Pakkotoistolaisten musamaku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeiho
  • Aloitettu Aloitettu
Lähinnä black thrash ja death metal.. Ylivoimaisesti eniten tulee kuunneltua Gravelandia
bmmosh6au.gif

Joe Cocker-The Definitive Collection -kesää sityssä ja unchain my heart!!!

aika laaja maku on, eniten nyt David Bowie, kate bush, r.e.m., dire straits/knopfler, paul simon, tossa nyt ehkä suosituimmat, mutta paljon muita hyviä löytyy myös :) Ainoo joka ei silleen kolahda on konemusa. Hyvä rokki/hevi on sitte ihan ok, niinku myös räppiki.

Minulla on melko laaja musiikkimaku, mutta jos täytyy valita niin mieluummin kuuntelen vanhempaa kuin uudempaa, raskaampaa kuin kevyempää... Ja tähän toki poikkeuksia löytyy esim. Live :haart: tai Sir Elwoodin Hiljaiset Värit. Musiikissa minulle on tärkeää (kieltenopiskelijana) lyriikat sekä laulajan ääni ja ääntämys. En kestä kuunnella suomalaisia englanniksi laulavia bändejä, koska se pronunciation on niin usein niin naurettavaa.:curs: (Ja tähänkin poikkeuksena Sonata Arctica, joka falskista ääntämyksestään huolimatta rokkaa)
"Uusia" ihastuttavia tuttavuuksia Faith No More ja Depeche Mode.:rock:
Ehkä ainoa musiikkityyli, jota en mielelläni kuuntele, on se kaikista kliseisin kasarimeininki, vaikka myös joistain 80-luvun bändeistä ja laulajista pidänkin...

Iskelmiä tulee kuunneltua enimmäkseen, mutta Eput, Leevit ja erityisesti Popeda uppoaa myös. Siivotessa on mukava kuunnella jotain rokahtavampaa tai vaikka heviä, kunhan vaan kappaleista löytyy melodia.

Rockista punkin kautta metalliin, Brian Setzeristä Misfitsin kautta Entombediin ja lähes kaikkea siltä väliltä.
Paitsi ns sankariheviä, koskee päähän nämä "korkealta ja kovaa" laulavat...
Joku aikaisemmin mainitsikin räkärodeon tunnuslauseen ja aika pitkälti sillä linjalla ollaan. Viime aikoina tosin on taas tuo metallikärpänen puraissut kovempaa... :rock:

Melkein kaikki muza tyylit puree jos vaan biisi on hyvä. Mutta jos levyhylyyn katsoo niin kyllä toi aika mettallipitoista on :rock: Ainoastaan technoa en voi sietää yhtään.

Jos joku haluaa nähdä mitä kuuntelen niin voin pistää Winampin Soittolistan tänne :) tosin on aika pitkä (varoituksen sana)
musamaku laidasta laitaan..eli kaikkea paskaa tulee sitten ladattua ja kuunneltua..

Kitaraperustalle viritetyt tekniset bändit. Dream theatre, Steve Morse, Allan Holdsworth, Malmsteen, Frank Gambale, Zappa....

Yksinkertainen musiikki on tehty yksinkertaisille ihmisille

R.A.P sitä minä kuuntelen
Se on sitä kun on ehkä tsägällä yks soitin ja mies puhuu. En kuuntele sitä missä on monta soitinta ja yksi tai useampi ämmän näköinen mies rääkyy rumasti. Tai sitten mä kuuntelen myös sitä enkä olekaan niin ahdasmielinen musiikin suhteen varsinkaan kun kukaan ei pakota minua kuuntelemaan sellaista mistä en pidä. On jotain mitä mä en kuuntele mutten mä mitään musiikkityylilajia voi sanoa vihaavani.

50`s rock `n roll, rockabilly, psychobilly, kotimainen rautalanka ja joskus vähän rankempaa-> viikate, trio niskalaukaus jne.

Enimmäkseen kuitenkin rockabillyä ja psychobillyä.

50`s rock `n roll, rockabilly, psychobilly, kotimainen rautalanka ja joskus vähän rankempaa-> viikate, trio niskalaukaus jne.

Enimmäkseen kuitenkin rockabillyä ja psychobillyä.

Laaja musiikkimaku täälläkin. Tai no "mättöheviä" en välttämättä jaksa kuunnella. Kuuntelen mielelläni esim. sellaisia artisteja kuin Robbie Williams, Sade, Depeche mode, CMX, Zen Cafe.. kaikenlaiset pahimman luokan jumputuksetkin menee oikeissa tilanteissa, kuten esim. baarissa ja juoksulenkillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom