Pakkotoisto pipo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dmitri
  • Aloitettu Aloitettu
Kuuluuko tuon pipon olla hirviän ohut ja semmone ettei meinaa sopia päähä eikä yllä korville vaikka tos lukee että isompi ja paksumpi mallil tms??? :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sulla on vaan iso pää :D

Aluksi se tuntu vähän kireeltä ja matalalta. Mut vähän ku voimaa käyttää, nii siitä tulee ihan pidettävä.

Mike sanoi:
Ja se uusi pipo ei ole ohut, vaan reippaasti vanhaa paksumpi.
Mun uusi P-pipo ei ainakaan ole mikään lutru! Tosi napakkaa neulosta, ei tule kylmä korville. Eikä toi mitenkään lyhytkään ole mun mielestä vaikka joku sitä valitteli?

Pipokelit alkoi ja kaivoin pakkispipon esille. Olihan se pienen näköinen ja kokoinen aluksi, mutta päivän käytön jälkeen se muokkautuu sopivaksi.

Mulla on ihan helvetillinen molopää, mutta kyllä tuo ensimmäistä mallia oleva pipo on päässä pysynyt.

sitä on joutuu alkuun repimään suuntaan jos toiseen mutta kyllä se lopulta päässä pysyy :D

joo sama täällä..ensimmäinen ohut urlilla varustettu pipo oli aluksi jumalattoman tiukka..päätä oikein pakotti kun sen repi päähän.parin päivän käytön jälkeen istui kuin valettu.nyt seuraava projekti on istuttaa tuo uusi paksumpi pipo kupoliin. :)
huippuja myssyjä molemmat :rock:

Sopiva ja napakka päähine. Hyvin on toiminut täälläpäin!

Vanha pipo sopii päähän kuin valettu. Kyllä se pipo löystyy jonkin verran käytössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom