Pakkotoisto UFC Last Man Standing 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli aidan vei tämän kisan. Congrats!

Sääntöihin voisi ehkä vielä lisätä pykälän, että veikkaukset tulee olla sisällä ennen kortin alkamista. Näin se muistaakseni on aiemminkin keskusteltu, vaikka ei säännöissä ole listattu.

Kyllä saa kesken eventin vielä veikata, muistaakseni Aidankin taannoin näin teki kun meinas myöhästyä.
Ganen veikkasin monta tuntia ennen sen matsin alkua ja oletan olevani mukana.
Onko se jo Conor kortti seuraava??

No jos näin, niin muistin väärin. My bad.
Eli varmaan sitten jatkakaa.

Conor on seuraava juu, eli tällä viikolla ei ole eventtiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Samaa ottelijaa ei saa valita kun kolme kisaajaa jäljellä" tää ei nyt oikeen toimi tuon uuden säännön kanssa että aina veikattava pääottelua. Voisko tuohon lisätä että kun kolme jäljellä niin saa veikata mitä vaan ottelua eikä samaa ottelijaa? Ei nyt tälle kortille mutta ehkä seuraavalle?

"Samaa ottelijaa ei saa valita kun kolme kisaajaa jäljellä" tää ei nyt oikeen toimi tuon uuden säännön kanssa että aina veikattava pääottelua. Voisko tuohon lisätä että kun kolme jäljellä niin saa veikata mitä vaan ottelua eikä samaa ottelijaa? Ei nyt tälle kortille mutta ehkä seuraavalle?
Ok. Sanokaa vaan jos keksitte miten tämä loppu on parasta hoitaa.

Menee kyllä vähän tylsäksi jos veikkaillaan samaa. Mun puolesta mikä tahansa matsi ok, mutta ei saada ottaa samoja. Muistaakseni oli joku vanhempi jäsen saa valita ensin jutska, niin Aidan valitkoon ensin. 24h ennen ottelua katson tuon ajan umpeutuneen, et ei mitään viivytystaistelua. :-)

Menee kyllä vähän tylsäksi jos veikkaillaan samaa. Mun puolesta mikä tahansa matsi ok, mutta ei saada ottaa samoja. Muistaakseni oli joku vanhempi jäsen saa valita ensin jutska, niin Aidan valitkoon ensin. 24h ennen ottelua katson tuon ajan umpeutuneen, et ei mitään viivytystaistelua. :-)
Miksi valinnat pitäis tehdä päivää ennen matseja, mitä järkeä siinä on?

Miksi valinnat pitäis tehdä päivää ennen matseja, mitä järkeä siinä on?

siis lähinnä ajattelin et mun ei tartte kyttäillä nettiä eventtipäivän iltaan saakka, että voinko jo valita vai ei vielä. Siis saat tietty valita vaikka 5min ennen, mut et mä voin jättää valintani ottelupäivänä jos sä et ole mitään matsia siihen mennessä itselle ottanut.

siis lähinnä ajattelin et mun ei tartte kyttäillä nettiä eventtipäivän iltaan saakka, että voinko jo valita vai ei vielä. Siis saat tietty valita vaikka 5min ennen, mut et mä voin jättää valintani ottelupäivänä jos sä et ole mitään matsia siihen mennessä itselle ottanut.
Ok, voit valkata omasi ihan milloin vain haluat, ei tarvitse odottaa mua. Teen valinnat vasta illalla ennen matsien alkua. (y)

Suositut

Back
Ylös Bottom