Pakua etsimässä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Pakua olisin hakemassa 90-luvun puolivälin tuntumasta alle 10000e hintaluokasta.
Talvella pitäis päästä metsäteitä ajelemaan joten 4-veto olis hakusessa. Itse olen ajatellut lähinnä hiacea jos sattuis löytymään tai sit transportteria ja tosta volkkarista kuulisin mielelläni mielipiteitä jos joku on sattunut omistamaan sellaisen.:)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
isännällä on tuo ollu tuo 94 vuoden transporter 2.4 D ilman turboa ja ollu ihan toimiva vekotin. Ajettavuus ainaki todella hyvä paitsi että on vähä meluisa mutta niin ne kaikki pakut taitaa olla... ajettu kohta 500km ja lisää on vielä eessä. Mutta miksei se hiace oo kans aivan toimiva.

Pakua olisin hakemassa 90-luvun puolivälin tuntumasta alle 10000e hintaluokasta.
Talvella pitäis päästä metsäteitä ajelemaan joten 4-veto olis hakusessa. Itse olen ajatellut lähinnä hiacea jos sattuis löytymään tai sit transportteria ja tosta volkkarista kuulisin mielelläni mielipiteitä jos joku on sattunut omistamaan sellaisen.:)

4wd Hiace varmaan paras tosta hintaluokasta. En ole moitteita kuullut pahemmin.

Se kannattaa mun mielestä ottaa huomioon että aukeaako takaovi/ovet sivuille vai ylös, jos ovi aukeaa ylöpäin niin takakautta ei onnistu lastaaminen trukilla ja sivuille aukeavilla takaovilla on helpompi kuljettaa pidempää tavaraa jotka jää takaovesta ulos.

En tiedä tuletko tarvitsemaan koskaan trukilla lastausta, mutta se on helppoa nostaa lava takaovesta.

Itse kyllä päätysin transportteriin. Volkkari on mielestäni tehnyt markkinoiden parhaita pakuja tuosta t4-mallista lähtien. Kestäviä nuo ovat, kunhan et sorru 1.9tdi-mottiin. Volkkariin ne ammattikuskitkin luottavat.

Volkkariin ne ammattikuskitkin luottavat.
syncro ei ole kovin luotettava. tutulla on kuljetusfirma ja pari volkkarin nelikkoa hajosi melkein samaan aikaan, molemmista neliveto hajoili. mersuja käyttävät nykyään. puolivetoisilla ei ollut mitään ongelmia kestävyyden kanssa.

tollanen volkkari oli muuten ambulanssina audin 2,2l 5 pyttysellä bensaturbolla. liikkui ja kerkesi, kunnes kävi katollaan. noita ei vaan taida olla "siviilikäyttöön".

Suosittelen tsekkaamaan easykm:n tarjonnan, melko halpoja ovat noi postin vanhat jakeluautot.

Ajelin tuossa joku aika sitten reilun tuhannen kilsan reissun kaverin Transportterilla, taisi olla vuosimallia -96 ja mittarissa oli jotain 350tkm. Hyvin kulki ja kehräsi, ainoa miinus täytyy antaa rikkinäisestä bensamittarista. Tämä ja edellisen työpaikan vastaava ovat ainakin minun mielestäni hyviä pelejä. Ainakin jos vertaan siihen takavetoiseen Hiaceen jota jouduin kerran talviliukkailla ajamaan.

Suosittelen tsekkaamaan easykm:n tarjonnan, melko halpoja ovat noi postin vanhat jakeluautot.

Juu tuolta postintaipaleeltahan niitä saa. Halpoja ne varmaankin ovat, mutta monet ovat myös automaattilaatikolla, melko huolimattomasti käsiteltyjä, oikean puoleisella ohjauksella varustettuja ja oransseja. Itse en välttämättä koskisi noihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom