Pakkotoisto last man standing PART2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dav0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jepa! Jäädyin ja unohdin sitten veikata viimesintä korttia. Alkaa tää UFC ylisaturaatio näkymään vähän joka paikassa näköjään. :D

Tuleeko kannatusta sääntölisäykselle mistä oli puhetta: kun kilpailijoita on jäljellä 3 tai vähemmän niin samoja ottelijoita ei saa valita. Valinta järjestystä kierrätetään. Pakkikseen ekana liittynyt saa valita "ensimmäisessä missä 3 tai vähemmän jäljellä eventissä" ekana ja siitä lähetään kierrättää.

3 jäljellä, otetaanko erikoissääntöjä käyttöön?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eli juho valitsee ensiks yhden, sitten onnenonkija omansa, sitten minä yhden, sitten juho toisen ja sitten minä toisen?

Joo, sopii mulle. Tehäänkö sillai, että Rondaa ei saa nyt valkata ollenkaan, olis liian helppo valinta mulle tuohon ekaksi. :D

Joten heitetääs valinta numero 1: Hugo Viana.

Perhana kun on vaikeita matseja veikata. Pääkortin matseja ei uskalla veikata, joten otetaas toiseksi valinnaksi Warlley Alves.

mä vissii saan nyt ekan pickin? ku olin vikana viimeks? onnenonkija tokana? sit juho ja sit minä toisen? eiks se kykli mee jotenki näin?

Ei kun onnenonkija, rusher ja meikäläinen ja rusher 2 on järjestys. Ens kerralla jos ei kukaan tipu niin Rusher, minä ja onnenonkija. Ja niin edelleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom