GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkotoiston takia lusmuilu töissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jabe-
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Onko kukaan muu törmänny samaan hommaan, että työpäivästä suurin osa tulee vietettyä pakkotoiston foorumia rämpäten lävitse... Tänään varsinkin meni päivä hyvin kun luin roinafoorumin juttuja, todella mielenkiintosta shittiä :evil:

Pyrin näyttämään tärkeältä ja olen tekeväni jotain.. mutta karu totuus paljastuu nyt... Oon tänään viettäny suurimman osan ajasta pakkotoiston foorumissa ::cool:

Mä haastan koko ylläpidon oikeuteen. Pitäs tehdä kouluhommia niin pakkishan se siinä silmien edessä loimuaa.

Nahkuriorsilla tavattaan.

Sama vika täällä joku päivä tuli pomo lukemaan tohon mun selän taakse "salaa" koska en huomannut mitään niin tuli ihan pieni kohtaus kun huomasin sen tossa selän takana...prkl... :D

Originally posted by PF-boi
Sama vika täällä joku päivä tuli pomo lukemaan tohon mun selän taakse "salaa" koska en huomannut mitään niin tuli ihan pieni kohtaus kun huomasin sen tossa selän takana...prkl... :D

Ensimmäiseksi kun tulin uuteen toimistohuoneeseen käänsin pöydän niin että ruutu ei käytävälle näy :D

Originally posted by Ripe
Ensimmäiseksi kun tulin uuteen toimistohuoneeseen käänsin pöydän niin että ruutu ei käytävälle näy :D

Taidan tehdä saman homman niin ei käy vastasuudessa mitään samanlaista... kiitti vinkistä....

Originally posted by Nike
Mä haastan koko ylläpidon oikeuteen. Pitäs tehdä kouluhommia niin pakkishan se siinä silmien edessä loimuaa.

Nahkuriorsilla tavattaan.

Pitää laittaa tohon banneri "NIKE, TEE NE FAKIN LÄKSYT TAI SE ON !KICKBAN"
;)

Joo, tulee täällä yleensä pari tuntia työpäivästä kulutettua (hyvin?). Tänään on menny lähemmäs 4 tuntia, kun jouduin oleen 9 pv poissa verkosta :( Ehkä olis aika hommata linja himaan, mutta kun duunissa tulee roikuttua verkossa vähintaan 8h, niin kyllä sen jo pitäis riittää.

Mutta yleisesti ottaen, ihan hyvä vaan, kun saa edes pienen osan työpäivästä kulutettua oman harrastuksen/kiinnostuksen parissa.

5 päivää viikos 7,5h päiväs on pakkotoisto auki kun oon töissä. Toki myös satunnaisesti teen töitäkin:kippis1:

Hyvä tietää etten oo ainoa luuseri :D Koitan välttää tietokoneaiheisia kouluhommia, koodieditorin tilalle avautuu nimittäin hyvin helposti nettiselain ja pakkotoisto :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Ripe

Joo mullakin on näyttö niin että istun kasvot käytävälle päin ja ruutu ei siis näy kuin mulle. Niin ainakin luulin hetken... Talven pimeiden tultua huomasin että ruutu heijastuu selän takana olevaan ikkunaan melkein niin kuin peilistä kattois :lol1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom