Perhana että on hankala kortti veikata edes yhtä. Sanotaan nyt sitten Gamburyan.
Pearson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perhana että on hankala kortti veikata edes yhtä. Sanotaan nyt sitten Gamburyan.
PackalenAndrade
Gamburyan
Joseph Duffy
Teemu Packalen
edit. No perkele, kun luulin vaan, että Teemun matsia ei oltu päivitetty Sherdogin korttiin :D
Tuleeko kannatusta sääntölisäykselle mistä oli puhetta: kun kilpailijoita on jäljellä 3 tai vähemmän niin samoja ottelijoita ei saa valita. Valinta järjestystä kierrätetään. Pakkikseen ekana liittynyt saa valita "ensimmäisessä missä 3 tai vähemmän jäljellä eventissä" ekana ja siitä lähetään kierrättää.
3 jäljellä, otetaanko erikoissääntöjä käyttöön?
eli juho valitsee ensiks yhden, sitten onnenonkija omansa, sitten minä yhden, sitten juho toisen ja sitten minä toisen?
Perhana kun on vaikeita matseja veikata. Pääkortin matseja ei uskalla veikata, joten otetaas toiseksi valinnaksi Warlley Alves.
Ei kun onnenonkija, rusher ja meikäläinen ja rusher 2 on järjestys. Ens kerralla jos ei kukaan tipu niin Rusher, minä ja onnenonkija. Ja niin edelleen.