Pakkotoistolla IRC kanavaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Garkard
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs kysymys kuuluu niinkuin otsikostakin näkee: Onko pakkotoistolla omaa IRC kanavaa? (virallista tai epävirallista)

Olisi nääs ihan mukava jotain pikku vinkkejä aina kysellä treenauksesta sieltä ja muutenkin vaan jauhaa vaikka paskaa. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo elikkäs kysymys kuuluu niinkuin otsikostakin näkee: Onko pakkotoistolla omaa IRC kanavaa? (virallista tai epävirallista)

Olisi nääs ihan mukava jotain pikku vinkkejä aina kysellä treenauksesta sieltä ja muutenkin vaan jauhaa vaikka paskaa. :kippis1:

Ja paskaa siellä sitten jauhetaankin ;)

Oon joskus kuullu että tuolla kanavalla on suorastaan käsin kosketeltavissa se lämmin tunnelma, paljon rakkautta ilmassa... :love: jotain ton tyylistä. Tiedä sitten, niin harvoin tullu käytyä.....

Salomaan kanssa käydään usein filosofisia keskusteluja aiheesta kuin aiheesta ja monesti muut liittyvät mukaan. Paskanjauhaminen on kitketty onneksi pois kanavalta.

Joskus viikonlopun yötunteina saatetaan kuulla avautumisia. :eek:

Mun mielestä huippua oli se kun sovittiin että luetaan ensin venäläisiä kirjallisuuden klassikoita, ja sitten kokoonnuttiin keskustelemaan teoksista. Tosin keskustelu hajosi siinä kun mietittiin kumpi penkkaa enemmän, Tsehov vai Tolstoi. Sniffi jauhoi jotain käsittämätöntä paskaa siitä että Tolstoin isä olisi ollut maanviljelijä ja Tsehov juniori penkkaisi sen takia vähemmän. Tossa vaiheessa loggasin itse pois kun lähti keittämään. Mut paskaahan siis ei jauheta, että jos sellainen on mielessä niin kannattaa pysyä kannulta pois.

Taitaa iltasin ja öisin olla parhaimmat jutut ko. paikassa? Onko siellä päivisin/alkuiltaisin ees ketään? Pitis kai joskus käyä kurkkaamassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom