SUPERCARB 1kg -40%

Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Todella mystinen juttu selvis, Xenforo lähettää vippien umpeutumisesta jotain vBulletinin haamumailia ja privaa mun nimellä eikä saada millään selville mistä helvetistä se ilmestyy. Siinä on vielä väärät tiedot ja väärät hinnat.
Selvis jotain sentään tästäkin.

Old school osio ei näy...

Ei näy vai et pääse sinne? Jos jälkimmäinen niin laita Mikelle viestiä, että saat oikat.

Oonko ainoa, jota tämä värimaailma häiritsee homona? Olen yrittänyt totuttautua tähän, mutta edelleen tökkii pahasti. Voin olla foorumilla 5 min putkeen ja sitten pitää tehdä jotain muuta, kun alkaa ahistaa.

Oonko ainoa, jota tämä värimaailma häiritsee homona? Olen yrittänyt totuttautua tähän, mutta edelleen tökkii pahasti. Voin olla foorumilla 5 min putkeen ja sitten pitää tehdä jotain muuta, kun alkaa ahistaa.

Mulla taas täysin päinvastainen kokemus. Omiin silmiin erittäin hyvä, ei rasita yhtään. Täällä pystyy näemmä nyt olemaan jopa tunteja yhteen menoon :D

Vaalea tausta mustalla tekstillä on yleisesti vain parempi lukea, ite ainakin pidän helposti luettavana.

Android galaxy tab, kun kirjoitan vastausta, niin ekalla painalluksella sivu pomppaa heti sivun yläreunaan, ja näkyy siis pelkät mainokset, ei näe mitä kirjoittaa. Jos kelaa itse takaisin alas, ni heti kun painaa taas ekaa kirjainta ni sama juttu.

En tiedä onko tänne jo ilmoitettu kun en koko ketjua ole lukenut mutta kun selaa jotain ketjua iPhonella ja safarilla niin kun vaihtaa ketjussa seuraavalle sivulle niin kaatuu safari 3 kertaa neljästä.

Vastaavaa ei ole koskaan käynyt muilla foorumeilla jotka käyttää samaa softaa joten en usko että on puhelimesta kiinni.

En tiedä onko tänne jo ilmoitettu kun en koko ketjua ole lukenut mutta kun selaa jotain ketjua iPhonella ja safarilla niin kun vaihtaa ketjussa seuraavalle sivulle niin kaatuu safari 3 kertaa neljästä.

Vastaavaa ei ole koskaan käynyt muilla foorumeilla jotka käyttää samaa softaa joten en usko että on puhelimesta kiinni.
Oon vaihdellut satoja sivuja ketjuissa, eikä ole kaatunut kertaakaan. Enkä onnistu tota generoimaan, niin ei ossoo sannoo. Onko uusin softa luurissa 8.3?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom