Palautetta Pakkiksen kaupasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
En löytänyt oikein sopivaa vanhaa threadia, joten aloitetaan sitten uusi.

Ajattelin vaan jakaa tän kun tuli niin hyvä mieli tänään, tällasta palvelua toivois saavansa useammin. Oletin saavani mimmipaidan postissa tällä viikolla, mutta Mike kysyikin voiko tuoda sen suoraan mulle. Harvemmin vaateostoksia saa kotiovelle asti :) Epätoivoissani kysyin, olisiko mitään proteiinia omissa varastoissa täällä Tampereella, koska omassani purkin pohja jo häämöttää, enkä laiskuuttani en ole saanut uutta vielä hankittua/tilattua. Kummasti sieltä jostain varastoista löytyi vielä mansikkaprotskuakin (mun herkkua) pari kiloa. Maksoin tilauksen ja sain tavarat työpaikalleni saman iltapäivän aikana.

Siispä KIITOS hyvästä palvelusta. :worship: ja :5: Tällaista ostaja arvostaa!

Kyllä. Yhdyn mielelläni edellisiin kirjoittajiin, sekä lisäksi Mikeen ja Jouniin. Homma vaan toimii. Hyvähyvä. :thumbs:

Tilasin tuossa jossain vaiheessa N-largea ja vähän EAS-patukkaa. Tilaus ei ollut heti päässyt liikkeelle kun N-large oli päässyt loppumaan varastosta. Pariin kertaan soiteltiin ja kysyttiin tahdonko muuttaa tilausta vai pitää samana ja harmiteltiin kun kestää.

Myöhästymisestä tuli maistiaisia kaupan päälle...loistavaa, mutta nyt jäin koukkuun Probaariin :nolo:

Mikäs sen mukavampi kun "asiointi" liikkeessä jossa palvelu pelaa. :thumbs:

Ei nyt pahemmin valittamista ole, mutta hieman voisin nopeuttaa tuota postitusta.
Viimeksi tilasin pakkikselta tavaraa eräänä maanantai-iltana ja kamat saapui seuraavan viikon keskiviikkona. Yleensä kaikista paikoista mistä olen tilannut, olisi tuon tilausajankohdan mukaan kamat tulleet saman viikon aikana.

Mutta eipä tässä kummempia kiireitä silti ollut saada niitä, kärsivällisyys on hyve.

Laitetaan nyt sitten omatkin kiitokset tänne. Tilailtiin viime sunnuntaina joskus myöhemmin iltapäivällä kaverin kanssa tavaraa. En varmaan tuntia ollut kaverin luona kun lähdin ajeleen kotiinpäin ja samalla Jouni soittaa ja kertoo, että yksi tilaamistani tuotteista on loppu. Kyseli että laitetaanko jotain muuta tilalle, vai toimitellaanko myöhemmin. Ja tämä kaikki tapahtui sunnuntaina illasta, tämä on asiakaspalvelua jos mikä. Ja postilappu tuli sitten jo heti keskiviikkona, eli tavarat oli varmaan postitettu heti maanataina, eipä ois paljon nopeemmin voinut enää toivoa.

Vaikka Mike omistaakin mut eli ei täysin puolueeton mielipide, niin täytyy kyllä kehua pakkiksen kauppaa: Ionit tuodaaan autolla mulle henk.koht! Se on jo palvelua!

Täytyy sanoa että olin vähän otettu kun Winsu osti meiltä. Winsu on vähän erikoinen tapaus Pakkotoiston historiassa. Kivenkova mode joka alusta asti on messissä ollut. Mies kuitenkin kulkee ns. omia polkujaan ja ostetelee jauhonsa mistä milloinkin vaikka saisi meiltä alennusta.

Täytyy näin julkisesti kiittää kaikkia moderaattoreita saatanan arvokkaasta panoksesta mitä ovat forumiin tuoneet. Kun se päivä koittaa että voin jätkille ja tytöille jotenkin kaikki nämä vuodet korvata tulee, niin enpä siinä epäröi kovin kauaa.

ps. en ole humalassa vaikka näin myöhään kirjoitankin.

edit:
eikä sovi unohtaa kaikkia käyttäjiä, jotka ovat tuoneet tänne satoja tuhansia viestejä. Joskus pitää tehdä joku yleinen kiitosvirsi kaikille.

Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta tuo Sheikkeri mitä verkkokauppa myy on melko susi. Kansi ei sulkeudu kunnolla ja usein on näppäimistöön ja syliin lentänyt palautusjuomat. Kokemuksia?

Nyt ei tarvitse enää kärsiä siitä, koska koiranpentu söi (salaa) koko helvetin sheikkerin 3 osaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom