Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Like siirtelyä kannattaa tutkia. IMO pikien tekstien asiasisältö paljastuu noista hyvin. Laiskan kriitikko :D. Harmi toi mainoshomma. Tästä oli puhe joskus aikoinaan, mutta silloin ei ollut mahdollisuutta tehdä kahta leiskaa. Mainokset on lähtökohtaisesti perseestä.

E: Toki Adblock toki ajaa lähes saman asian, mutta se on tietyllä tavalla "huijausta".

Noita tuetaan nyt. Twitterin koodi on melkoisen outo. Joka paikka, jossa pakotetaan upottamaan iframella tai lataamaan ko. sivu, ei kelpaa Pakkotoistolle. Plugarilla saa 103 kappaletta noita upotuksia, mutta suurin osa on tolla vammaisella tavalla.

Screen Shot 2015-05-13 at 11.51.40.webp

- - - Updated - - -

Mainokset on lähtökohtaisesti perseestä.

Täysin ilmainen ilmaisen palvelun ylläpitäminen on lähtökohtaisesti täysin perseestä ja väärin. Kaikki maailmassa maksaa, sulle hinta Pakkotoiston lukemisesta on ladata mainos, joka ei sulle maksa mitään oikeasti. Mutta kun ei niin ei, aina suomalainen valittaa.

Tapatalkkia ei tule kun se firma ei tajua oikein kokonaiskuvaa. Ja mitä vähemmän plugareita, sen parempi. Käytännössä, mitä enemmän käyttäjiä Tapatalkilla, sitä enemmän vahinkoa Pakkotoistolle. Ja kun mobiilikäyttö lisääntyy ja laitteet paranee, ei ole mitään maailman järkeä hidastaa kehitystä ja karsia erillisellä softalla sf-netin tasolle sivustoja.

En toki näe niitä haasteita, mitä tuo Tapatalk mahtaa siellä "pellin alla" aiheuttaa, mutta näin loppukäyttäjänä koen, että käyttökokemukseni huononee merkittävästi, jos joudun käynnistämään selaimen foorumille tullakseni ja osaltani pakkiksen käyttö tulee melko varmasti vähenemään.
Mulla on kyllä ihan ajantasaiset mobiililaitteet - siitä ei ole kyse. Mobiileissa vaan palveluja käytetään appeilla - ei selaimella.

En toki näe niitä haasteita, mitä tuo Tapatalk mahtaa siellä "pellin alla" aiheuttaa, mutta näin loppukäyttäjänä koen, että käyttökokemukseni huononee merkittävästi, jos joudun käynnistämään selaimen foorumille tullakseni ja osaltani pakkiksen käyttö tulee melko varmasti vähenemään.
Mulla on kyllä ihan ajantasaiset mobiililaitteet - siitä ei ole kyse. Mobiileissa vaan palveluja käytetään appeilla - ei selaimella.
Ei haittaa sun lopettaminen kun tilalle tulee kymmeniä tuhansia niitä, joilla ei ole Tapatalkkia puhelimessa. Ärsyttävintä on ikinä kun menee jonnekin saitille puhelimella ja sieltä tulee Tapatalkin ilmoitus, että lataa Tapatalk lukeaksesi, vaikka mulla se jo on. Sitten aletaan Tapatalkista etsimään ko. sivustoa kun muut jo selaa mobiiliystävällistä saittia suoraan selaimella.

vBulletin tuki Forumrunneria ja Tapatalkkia kun kädettöminä eivät vain saaneet tehtyä responsiivista saittia. Ja vitosessa ei edes tueta Tapatalkkia. Ja tulee olemaan paljon tyytyväisiä kun Tapatalk on haukuttu muutenkin ihan sudeksi nykyään.

Mobiileissa nimenomaan selaimella raksutellaan sivulta toiselle. Sehän on täysin hulluutta ladata joka sivusta oma aplikaatio, kehitystä taaksepäin se on.

Ja mä tiedän kyllä etukäteen, että tästäkään muutoksesta, että tulee nopeampi responsiivinen saitti, ei tule MITÄÄN muuta kuin negatiivista palautetta, mutta ei kiinnosta, pakko mennä eteenpäin kehityksessä. Mä takaan teille, että ette löydä hirveen montaa yhtä lukuystävällistä forumia tältä pallolta tuon uuden myötä. Ja se, että lukeminen on helppoa silmille, on hyvin tärkeää ollut mulle aina Pakkotoiston osalta. En ole koskaan ymmärtänyt valkoista tekstiä mustalla taustalla, se on silkkaa typeryyttä.

Tee forumin etusivusta bookmarkki iOS:n tai Androidin home screenille ja sulla on Pakkis mobiilina yhden klikkauksen päässä. Etkä tarvitse Tapatalkia.

N

Täysin ilmainen ilmaisen palvelun ylläpitäminen on lähtökohtaisesti täysin perseestä ja väärin. Kaikki maailmassa maksaa, sulle hinta Pakkotoiston lukemisesta on ladata mainos, joka ei sulle maksa mitään oikeasti. Mutta kun ei niin ei, aina suomalainen valittaa.

Niin siis minähän maksan käytöstä, olen maksanut jo pitkästi yli 10 vuotta. Jos surffailisin ilman vippiä niin en valittaisi. Tästä oli nimittäin aikanaan puhe, silloin asia selitettiin sillä, että vbulletin ei mahdollistan tuplaleiskaa.

Niin siis minähän maksan käytöstä, olen maksanut jo pitkästi yli 10 vuotta. Jos surffailisin ilman vippiä niin en valittaisi. Tästä oli nimittäin aikanaan puhe, silloin asia selitettiin sillä, että vbulletin ei mahdollistan tuplaleiskaa.
Ja saat vastinetta rahoillesi sen mitä eduissa on.

Itse ainakin olen tyytyväinen, jos pääsee moisesta kikkareesta, eli Tapatalkista eroon. Pakkiksen takia sen latasin ja muuten sille ei liene käyttöä.

Niin oliko tuossa Xenforossa notifikaatiota lainatulle viestille? Se lienee ainoa positiivinen, mitä tapatalkissa on ollut.

Niin oliko tuossa Xenforossa notifikaatiota lainatulle viestille? Se lienee ainoa positiivinen, mitä tapatalkissa on ollut.
MuroBBS siirtyi Xenforoon vähän aikaa sitten, ainakin siellä on.
Siellä on seuraavanlaiset asetukset:

40g4o9U.png

Tosin asetukset mitkä tuossa näkyy ei kaikki tee mitään, koska osa noista ei ole käytössä. Siellä ei ole liketyksiä, eikä kyllä mun mielestä aktiivisuusseurantaakaan.

Toi on kans kiva, että voi mainita nickin viestissä ja ne saa notifikaation... ellei sitä nyt ruveta spämmii. Pakkiksella ehkä spämmittäis, kun tääl pyörii supermassat ja muut. Tietty nää julkimot vois ottaa notifikaation pois tuolta osin. Taitaa tosin Murossa mention olla vielä rikki. Saattaa kyllä olla plugaria vaativa, ainakin joskus on ollut mitä Googlailin. Mut onhan se näppärä tägää joku, jos aihe saattaa niitä kiinnostaa tai ehkä he tietää vastauksen.

Vippisysteemi onneksi siirtyi, eli kaikki tilaukset pitäisi olla kuosissa. Mutta Xenforo tukee vain maksimissaan 255 päivän tilausta Paypalin kautta, joten sitten koko vippisysteemi tehdään niin, että 6kk vippiä maksaa 6 euroa, eli euron kuukaudessa. Sama hinta pankissa ja Paypalissa, niin selkeyttää sitten hommaa.

Erittäin jees, eli nickin tägääminen on siellä?

Kannatan siirtoa, jos tuon vihreän Pakkotoisto.com-logon tuolta ylhäältä saa muutettua jotenkin punaiseksi... Ns. classic-look tai jotain... ;)

Ei saa, mahdotonta.

En usko että tulee tapatalkia ikävä. On menny kyllä huonoksi. Ootko, Mike, kokeillu miten kuvat näkyy mobiilissa? Tapatalkilla esim. repesin, eli hauskoja kuvia netistä -threadin selaaminen on ollut aina yhtä tuskaa. Vain tietyt kuvat näkyy oikein, isot kuvat ei näy kokonaan tai niistä latautuu vain jonkinlainen thumbnail. Kuvia ei voi zoomata eikä siirtää. Jotkut kuvat ei lataudu ollenkaan. Veikkaanpa että huonommaksi ei ainakaan enää yksinkertaisesti voi mennä ja se on jo riittävä syy meikäläiselle hylätä tapatalk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom