Pakkotoiston poliitikot?

Liittynyt
12.11.2005
Viestejä
157
Löytyykös pakkikselta immeisiä jotka kuuluvat/ovat kuuluneet johonkin puolueeseen?

Itseäni on kiinnostanut yhteiskunnallinen vaikuttaminen jo jonkin aikaa ja tarkoituksena olisi liittyä kokoomusnuoriin tässä lähiaikoina. Jos jollakulla on kokemuksia puoluetoiminnasta niin tänne tietoa pliis...

Nettisivut on tottakai kahlattu läpi, joten lähinnä käytännön kokemuksia kaipailisin kokouksista, bileistä :) :kippis1: vaikutusmahdollisuuksista jne.

Jos vain kokemuksia löytyy niin kaikki tieto on tervetullutta.

Ps. Yritin kyllä söörtsillä etsiä samankaltaista trediä, mutta eipä löytynyt. (Tai sitten olen täysi käsi tuon hakuohjelman käyttämisessä...)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen aivan juuri näillä hetkillä liittymässä Vihreiden nuoriin :)

Joskus yläasteella opettaja sanoi, että musta tulee poliitikko. Nuori näyttelijänalku pikku Hippa oli siitä verisesti loukkaantunut, mutta oli ope oikeassa. Ei musta näyttelijää tullut, mutta politiikka kiinnostaa ihan hirvittävän paljon.

Selkeänä tavoitteena on olla kansanedustajaehdokkaana seuraavissa vaaleissa ja läpipääsy ainakin joskus :)
 
Himmentäjä sanoi:
Löytyykös pakkikselta immeisiä jotka kuuluvat/ovat kuuluneet johonkin puolueeseen?

Itseäni on kiinnostanut yhteiskunnallinen vaikuttaminen jo jonkin aikaa ja tarkoituksena olisi liittyä kokoomusnuoriin tässä lähiaikoina. Jos jollakulla on kokemuksia puoluetoiminnasta niin tänne tietoa pliis...

Nettisivut on tottakai kahlattu läpi, joten lähinnä käytännön kokemuksia kaipailisin kokouksista, bileistä :) :kippis1: vaikutusmahdollisuuksista jne.

Jos vain kokemuksia löytyy niin kaikki tieto on tervetullutta.

Ps. Yritin kyllä söörtsillä etsiä samankaltaista trediä, mutta eipä löytynyt. (Tai sitten olen täysi käsi tuon hakuohjelman käyttämisessä...)

Hehe, vai vielä Kokoomus-Jugendiin... Mieti nyt vielä pari kertaa...
Kokoomusnuorten bileistä voin kertoa sen verran, että siellä on täysi maailmanlopun meininki: kaikkien täytyy hyötyä toisista mahdollisimman nopeasti..

T: Kokemusta on.

Edit: Liity ennemmin Greanpeaceen tai Setaan
 
Voi vittu...kokoomusnuoret.............ei saatana!





en jaksa edes perustella......
 
Champion sanoi:
Voi vittu...kokoomusnuoret.............ei saatana!





en jaksa edes perustella......

Perustele pikkasen. Kämppikseni on kokoomusnuorten varapuheenjohtaja (Helsinki) tjsp. Olis kiva vähän piikitellä sitä, kun itseäni ei kiinnosta toi touhu pätkääkään.
 
Itse kuulun kokoomusnuoriin ja suosittelen liittymään. Tosi mukavaa&fiksua porukkaa pääosin. Kaikista parhaita nuo yhteiset reissut.
 
Mitä noissa *** nuorissa hommataan? Tehdäänkö oikeasti jotain järkevää vai onko jäsen vain ilmainen/jäsenmaksua maksava työläinen suurempien pamppujen etenemispyrkimysten taustalla?
 
Hippa vois olla pakkiksen oma ehdokas. Jos pääset listoille niin lupaan et täältä tippuu sulle ääni! Laita sit numero esiin palstalle.
 
Hippa sanoi:
Minä olen aivan juuri näillä hetkillä liittymässä Vihreiden nuoriin :)

Joskus yläasteella opettaja sanoi, että musta tulee poliitikko. Nuori näyttelijänalku pikku Hippa oli siitä verisesti loukkaantunut, mutta oli ope oikeassa. Ei musta näyttelijää tullut, mutta politiikka kiinnostaa ihan hirvittävän paljon.

Selkeänä tavoitteena on olla kansanedustajaehdokkaana seuraavissa vaaleissa ja läpipääsy ainakin joskus :)

No eipä ole mun suosikki puokue mutta tsemiä kuiteskin! :thumbs:
 
No ei tosiaan ole vihreät mikään suosikkipuolue. Kaikki mitä vihreät tekee tähtää elämän tekemiseksi hankalammaksi, huonommaksi ja munattomammaksi. :D
 
Mulla on rkp:n jäsenkirja mutta toistaiseksi en ole töiltäni (ja treenaamiselta, tietenkin!) ehtinyt tekemään mitään Suomen politiikan hyväksi.
 
Eiche sanoi:
Mitä noissa *** nuorissa hommataan?
Silloin kun pari kaveria niissä pyöri, pääasia taisi olla säännöllinen viinan juonti saunomisen merkeissä. Melkein kiinnosti liittyä kun siihen aikaan ei ollut ikää ostella omia juomia kaupasta :)
 
Himmentäjä sanoi:
Itseäni on kiinnostanut yhteiskunnallinen vaikuttaminen jo jonkin aikaa ja tarkoituksena olisi liittyä kokoomusnuoriin tässä lähiaikoina.

Kokoomusnuoria löydät paljon Eurooppalainen Suomi Ry:stä ja sen jäsenjärjestö Eurooppanuorista. Jos olet kiinnostunut ulkopolitiikasta, niin Eurooppanuorten Euformin tarjoaa hyviä yhteyksiä.
 
Hullu inkkari sanoi:
Kokoomusnuoria löydät paljon Eurooppalainen Suomi Ry:stä ja sen jäsenjärjestö Eurooppanuorista. Jos olet kiinnostunut ulkopolitiikasta, niin Eurooppanuorten Euformin tarjoaa hyviä yhteyksiä.

Kiitti vinkistä.

Ei vain näyttäisi olevan aluejärjestöä täällä susirajan takana missä asustelen, mutta täytyypä penkoa hieman lisää infoa kyseisestä järjestöstä.
 
Hippa sanoi:
Minä olen aivan juuri näillä hetkillä liittymässä Vihreiden nuoriin :)
No mitäs tuleva vihreä nuori on mieltä potareitten rankasta proteiininsyönnistä? Jää aika iso ekologinen jalanjälki, kun syö päivässä 300g proteiinia, joka lähes yksinomaan tulee eläinkunnan tuotteista.
 
Hippa on semmonen vihreä bodari, ei mutta sehän on Hulkki...

Seuraaviin pressavaaleihin voitais sit valita pakkiksen oma urheilevan ja bodaavan väen ehdokas. Nimet vaan alle kannattajakortteihin ja postissa Mikelle. Tulis varmaan suht. helposti vaadittava 20000 nimee.

Tai miksei samantien Pakkotoisto-puolue pystyyn? Mitä te siel kokoomuksessa tai demareissa nyhräätte puuta heinää puhumassa, liittykää Pakkotoisto-nuoriin. Maastahan löytyy jo nyt pienen armeijan verran nuorehkoja pakkotoistovaatteisiin pukeutuvia kannattajia. Uusi uljas parempi maailma on enää pakkispuolueen rekisteröintiä vailla...
 
123jippo sanoi:
Hippa on semmonen vihreä bodari, ei mutta sehän on Hulkki...

Seuraaviin pressavaaleihin voitais sit valita pakkiksen oma urheilevan ja bodaavan väen ehdokas. Nimet vaan alle kannattajakortteihin ja postissa Mikelle. Tulis varmaan suht. helposti vaadittava 20000 nimee.

Tai miksei samantien Pakkotoisto-puolue pystyyn? Mitä te siel kokoomuksessa tai demareissa nyhräätte puuta heinää puhumassa, liittykää Pakkotoisto-nuoriin. Maastahan löytyy jo nyt pienen armeijan verran nuorehkoja pakkotoistovaatteisiin pukeutuvia kannattajia. Uusi uljas parempi maailma on enää pakkispuolueen rekisteröintiä vailla...

Mua rupes vähä pelottaa toi idea ;)
 
Back
Ylös Bottom