Noi Japin listat on mun mielestä ihan OK. Muutaman muutoksen tekisin,mutta yleisesti ottaen hyvät listat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HW
1. Cain Velasquez (9-0)
2. Fedor Emelianenko (31-2, 1 NC)
3. Junior dos Santos (12-1)
4. Brock Lesnar (5-2)
5. Shane Carwin (12-1)
6. Alistair Overeem (33-11, 1 NC)
7. Fabricio Werdum (14-4-1)
8. Frank Mir (14-5)
9. Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1, 1 NC)
10. Roy Nelson (15-5)
Jotenkin tuntuu että Japi tuo liian selvästi oman mielipiteen esille(lue: vittuilee) kun arvostelee muiden listoja mutta sitten täysin itse tehtyä listaa kaverilta ei näy.
Itse en fedor fani ole mutta kyllä se 30 voiton putki nyt on vaan kova suoritus.
MALE POUND-FOR-POUND:
1. Anderson Silva (Brazil)
2. Georges St-Pierre (Canada)
3. Jose Aldo (Brazil)
4. Frankie Edgar (USA)
5. Shogun Rua (Brazil)
6. Fedor Emelianenko (Russia)
7. Lyoto Machida (Brazil)
8. Jon Fitch (USA)
9. Jake Shields (USA)
10. Dominick Cruz (USA)
Se että Fedor, kaikkien aikojen suurin MMA legenda, on pudotettu 6. on jo aika huono läppä. Ymmärtäisin kyllä jos ois hävinnyt tyyliin Brock tuon matsin. Kaikille sattuu enemmin tai myöhemmin pikku virheitä, mies on kuitenkin voittanut 30 matsia putkeen, voitko Japi mainita jonkun toisen ottelijan ketä on yltänyt samaan.
Ei taida olla, mutta sanoppa joku syy miksi pitäisi rankata aktiivisien huippujen joukkoon mies joka on viimeisen vuoden aikana otellut kerran ja hävinnyt sen matsinsa?
Ei toi Werdum häviö sitä tarkoita etteikö Fedor olisi ihan yhtä hyvä kuin ennenkin, kuten sanoin virheitä sattuu jokaiselle jossain vaiheessa. Se oli typerä virhe johon Fedor hävisi, ei niin kuin esim. BJ joka hävisi Edgarille 2 kertaa ja oli ihan selkeästi huonompi ottelija.
Fedor on edelleen ihan parhaassa HW iässä (34v. esim. Couture aloitteli tuon ikäisenä), enkä näe että hän olisi huonontunut millään osa-alueella. Kun katsoo Fedorin otteita on hänellä sama räjähtävyys ja tekniikka tallella joiden ansiosta hän on paikkansa maailman 1. HW:nä lunastanut.
Siinä vaiheessa kun näen Fedorin olevan selkeästi huonompi vastustajaansa olen valmis pudottamaan sijoitusta, toki muutenkin jos hän ei enää ottele ketään vastaan.
Mutta ehkä suurin syy noin korkealle rankkaamiseen on se valtava potenttiaali joka keisarilla edelleen on. Luulen ja olen täysin varma, että hän kyllä pystyy voittamaan ihan kenet tahansa tälläkin hetkellä.
Vastaus ilmeisesti tyydytti, koska et ole vastannut mitään.
Olisi ihan mukava jos viitsisit Japi laittaa ihan oman p4p listan.
Täytyy kyllä sanoa tähän keskusteluun, että minun mielestäni lähes joka lähteessä Shogun rankataan kyllä ihan liian korkealle. Todella heppoisesti pääsi mestaruusmatsiin, jossa sattui tyyliltään ihanteellinen vastustaja. Veikkaisin, että kuokkaan tulee taas Sugarilta kun vihdoin kehiin rampa raahautuu.
En jaksa väitellä päivänselvästä asiasta trollin kanssa, ja kuten sanoin aikaisemmin en omaa listaani toimita.
Shogun on mun mielestä kyllä paikkansa ansainnut. Eihän se ole hävinnyt rehellisesti muuta ku Renato Sobrarille ja sekin oli vuonna 2003. Jos kunto pysyy yhtä hyvänä mitä viimeisimmissä matseissa ei tosiaan mikään Sugar voittoa vie. Pahoin vain pelkään että leikkaus vie kunnon taas kuten kävi Griffin matsissa.
Hehheh. Vai trollin kanssa?
Eli se on siis päivänselvä asia että Fedor on ulkona p4p listan top5:sta.
Ja Silva pitäisi olla Sonnen matsin jälkeen Aldon ja GSP:n edellä?
Täällä on ihmisillä erillaisia mielipiteitä, onko se heti trollaal... (vittu mikä sana toikin) jos on eri mieltä asioista?
Jospa jokainen laittaa oman p4p- listan niin nähdään kuinka paljon meitä trolleja täällä oikein on.