palautusjuma ja kiristely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Millasta kannattaa käyttää palkkarina jos haluaa kiristellä samaan aikaan. Tuskin mitään kauhean hiilaripitoista. Mitä itse käytätte dieetillä ? :)

edit:Ei mulla kyllä ole kiristeltävääkään, ainakaa paljoa mutta onhan sentään kesä ni pitää pysyä tiukkana :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos ei raaski hiilareita käyttää palkkarissa,niin sit vaan pelkkää prodee..

Kaikki ukot vetää dieetilläkin palkkarissa hiilaria, mutta älä ota jos et tahdo. Yleensä tosin jengi puolittaa sen hiilariannoksen.

Kyllä ne hiilaritkin ovat tärkeitä diettailun aikana siinä palautusjuomassa, ovat olennainen osa palautumista kovan treenin jälkeen. Nipistä sitten vaikka tarvittaessa ne hiilarit pois normi ruuasta. EN todellakaan ole ehkäpä paras vastaamaan kysymykseesi, mutta laske vaikkapa niiden hiilareiden määrä palkkarissa melkeinpä samaan suhteeseen proden kanssa, jos välttämättömyys on jotain asian suhteen tehdä. Esim. painoisellasi kaverilla prodea n. 30-35 g, hiilaria 35-40 g. Lopun otat sitten treenin jälkeisestä ateriasta.

En jättäisi minäkään kokonaan pois, puolita ne vaikka kuten -Marci- jo sanoi. Itsekin vähentelen hiilareiden määrää dieetillä ja myös palautusjuomasta niitä karsin pois. Tosin en kovin suurta määrää ole nähnyt järkeä vetää bulkillakaan. 50 g riittää mainiosti mulle.

tota mites dieetil jos otan 30g heraa + banaanin? oiskos toi iha hyvä näin dieetillä. rahaa ei ole oikeeseen palkkariin enää =( tietenki malto maksaa sen 6€ mut mielummi otan vaik banaanin ku ei tartte ite sitäkää maksaa :D

Dynamite88 sanoi:
tota mites dieetil jos otan 30g heraa + banaanin? oiskos toi iha hyvä näin dieetillä. rahaa ei ole oikeeseen palkkariin enää =( tietenki malto maksaa sen 6€ mut mielummi otan vaik banaanin ku ei tartte ite sitäkää maksaa :D

Jätä spajari ja holi pois niin rahaa on. Hmm.. Kaipa tuo toimii.

Salomaa sanoi:
Jätä spajari ja holi pois niin rahaa on. Hmm.. Kaipa tuo toimii.

tupakan polton lopetin ja alkoholia ei tuu ostettua paljon. Kaverit tarjoo :D mut siis oikeesti et miks muka banaani on nii huono?? samalla laillaha siinäki o kaloreita ku maltos sokeriaha ne on :)

Kyllä siinä palautusjuomassa pitää olla hiilareita dietilläki. Ei niitä kannata jäättää pois siitä tai aivan hirveesti vähennellä.

Muilla on tälläkin hetkellä dietillä ihan samat ku mitä normaalistikki eli 65g hiilaria palautusjuomassa.

Kerran kokeilin jättää hiilarit palkkarista pois, TÖRKEEN iso vaikutus seuraavan päivän treeneihin, ei jaksanu ollenkaan loppuun asti.

Lieneekö niillä palautusjuoman hiilareilla mitään negatiivista vaikutusta dieetin etenemiseen ? Dieetillä ollaan kuitenkin miinuskaloreilla, treenissä kuluu lisää kaloreita, treenistä riippuen suunnilleen välillä 300-700 kaloria ja ainakin valmiissa palautusjuomissa on yleensä vajaat 400 kaloria 100 grammassa jauhetta,joten miinuksella pysytään joka tapauksessa. Lisäksi vallitsevan teorian mukaan ne palautusjuoman hiilarit menevät lihasten glykogeenivarastojen täydentämiseen, eikä rasvaksi vyötärölle.

Itse suosittelen palautusjuomaa jossa hh ja proden suhde 1:1. Kuitenkin mulla tällä hetkellä menossa fastin htr eli siis se uus tuote jossa tosi vähän hh. Tähän mennessä olen ollu tosi tyytyväinen! Tulen varmaan jatkossa siirtymään htr:ään...

Käytän samat 30g prot 60 g hh kuin ennenkin dieettiä. Palkkarissa ja treenin jälkeisessä ruuassa hiilarit on kohdallaan, sen huomaa siitäkin kuinka hyvältä ne silloin maistuu. Sopii sitten karsia niitä muilta aterioilta.
Mulla on meneillään kolmas kiristelyviikko, 8päkki senkun selkiintyy eikä treenit ole kärsinyt saati tulokset laskenut.

Joo lihaksethan on treenin päälle syvässä katabolisessa tilassa, ja hiilarit normaalissa palkkarissa ei taatusti sillon keräänny ihraks. Eri juttu on sitten tankata sugar poweria ennen nukkumaan menoa:D Lihakset säilyy varmimmin jos vähennät hiilarisi muilta aterioilta kun palkkarissa. Sehän on treenipäivän tärkein ateria;)

Suositut

Back
Ylös Bottom