Pakkotoistot ???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MIMMI
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä mieltä olette pakkotoistoista ? Näin natikkana, onko hyötyä? Tästäkin on niin monta mieltä olemassa. Itse teen pakkotoistoja mutta tuntuu että se vie palautumisen tukkoon.:confused:

Kyllä ne toimii, älä vain ihan joka kerta pakkotoistoille mene. Oli aika, kun mie vedin joka kerta kun sielu pikkusenkin sieti pakkotoistoja. Saman teki miullekin: jumi tuli ylikunnon muodossa. Nykyisin maltan ja teen useinkin tiukasti sen, mitä ohjelmassa lukee, ei yhtään yli.

Teen pakkotoistoja silloin tällöin, se riippuu onko ketään tuttua salilla jolta voisi pyytää jeesiä,
Kyllähän sillä saa todella tuntumaan, mutta en usko, että se on jokin ratkaseva tekijä lihasten kasvussa, vaikka ei sitä tekisi ollenkaan..

Kannattaa olla varovainen pakkotoistojen ja negatiivisten toistojen kanssa, siis meinaan että ei tee niitä liikaa. Mulla on ollut kyynärpää ja kyynärvarsi kipee 3 viikkoa ja tänään kävin lääkärissä ja diagnoosi oli että mulla on tenniskyynärpää. Veikkaan, että se on tullut siitä kun oon tehnyt pakkotoistoja ja negatiivisia toistoja hauiskäännöissä tangolla. En ole tehnyt niitä edes kovin usein, mutta ilmeisesti kyynärpää ei ihastunut niihin. Nyt pitää sit syödä 2 kertaa päivässä 8 satasta buranaa pari viikkoa ja jos ei auta niin sit laitetaan kortisonipiikki.
Aina tulee näköjään jotain. Pääsin penikoista eroon, niin sitten tuli tämä. Urheilija ei tervettä päivää näe, niinhän sitä sanotaan.

Täytyy nyt kirjoittaa eriävä mielipide, kun kaikki muut tuntuvat suosivan noita pakkotoistoja. Tein minäkin niitä ennen, mutta vetivät kyllä viimeisen päälle tukkoon ja palautuminen hidastui melkoisesti. Sen takia suosinkin nykyään ainoastaan suoria sarjoja ilman pakkotoistoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom