Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeillaan: Korean Zombie.
Eikö skippauksesta olisi ollut hyvä sopia jo ennen iltaa? Eikai sääntöjä nyt muuteta lennosta yhden Juhannuksen takia?Siellähän on jo täydet rähinät jo päällä.
Sanon Gane jos pitää päättää, mut oliskohan porukat juhannusmielellä ties missä ja parempi skipata tämä eventti?
No täähän unohtui komeasti juhannuksen tiimellyksessäKorean zombie
Spivac
Sanon Gane jos pitää päättää
Dustin PoirierGane
Avila
MakhachevDustin Poirier
Sean O'Malley
Ai kun molemmat veikkaa selkeää ennakkosuosikkia, niin se on peesailua?Meinasittako kauan peesailla toisianne?
Ok. Sanokaa vaan jos keksitte miten tämä loppu on parasta hoitaa."Samaa ottelijaa ei saa valita kun kolme kisaajaa jäljellä" tää ei nyt oikeen toimi tuon uuden säännön kanssa että aina veikattava pääottelua. Voisko tuohon lisätä että kun kolme jäljellä niin saa veikata mitä vaan ottelua eikä samaa ottelijaa? Ei nyt tälle kortille mutta ehkä seuraavalle?
Miksi valinnat pitäis tehdä päivää ennen matseja, mitä järkeä siinä on?Menee kyllä vähän tylsäksi jos veikkaillaan samaa. Mun puolesta mikä tahansa matsi ok, mutta ei saada ottaa samoja. Muistaakseni oli joku vanhempi jäsen saa valita ensin jutska, niin Aidan valitkoon ensin. 24h ennen ottelua katson tuon ajan umpeutuneen, et ei mitään viivytystaistelua. :-)
Miksi valinnat pitäis tehdä päivää ennen matseja, mitä järkeä siinä on?
Ok, voit valkata omasi ihan milloin vain haluat, ei tarvitse odottaa mua. Teen valinnat vasta illalla ennen matsien alkua.siis lähinnä ajattelin et mun ei tartte kyttäillä nettiä eventtipäivän iltaan saakka, että voinko jo valita vai ei vielä. Siis saat tietty valita vaikka 5min ennen, mut et mä voin jättää valintani ottelupäivänä jos sä et ole mitään matsia siihen mennessä itselle ottanut.