Palaute: osio aerobinen harjoittelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
En tiedä mitä asialle pitäis tehdä tai millaista jakoa suorittaa mutta ainakin minua häiritsee se että osion alla on kaikkea kyykästä kirppupeliin ja 100 metrin juoksuun. Eli asiaa joka ei selkeästi kuulu mitenkään aerobisen harjoittelun alle. Tuntuu että se on joku kaatopaikka mihin keskustelut jääkiekon hienoudesta yms. hinttari lajeista sysätään. Oisko vaikka aerobinen harjoittelu oma ja sitten joukkuelajit, voima/nopeulajit omanaan tai jotain.

En tiijä perkele, onneks en oo moteraattori.

Kunnnioittaen jambo

Yleiselle noita mainitsemiasi juttuja ei voi laittaa. Ei myöskään treeniosiolle, koska ne sotkis sen täysin. Kamppailulajeille on oma osio.

Mun mielestä ihan hyvä, että kaikki muuta lajit on sitten tuolla aerobisella, koska aivan turha olis tehdä jotain jakoa noiden kesken, koska tulis jotain 10 tredin osioita.

Sen verran vähän tonne tulee tredejä, ettei mun mielestä ne omasta mielestä kiinnostavat "katoa" liian nopeasti.

Tulee myös enemmän keskustelua, kun kaikki jotka aerobisella osiolla käyvät näkevät kaikki ne tredit, sen sijaan, että vaikka voima ja nopeus lajit olis omalla osiolla, jollon niitä kattelis joku 15 ihmistä.

En tiedä mitä asialle pitäis tehdä tai millaista jakoa suorittaa mutta ainakin minua häiritsee se että osion alla on kaikkea kyykästä kirppupeliin ja 100 metrin juoksuun. Eli asiaa joka ei selkeästi kuulu mitenkään aerobisen harjoittelun alle. Tuntuu että se on joku kaatopaikka mihin keskustelut jääkiekon hienoudesta yms. hinttari lajeista sysätään. Oisko vaikka aerobinen harjoittelu oma ja sitten joukkuelajit, voima/nopeulajit omanaan tai jotain.

En tiijä perkele, onneks en oo moteraattori.

Kunnnioittaen jambo

:offtopic: kannattaa etsiä joltain muulta sivustolta noita vinkkejä aerobiseen treeniin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom