Pakkotoisto luotettava?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MGP
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen nähnyt pikemminkin päinvastaista; jotkut modet/adminit ovat kehuneet muita tuotteita ja pitäneet niitä jopa parempina kuin esim. pakkiksen verkkokaupassa myytävät.

Pakkotoisto suhtautuu muutenkin markkinointiin asiallisen objektiivisesti eikä paisuttele asioita kyydittääkseen myyntiä. Katso esim. Tribuluksen tuoteseloste...

Eli mun mielestä tää on just niin vapaa foorumi kun pitäiskin olla. En ole koskaan nähnyt edes että jotain postia olisi editoitu vain jonkun tuotteen mainitsemisen takia.

Onko kukaan koskaan ajatellut että mitä jos pakkotoiston foorumi onkin vain pitkäjänteistä, mutta hyvin tehokasta aivopesua. Pakkotoistohan on nettikauppayritys, jonka tavoite on tietysti tuottaa mahdollisimman hyvin. Ovatko pakkotoiston foorumin adminit siis täysin luotettavia lisäravinteita koskevissa kysymyksissä, vai yrittävätkö he vaivihkaa piilo- ja jopa suoramainoa omia tuotteitaan.

Uteliaisuuttani kyselen, että oletko huolissasi myös ufs:n foorumilla tapahtuvasta mahdollisesta aivopesusta? Käsittääkseni myös ufs on nettikauppayritys, jonka tavoite on tuottaa mahdollisimman hyvin. Näinköhän halosen masa suosittelee fastin tuotteita? Onko masa täysin luotettava lisäravinteita koskevissa kysymyksissä vai yrittääkö hän vaivihkaa piilo- tai jopa suoramainoa omia tuotteitaan? :eek: Miten luulet yritysmaailman toimivan? Sitä paitsi niin kauan kuin pitäydyt normaalia ruokavaliota tukevissa peruslisäravinteissa, en usko sillä olevan väliä mistä jauhosi haet, samaa tavaraa eri paketissa kuluttajan kannalta. Myyjän lisäksi ristivirtaukseen perustuvat nöxnöx filtteröintimenetelmät jaksavat kiinnostaa korkeintaan niitä, joilla ei ole perusasiat, kuten syöminen ja treenaaminen, kunnossa. Tämä on luultavasti yksi syy miksi porukka ei jaksa vääntää kättä tuotteiden paremmuudesta tai siitä, kun heitä pidetään totaalisina idiootteina puhumalla aivopesusta.

Kuten on opetettu; KAIKKEEN lukemaansa täytyy suhtautua kriittisesti.
Vaikee uskoa silti, että tässä mistään salaliitosta olisi kyse, aika paljon on ihmisiä
täällä kirjoittelemassa jotka tuskin hyötyvät rahallisesti vaikka pakkotoiston myynti kasvaisi 500-kertaiseksi.

totta, mutta kun alkuperäinen kysymys oli "onko pakkotoisto luotettava" pitää se kysyjän itse todeta, sillä esittämiesi syiden johdosta ei näiltä sivuilta muiden tuotteista saa kuin negatiivista kuvaa. Tässä ei nyt kyseenalaisteta sitä että miksi.

Niin siis tarkoitatko nyt käyttäjien vai ylläpidon näkemyksiä? Käväisin mielenkiinnosta "naapurifoorumilla" ja ei tarvinnut etsiä lisäravinnepuolen ensimmäistä sivua pidemmälle, kun muiden tuotteita dissattiin. Niin ja siis käyttäjien puolesta. Käsittääkseni ylläpito pysyttelee molemmilla foorumeilla tällaisen yläpuolella.

edit: Kai sitä nyt joku on joskus edes sivulauseessa kehaissut naapurinkin tuotteita? Siitä voidaan varmasti olla samaa mieltä, että jokainen voittoa tavoitteleva yritys suosii omia tuotteitaan, mutta quoten tummennetulle kommentille fiksumpi paikka olis varmaan täällä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38876

Pitää muistaa että pakkotoisto on alkutaipalellaan ollut nimenomaan pelkkä keskustelufoorumi. Jos se olisi sitä nykyääkin, niin lisäravinteisiin kohdistuva fakta olisi varmasti objektiivisempaa. Tosin ei tässä sen kummempaa salaliitoakaan ole, kuin muussakaan tämän tyyppisessä mediassa.

Mulla henkilökohtaisesti lyö helposti sellaisen periaatteen päälle, että jos joku pieni asia alkaa ärsyttämään, niin boikotoin sen yrityksen tuotteita, vaikka ei niissä mitään vikaa olisikaan. Ainakin sen aikaa, että ärsytys laantuu. Kyse voi olla vaikka jostain tv-mainoksesta, joka ärsyttää. Varmasti en ole ainoa tapaus. Siksi kauppiaan kannattaa miettiä, onko tietyistä periaatteellisista "toimenpiteistä" enemmän haittaa kuin hyötyä yritykselle.

Tässä tietysti tarkoitan pakkotoiston suhtautumista muihin lisäravinteisiin.

Hyvä ja mielenkiintoinen keskustelu, muutamaa avautumista lukuunottamatta.

Heh, enää ei UFS:n nimi ole näköjään pannassa. Mites nyt niin?

Näin vastasi Tomppa kuukausi sitten

Art2 sanoi:
Miten eksyit melkein vuoden jälkeen takas Pakkikselle?

Tomi sanoi:
No sen takia, että yritetään elää ihmisiksi (palstojen ja firmojen välillä) ja lopettaa negatiivisuutta ja mielipahaa aiheuttavat kyräilyt, kuten vanhojen viestien kaivelut ja muut ilmapiiriä saastuttavat asiat. Aikuisia ihmisiä tässä (luultavasti) kuitenkin ollaan, eikä kyräily palvele yhtään ketään. Tälläkin palstalla se loanheitto on viime päivinä mennyt hieman överiksi, eikä sitä sallita Pakkotoistollakaan tähän suuntaan, joten peli on mielestäni reilu.

Todennäköisesti nämäkin turhat kakkendaalit poistetaan... toivottavasti. On todella hyvä, että turhat lapsellisuudet on loppuneet firmojen ja palstojen väliltä. Ainahan nämä kuitenkin jostain kaivetaan :jahas: Vittuilumielessäkin

Perhana vieköön ,nyt kun paremmin ajattelin niin pakkishan on Pakkotoisto OY:n keskustelu alue....

Jos jotain aivopesua tapahtuu,niin se on tosi vähäistä ja olen harvalukuisena ohittanut koko seikan.Pakkis vaatteita olen kyllä joskus ajatellut hommaavani,onhan tämä tällainen yhteisö,pakkismiittejäkin ahkerimmat harrastavat ja muuta.

En ole kovin paljoa huomannut samanlaista omien tuotteiden tuputtamista mitä silloin tällöin (aivan eri aiheisilla) forumeilla tapaa,ihan yksittäisten jäsentenkin toimesta.

Ihan asiallinen threadi silti tämä.:thumbs:

Tottahan ainakin minä linkitän pakkotoiston kauppaan jos joku aloittelija vaikka palkkaria kyselee. Mutta joku täällä jo fiksusti sanoikin, että samoja tuotteita saa myös muualta ja jokainen tietysti tekee ostopäätöksensä ihan itse.

Ja itse kehun tuotteita joita olen käyttänyt ja joista pidän. Esim. Mass Blast on tuote jota olen avoimesti kehunut, taas esim. joku HT-R on mun mielestä ylihintaista hifistelyä. Molempia saa pakkiksesta ja vielä jopa valmistajakin on sama. Että näin.

Ja mitä tulee kreatiinin annostukseen, on noissa purkeissa yleensä annostukset aina ns. "varman päälle", eli mieluummin vähän pienempi annosohje niin ei ainakaan tule esim. vatsavaivoja (joita krea isompina annoksina on joillekin aiheuttanut). Itse annosten koko taas perustuu käyttäjien kokemukseen eikä sillä 100% varmuudella ole mitään tekemistä esim. Pakkotoisto Oy:n myynnin kanssa.

Sitten alkaisi huolestuttaa, jos kaupan valikoimiin tulisi Soylent greeniä. :D

Jeshe: jokaisella on varmaan oikeus ilmaista mielipiteensä jokaisesta tuotteesta mitä on testannut. en ainakaan ole itse huomannut mitään sticky-threadia missä käsketään mollamaan muita tuotteita.

Kerro toki jos olen jossain väittänyt muuta?

Totuus ei väittelemällä miksikään muutu. Annetaan jokaisen muodostaa oma käsityksensä pakkiksesta omien havaintojen kautta.
Tämä lock, kunnes Mike sen mahdollisesti avaa.....

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom