytetään vain yhdessä mainoksessa niin ei se nyt hyvänen aika mitään kovin tähdellistä voi olla, ainakaan palautumisen kannalta.

Kyllä kiinteyttämisestäkin puhutaan, ja hakusanalla löytyy aivan helvetisti asiaan liittyvää juttua... silti jokainen vähänkään dieettaamisesta tietävä tietää ettei mitään maagista kiinteyttämistä ole, läski ei muutu lihakseksi ja piste. Näin ollen kiinteyttäminen on juuri samanlainen sana jolla markkinoidaan jotain höpön-löpön tuotetta. "Kiinteytä vartaloasi juuri sieltä mistä haluat", eikö niin? :)

Taisipa tuolla phase3-mainossivulla olla pieni kirjotusvirhe myös tuossa "sivistyssanassa", mikä lisää helkkaristi luottamusta tekstiin. :)

Tämä kyseinen Marjakarhu on sekoittanut joutavanpäiväisellä phase3- jutuillaan ainakin 8 asiallista proteiini/palautusjuomakeskustelua, tällä kertaa oikein aloittelijoille suunnatun jutun. Hyvin näyttää onnistuvan.

Naurattaako vielä? On varmaan hauskaa huomata että on nolannut itsensä, puhunut itsensä pussiin, tehnyt itsestään pellen, koittanut olla viisaampi kuin oikeasti on ja puhua paskaa asiasta josta ei tiedä mitään.
Tämän kommentin jälkeen ei voi kun nauraa. Taisi osua mun postini vähän arkaan paikkaan. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä, meikäläinen veisaa viis siitä mitä joku jossain on mieltä mun höpinöistäni. :lol2:

Tämä kyseinen Marjakarhu on sekoittanut joutavanpäiväisellä phase3- jutuillaan ainakin 8 asiallista proteiini/palautusjuomakeskustelua, tällä kertaa oikein aloittelijoille suunnatun jutun. Hyvin näyttää onnistuvan.

:

Sinä juuri syyllistyit mainontaan ,en minä.( en ole maininnut mitään merkkejä )

.. Ja myös kaikki mitä siitä pitää muuta tietää, kun tämmöistä yksinkertaistettua threadia asiasta en oikein löytänyt.

Jos sinulla on laktoosi-intoleranssi niin kannattaa tarkistaa myös tuotteiden laktoosimäärät. Lisäksi palautusjuomassa proteiinin pitäisi olla nopeasti liukenevaa kun välipalajuomiin riittää hitaammin liukeneva. Makueroja tuotteilla on paljon. Itse en perus herojen makua voi oikein sietää niin tulee ostettua vähän kalliimpia :)

Tulokset puhukoot puolestaan, Maastaveto 200 kg x 18 toistoa.
( pystytkö samaan ? )

Oliko sinulla syntyessäsi pään tilalla perse, vai onko sut vaan hakattu tyhmäksi pienenä?

Alkuperäiseen kysymykseen: Itse en usko heran laadun palkkarissa vaikuttavan palautumisen nopeuteen kovinkaan merkittävästi, mieluummin säästän rahat ja panostan määrään, eli halpishera ja jokin nopea hiilihydraatti luulisi ajavan palkkarin asian.

Alkuperäiseen kysymykseen: Itse en usko heran laadun palkkarissa vaikuttavan palautumisen nopeuteen kovinkaan merkittävästi, mieluummin säästän rahat ja panostan määrään, eli halpishera ja jokin nopea hiilihydraatti luulisi ajavan palkkarin asian.

Toki kroppa tulee toimeen millä heralla tahansa, mutta sen liukenevuus veteen voisi olla hyvä ettei paakkuunnu shakeriin klimpeiksi. Tämä ihan hermojen kannalta.

Toki kroppa tulee toimeen millä heralla tahansa, mutta sen liukenevuus veteen voisi olla hyvä ettei paakkuunnu shakeriin klimpeiksi. Tämä ihan hermojen kannalta.

Juu, totta. Mutta kyllä melkeinpä kaikki herat liukenee kohtalaisesti, jotain kaseiinia mulla oli joskus ja siitä tuli sellaista puuroa että teki mieli suorittaa nauttiminen letkuruokintana.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=5520

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=74614&postcount=32

Suoraan sanottuna vituttaa tämä Evolutionin näennäistieteelliset väitteet, sillä porukkaa tuntuu uskovan mitä potaskaa tahansa

Esim.:

"sai sen käsityksen että herahydrolysaatti ja lysiini ensin ja hh:t 30min päästä aiheutti suuremman plasman insuliinipitoisuuden jonkin ajan päästä harjoituksesta kuin tavallinen palautumisjuoma?"

Syynä oli tietysti se, että "proteiinit ensin hiilarit jälkeen" -ryhmässä hiilarit otettiin lähempänä sitä ajankohtaa, jolloin insuliini mitattiin.

Edit: Toi insuliin mittaus juttu oli noston arvoinen:D

Hienoa tämä kinastelu tämmösissä tredeissä ^^

Sori vaan mutta sain kiellon, joten en voi kommentoida reeni/ ravinto asioita.

Lue nyt uudestaan nuo Miken replyt ja mieti mitä sulta kiellettiin ja mitä ei. Mä voin vähän auttaa, eli Mike sanoi että lopeta tuon mainospaskan postaminen tänne.

Voit sä hyvin perustella miten joku hifihifi palkkari on parempi kuin joku perussetti. Ja kerro omin sanoin, älä kopsaa mitään mainospaskaa jostain pussin kyljestä. Ja jos kerran nuo kaikki uskot, niin otappa vaikka Wrangen kuvasto ja katso mitä ne kaikenmaailman solunlaajentajat lupaa sulle tehdä. Tiedä vaikka vetäsit kohta 18x300 maasta jonkun ihmejauhon aikaansaamana.

Eikä ole siis tarkoituksena tarpeettomasti vittuilla, ei vaan oikein pysty hymyilemättä lukemaan näitä sun lisäravinnehehkutuksia. Joko olet markkinamiesta tai sitten sua kusetetaan 6-0 ja viedään rahat pois hyväuskoiselta. ;)

Tietoa sulla kuitenkin tuntuu olevan, joten eiköhän se ole tue eka vaihtoehto sitten. ;)

Ihan hyviä polustuksia tuntuu jätkillä olevan :jahas:. Kai mäkin olisin huomattavasti isompi jos olin syönyt mikrofraktioita ja juonut mikroaaltouuneja. Ehkä myös saisin 20x200 kg maasta. Seuraavaksi varmaan taas itketään jossain muualla ku täällä kiellettiin mainostamasta tai jauhamasta turhanpäiväistä paskaa. Hienoa :thumbs:.

Pojat, pojat. :) .. Alotin tän threadin ihan kysyäkseen simppelin kysymyksen palkkarista ja isot miehet rupee kinaamaan. Ei taida kuulua tänne ja menee ohi aiheenkin. En haasta riitaa, mutta hillitkää, koska kattoo että juttua on tullut 7 sivua,ja selailun jälkeen huomaa, että niistä 4-5 on vittuilua, niin on aika turha juttu. :/

Back
Ylös Bottom