Pakkotoisto Superman paitoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Valloitetaanko Suomi uusilla Pakkis-superman paidoilla? Jokainen Pakkislainen on omanlainen supermies, tässä olisi paita heille.

teris.jpg

Äh, ei voi mitään, tulee mieleen Pahkasian Peräsmies. :nolo: :D

Sinänsä näyttävä kuvio ja paita tosta tulisi.

Jos tosta ei tulis sellast helvetin kireetä mallia ni sillon ehkä.

Mut silti se chätissä puhuttu huppari olis 100% varma ostos. Eli mites niiden laita?

tommih sanoi:
Jos tosta ei tulis sellast helvetin kireetä mallia ni sillon ehkä.
Jos tuon nimenomaan saisi "fit t-shirt"-mallina, niin voisi harkitakin :) Mä taas oon niin vähän lukenu Pahkasikaa ja niin kauan aikaa sitten, että mitään mielleyhtymiä ei tuosta tule.

Tollanen vois olla ihan siisti... :) Ja jos tollasia tulee,niin jos ois sit mahdollisuus saada S kokosenakin. Että olis sit sopiva tällätteelle pikku pojallekkin :D

Vetskariversio ehdottomasti. Ja mieluiten sellanen, missä olis tosiaan sellanen pienempi, vaikka n. nyrkin kokonen, P edessä jommalla kummalla puolella vetskaria. Sellanen olis tosi bueno. Ja tietysti URL selkään.

Peräsmies hallitsee!

Huppari olisi kyllä kova juttu. Itse olisin ehkä enemmän sen paidan kannalla jossa ei olisi vetoketjua, mutta kun tässä ajattelee niin ehkä tuo vetoketjulla varustettu olisi helpompi heittää päälle.

Kannatan superman paitaa ehdottomasti! Sellainen kireämpi mallikin kävisi meille kynäniskoille. :rolleyes:

Kyllä laadukas Pakkotoisto.com huppari kelpaisi ja vetoketjullinen olisi enemmän mieleen ja helpompi pukea/käyttää. Voisi käyttää "takkina" vähän lämmemmilä keleillä. Kyllä tuommoinen supermies paitakin olisi aika vänkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom