Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by HooEee
Miksi ihmeessä se pitää sulkea?
Originally posted by lazki
Minä tein tunnukset 22.12 klo 22.00 ja sain silti ne 10 euroa pelitililleni, en sitten tiedä oliko ne jotain mielikuvitusrahaa vai mitä. Ihan sama, kaikki män.
Originally posted by gnc
Eihän sitä mikään pakko ole sulkea jos haluaa pelata omilla rahoillla vielä.
1. Jos pelaa vaan tuon 10 euroa ja jättää sen jälkeen kyseiset tunnarit oman onnen nojaan niin joku voi väärinkäyttää niitä.
2. Jos ei ole enää tunnuksia niin ei ole myöskään pelkoa siitä, että rahaa valuisi PAF:lle.
Originally posted by metalman
Hmm, no mites ton tilin voi sulkea? Kattelin tuolta mutta en löytäny sellasta kohtaa mistään..
Originally posted by gnc
Joululahja on voimassa 22.12 kello 16:00 asti.
Eli hopi hopi! :kippis1:
Tilin voi sulkea sähköpostilla support@online.paf.fi . Ei tarvii mitään suruvirttä pistää. Riittää kun on käyttäjätunnus viestissä.
Juzzi87 sanoi:petollinen peli, ihan tällänen nosto :D
mölliskö sanoi:Työkaveri voitti tuolta viikko sitten bingo pelissä yhdellä kirroksella 2€lla 2680€
Saamari! Ei kai mun allekirjoitus syö mun vuosien saatossa keräämää huikeaa uskottavuutta.... :DArt Vandalay sanoi:Tuskinpa sentään;)
mölliskö sanoi:Saamari! Ei kai mun allekirjoitus syö mun vuosien saatossa keräämää huikeaa uskottavuutta.... :D
mölliskö sanoi:Työkaveri voitti tuolta viikko sitten bingo pelissä yhdellä kirroksella 2€lla 2680€.....Ei paha
Mulla meni 10€ ja ei vittu mittään.... :D
Juzzi87 sanoi:petollinen peli, ihan tällänen nosto :D
pelasin mun rahat tonne :D