Pakkotoiston MMA Ranking

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noi Japin listat on mun mielestä ihan OK. Muutaman muutoksen tekisin,mutta yleisesti ottaen hyvät listat.

HW

1. Cain Velasquez (9-0)
2. Fedor Emelianenko (31-2, 1 NC)
3. Junior dos Santos (12-1)
4. Brock Lesnar (5-2)
5. Shane Carwin (12-1)
6. Alistair Overeem (33-11, 1 NC)
7. Fabricio Werdum (14-4-1)
8. Frank Mir (14-5)
9. Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1, 1 NC)
10. Roy Nelson (15-5)

Jotenkin tuntuu että Japi tuo liian selvästi oman mielipiteen esille(lue: vittuilee) kun arvostelee muiden listoja mutta sitten täysin itse tehtyä listaa kaverilta ei näy.
Itse en fedor fani ole mutta kyllä se 30 voiton putki nyt on vaan kova suoritus.

HW

1. Cain Velasquez (9-0)
2. Fedor Emelianenko (31-2, 1 NC)
3. Junior dos Santos (12-1)
4. Brock Lesnar (5-2)
5. Shane Carwin (12-1)
6. Alistair Overeem (33-11, 1 NC)
7. Fabricio Werdum (14-4-1)
8. Frank Mir (14-5)
9. Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1, 1 NC)
10. Roy Nelson (15-5)

Jotenkin tuntuu että Japi tuo liian selvästi oman mielipiteen esille(lue: vittuilee) kun arvostelee muiden listoja mutta sitten täysin itse tehtyä listaa kaverilta ei näy.
Itse en fedor fani ole mutta kyllä se 30 voiton putki nyt on vaan kova suoritus.

Kyllähän listoja pitää pystyä arvostelemaan, ja ottamaan sitä arvostelua vastaan jos niitä tänne laittaa.. Ei kritiikki ole vittuilua.

Toi Dos Santos on aika mielenkiintoinen tapaus. Mies "nousee" listoilla periaatteessa vain koska edellä olevat ovat hävinneet vaikka itse ei ole voittanut ketään. Werdum varmaan kovin nimi itä voittanut ja eiköhän se ole selvää että Werdum on aika 1-trick pony. Se on vitun hyvä trick kyllä ei sen kanssa kannata kenenkään maahan mennä mutta jos sen pelin jättää pois niin ei Werdumilla ole kauheasti annettavaa.

Fedorin vastustajista itketään mutta Werdum on ainoa top10 mies mitä Santos voittanut ja muka 2. monella listalla. Werdum on varmaan korkeimmalla monilla listoilla mitä on koskaan ollut höynäytettyään Fedoria. Taisi Santos tappio olla juuri syy että UFCtä tuli lähtö? No en muista varmaksi. Silloin ja sen jälkeen miestä haukuttiin paskaksi ja nyt sitten voittaja on 2. rankattuna.

Kyllähän se Santos ihan kova mies on mutta en usko että ihan samassa kategoriassa kuin Cain. Pystyottelu on hyvä mutta ei erinomainen ja matto-ottelu ei ole mikään ihmeellinen. Kuntokin on OK mutta ei mikään kone kuitenkaan.

ag:Laitoin ton Don santoksen tohon sijalle koska 2 viimesen ottelun aikana lesnar on käpristelly ja Carwinin kaasutankki kyllä on liian iso heikkous ja jos lesnarin häviö ois ollu tasanen ni luultavasti lista ois toisenlainen

Japi: Tuntuu vaan että tuot esille voimakkaasti ajatuksen: "vain urpot laittaa fedorin top 3" mutta se on varmasti vaan sun kirjotus tyyli yleisesti ottaen eikä mitään henkilö kohtaista

Ja tee se oma lista nyt tänne ainakin hw:sta jos et enempää jaksa ni kaikki on ilosia :)

MALE POUND-FOR-POUND:
1. Anderson Silva (Brazil)
2. Georges St-Pierre (Canada)
3. Jose Aldo (Brazil)
4. Frankie Edgar (USA)
5. Shogun Rua (Brazil)
6. Fedor Emelianenko (Russia)
7. Lyoto Machida (Brazil)
8. Jon Fitch (USA)
9. Jake Shields (USA)
10. Dominick Cruz (USA)

Oma p4p lista:

1. GSP
2. Fedor
3. Aldo
4. Silva
5. Velasquez
6. Shogun
7. Edgar
8. Machida

Ekat 3 vois periaatteessa olla miten päin vaan.

Se että Fedor, kaikkien aikojen suurin MMA legenda, on pudotettu 6. on jo aika huono läppä. Ymmärtäisin kyllä jos ois hävinnyt tyyliin Brock tuon matsin. Kaikille sattuu enemmin tai myöhemmin pikku virheitä, mies on kuitenkin voittanut 30 matsia putkeen, voitko Japi mainita jonkun toisen ottelijan ketä on yltänyt samaan.

A.Silvan pudotin sen takia, koska hän ei tehnyt mitään pikku virhettä viime matsissa, vaan oli täysin kuseessa 4 erää. Ok sai ehkä kaivettua lopussa puolituurilla triangelin, koska Sonnenkaan ei varmasti enää osannut odottaa mitään, kun oli ensin pitänyt Silvaa yli 20 minuuttia säkkinä.
I'm not impressed, not good.

Ja ihan samat sanoisin jos joku olisi pyöritellyt Feukkaa 20 minuuttia tuohon tapaan, mutta olen melko varma että tuota ei tulla ikinä näkemään.

Toi Japin postaama ranking on paras mitä olen nähnyt, en paljoa muuttaisi. Diggaan myös tästä toimittajasta, voi ollakin että joku päivä vielä Dana maksaa sen palkan :D

Se että Fedor, kaikkien aikojen suurin MMA legenda, on pudotettu 6. on jo aika huono läppä. Ymmärtäisin kyllä jos ois hävinnyt tyyliin Brock tuon matsin. Kaikille sattuu enemmin tai myöhemmin pikku virheitä, mies on kuitenkin voittanut 30 matsia putkeen, voitko Japi mainita jonkun toisen ottelijan ketä on yltänyt samaan.

Ei taida olla, mutta sanoppa joku syy miksi pitäisi rankata aktiivisien huippujen joukkoon mies joka on viimeisen vuoden aikana otellut kerran ja hävinnyt sen matsinsa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei toi Werdum häviö sitä tarkoita etteikö Fedor olisi ihan yhtä hyvä kuin ennenkin, kuten sanoin virheitä sattuu jokaiselle jossain vaiheessa. Se oli typerä virhe johon Fedor hävisi, ei niin kuin esim. BJ joka hävisi Edgarille 2 kertaa ja oli ihan selkeästi huonompi ottelija.

Fedor on edelleen ihan parhaassa HW iässä (34v. esim. Couture aloitteli tuon ikäisenä), enkä näe että hän olisi huonontunut millään osa-alueella. Kun katsoo Fedorin otteita on hänellä sama räjähtävyys ja tekniikka tallella joiden ansiosta hän on paikkansa maailman 1. HW:nä lunastanut.

Siinä vaiheessa kun näen Fedorin olevan selkeästi huonompi vastustajaansa olen valmis pudottamaan sijoitusta, toki muutenkin jos hän ei enää ottele ketään vastaan.

Mutta ehkä suurin syy noin korkealle rankkaamiseen on se valtava potenttiaali joka keisarilla edelleen on. Luulen ja olen täysin varma, että hän kyllä pystyy voittamaan ihan kenet tahansa tälläkin hetkellä.

Ei taida olla, mutta sanoppa joku syy miksi pitäisi rankata aktiivisien huippujen joukkoon mies joka on viimeisen vuoden aikana otellut kerran ja hävinnyt sen matsinsa?

Niin...ja Shogun ottanut noin kolmen vuoden ja kahden kuukauden aikana viisi matsia, joista hävinnyt kaksi ja voittanut kolme.

Ei toi Werdum häviö sitä tarkoita etteikö Fedor olisi ihan yhtä hyvä kuin ennenkin, kuten sanoin virheitä sattuu jokaiselle jossain vaiheessa. Se oli typerä virhe johon Fedor hävisi, ei niin kuin esim. BJ joka hävisi Edgarille 2 kertaa ja oli ihan selkeästi huonompi ottelija.

Fedor on edelleen ihan parhaassa HW iässä (34v. esim. Couture aloitteli tuon ikäisenä), enkä näe että hän olisi huonontunut millään osa-alueella. Kun katsoo Fedorin otteita on hänellä sama räjähtävyys ja tekniikka tallella joiden ansiosta hän on paikkansa maailman 1. HW:nä lunastanut.

Siinä vaiheessa kun näen Fedorin olevan selkeästi huonompi vastustajaansa olen valmis pudottamaan sijoitusta, toki muutenkin jos hän ei enää ottele ketään vastaan.

Mutta ehkä suurin syy noin korkealle rankkaamiseen on se valtava potenttiaali joka keisarilla edelleen on. Luulen ja olen täysin varma, että hän kyllä pystyy voittamaan ihan kenet tahansa tälläkin hetkellä.

Mä olen tästä täysin samaa mieltä. Mä varmaan kattelin sen matsin jonkinlaisten pinkkien lasien läpi, mutta musta siinä kävi näin: Fedorilta räjähtävä moukku, Werdum tipahtaa, Fedor lulee, että se on sekaisin, Fedor heittäytyy laiskaksi ja ylimieliseksi, Fedor jää triangeliin.

Jos vertaan Brokin ja Fedorin edellisiä matseja, niin siinä on tällainen "pieni" ero: Brock näytti siltä, että se ei osaa matsata. Fedor näytti siltä, että se on huonona päivänä leso.

Vastaus ilmeisesti tyydytti, koska et ole vastannut mitään.
Olisi ihan mukava jos viitsisit Japi laittaa ihan oman p4p listan.

Vastaus ilmeisesti tyydytti, koska et ole vastannut mitään.
Olisi ihan mukava jos viitsisit Japi laittaa ihan oman p4p listan.

En jaksa väitellä päivänselvästä asiasta trollin kanssa, ja kuten sanoin aikaisemmin en omaa listaani toimita.

Täytyy kyllä sanoa tähän keskusteluun, että minun mielestäni lähes joka lähteessä Shogun rankataan kyllä ihan liian korkealle. Todella heppoisesti pääsi mestaruusmatsiin, jossa sattui tyyliltään ihanteellinen vastustaja. Veikkaisin, että kuokkaan tulee taas Sugarilta kun vihdoin kehiin rampa raahautuu.

Täytyy kyllä sanoa tähän keskusteluun, että minun mielestäni lähes joka lähteessä Shogun rankataan kyllä ihan liian korkealle. Todella heppoisesti pääsi mestaruusmatsiin, jossa sattui tyyliltään ihanteellinen vastustaja. Veikkaisin, että kuokkaan tulee taas Sugarilta kun vihdoin kehiin rampa raahautuu.

Shogun on mun mielestä kyllä paikkansa ansainnut. Eihän se ole hävinnyt rehellisesti muuta ku Renato Sobrarille ja sekin oli vuonna 2003. Jos kunto pysyy yhtä hyvänä mitä viimeisimmissä matseissa ei tosiaan mikään Sugar voittoa vie. Pahoin vain pelkään että leikkaus vie kunnon taas kuten kävi Griffin matsissa.

En jaksa väitellä päivänselvästä asiasta trollin kanssa, ja kuten sanoin aikaisemmin en omaa listaani toimita.

Hehheh. Vai trollin kanssa?

Eli se on siis päivänselvä asia että Fedor on ulkona p4p listan top5:sta.
Ja Silva pitäisi olla Sonnen matsin jälkeen Aldon ja GSP:n edellä?

Täällä on ihmisillä erillaisia mielipiteitä, onko se heti trollaal... (vittu mikä sana toikin) jos on eri mieltä asioista?
Jospa jokainen laittaa oman p4p- listan niin nähdään kuinka paljon meitä trolleja täällä oikein on.

Shogun on mun mielestä kyllä paikkansa ansainnut. Eihän se ole hävinnyt rehellisesti muuta ku Renato Sobrarille ja sekin oli vuonna 2003. Jos kunto pysyy yhtä hyvänä mitä viimeisimmissä matseissa ei tosiaan mikään Sugar voittoa vie. Pahoin vain pelkään että leikkaus vie kunnon taas kuten kävi Griffin matsissa.

Joillain on melko valikoiva näkö/kuulo/ymmärrys asioista. Ei voi paljon "rehellisemmin" hävitä kuin mitä Forrestille hävisi ja selitykset on selityksiä. Jos ei ole ottelukunnossa niin sillon ei häkkiin nousta.

edit: eikä muuten ollut tappio loisto-ottelija Mark Colemaninkaan kanssa

tupla edit: selailin vähän lisää ja mm. tuolla Japin listalla Shogun on Fedorin edellä mikä on täydelisen naurettavaa eikä sitä voi millään muulla yrittää perustella kuin sillä, että viimeisin ottelu painaa ns. arvosanassa80%

Hehheh. Vai trollin kanssa?

Eli se on siis päivänselvä asia että Fedor on ulkona p4p listan top5:sta.
Ja Silva pitäisi olla Sonnen matsin jälkeen Aldon ja GSP:n edellä?

Täällä on ihmisillä erillaisia mielipiteitä, onko se heti trollaal... (vittu mikä sana toikin) jos on eri mieltä asioista?
Jospa jokainen laittaa oman p4p- listan niin nähdään kuinka paljon meitä trolleja täällä oikein on.

Mitä näitä keskusteluita on tullut seurattua niin tuo trolliksi nimittäminen ei liityy listoihin, vaan sinun ja erään toisen käyttäjän älyttömiin provoiluihin ja simppelisti järjettömiin viesteihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom