Pakkotoisto tissipaidat...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu

SSS

Ikä
46
Ehdotus ylläpidolle: Hankkikaa jostain hyvälaatuiset tiukat paidat ja painattakaa niihin tuo uusi hieno logo.
Tosin ilman www.com:ia sillä kun niin siistin paidan kanssa viilettä tuolla kaupungilla niin jippii pässien ryntäys hienolle palstallemme on varmaa kuin allekirjoittaneen gyno. :)

Värinä voisi olla vaikka takuuvarma musta ja siihen toi kiva pakkotoistoteksti luonnollisesti noilla väreillä ja tolla fontilla.

Henkassa ja maukassa on ainakin ko.paitoja, ne myydään siellä miesten aluspaitoina.

Kysymyshän on nyt siis t-paidasta jossa on lyhyet hihat ja materiaali on sellaista miellyttävää venyvää, tyyliin kortsu. Eli esimerkiksi istuu mukavasti mun päällä ja toisaalta myös tuplasti isommalla Mikellä.

Uskon että ainakin osa porukasta olisi valmis tilaamaan tällaiset paidat jopa hiukkasen normaalia tyyriimpään hintaan.

Lisäravinteessa mydään kyllä paitaa mutta siinä on vanha logo ja se on vaan tavallinen t-paita, ei kovin esteettinen kuitenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämähän voisi siis olla lisämalli ton toisen t-paidan lisäksi.

jos tykkäät pullistella tiukoissa paidoissa niin osta pakkotoisto paita kokoa xs ja vedä se päälle, niin varmaan on tiukka.

vanhat paidat on vitun hyviä:kippis1:

Originally posted by valtaa
jos tykkäät pullistella tiukoissa paidoissa niin osta pakkotoisto paita kokoa xs ja vedä se päälle, niin varmaan on tiukka.

Aivan. Mies paidan sisällä on kuitenkin yhtä iso, oli paita sitten mallia spärdäri tai sopiva. :D

Originally posted by valtaa

Hip hei, eli sun mielestä hyvän näköisissä vaatteissa kulkeminen on "pullistelua". LoL:lol1:

No makunsa kullakin. Kysymyshän ei ole pelkästään paidasta vaan myös uudesta hienosta logosta ja materiaalista.

Ja ostamalla paidan joka olisi kokoa xs en saisi istuvaa paitaa, pelkästään paidan joka olisi pieni ja sopimaton käyttää.

Mä odotan innolla Pakkotoisto-boxereita ja pyyhkeitä (sekä muita hygieniatuotteita), että pukuhuoneissakin huomaavat muut, minkä tason jätkä olen!

Kyllähän tuo uus logo on niin hieno,että pitäs se johonki paitaan saaha,vaikka useampaanki.Miksei vaikka lippalakkiin:)

Mä ostaisin

Originally posted by Mixu
Mä odotan innolla Pakkotoisto-boxereita ja pyyhkeitä (sekä muita hygieniatuotteita), että pukuhuoneissakin huomaavat muut, minkä tason jätkä olen!

Ostaisin innolla Pakkotoisto-kondomeja, jos sellaisia olisi.

"Nyt uutuus tuote. Pakkotoisto -kondomi totisille työntäjille. Ulkopinta käsitelty Grip -pulverilla, jotta saat kunnon otteen naisen vaginasta. Sisäpuoli sivelty Fastin Reco 2 ja kreatiinilla, jotka takaavat kestävyyden ja pumppimaisen stondiksen vaativassakin punnertamisessa. Hinta naurettavan halpa 10€ per paketti. Paketissa 12kpl.

100€ Sonnipaketilla saat samaan hintaan Pakkotoisto.comin Tomin puhumaan hävyttömiä naisesi korvaan ja Miken avustamaan pakkotoistossa, kun olet saattanut toistosi äärirajoille. Tyytyväisyystakuu."

Originally posted by Mike
Dragon, loistavaaa, vaikka mä en hirveemmin haluaisi olla paikanpäällä kun esim JJJ laittaa PMLatsin kanssa jalla jallaa.
;)

Sehän olisi kuin suoraan Avara luonto. Iso sonni kiimassa :lol2:

Re: Mä ostaisin

Originally posted by Dragon
Ostaisin innolla Pakkotoisto-kondomeja, jos sellaisia olisi.

"Nyt uutuus tuote. Pakkotoisto -kondomi totisille työntäjille. Ulkopinta käsitelty Grip -pulverilla, jotta saat kunnon otteen naisen vaginasta. Sisäpuoli sivelty Fastin Reco 2 ja kreatiinilla, jotka takaavat kestävyyden ja pumppimaisen stondiksen vaativassakin punnertamisessa. Hinta naurettavan halpa 10€ per paketti. Paketissa 12kpl.

100€ Sonnipaketilla saat samaan hintaan Pakkotoisto.comin Tomin puhumaan hävyttömiä naisesi korvaan ja Miken avustamaan pakkotoistossa, kun olet saattanut toistosi äärirajoille. Tyytyväisyystakuu."

ei lol hahahha:lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Dragonista uusi tuotekehittäjä :D mielikuvitusta riittää ainakin :lol1:

Jumalauta jätkät

Originally posted by onion
Tai liian paljon bilistä outojen kavereiden kanssa. :D

Ps. Tämä oli insaideri.

Kuka perkeleen vihikoira mut on vainunnut tänne susirajalle saakka? Jos Turussa oleva Pitstop on tuttu paikka, niin mä sut kyllä myrkytän saatana :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom