Pakkotoisto ja BF1942 +mods

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Päätinpä perustaa oman threadin tälle loistavalle verkkopelille, kun tuossa on tuo cs threadikin :).

Eli löytyykö aktiivisia pelureita pakkikselta? Olisi mukava joku ilta ottaa pieni sessio esim. Decert Combattia tai EOD:ta.

Jos vielä joku kykenisi hostaamaan servun niin homma olisi enemmän kuin bueno. Omalla konnulla ei hostata mitään, hyvä kun itse pystyy pelaamaan :(. Mikäli tällainen on mahdolista niin ip:n ja portin voisi ilmoittaa vaikka täällä? Ai niin olisi kai hyvä joku päivä ja kellonaikakin sopia :).

Road to Rome lisälevy löytyy myös, mutta nuo perinteiset versiot ei ole oikein meikäläisen mieleen kun ajoneuvot yms. ovat niin helvetin hitaita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan olla varsin aktiivinen peluri, mutta ei mullakaan ole mahdollisuutta servun pystyttämiseen. Kokeiltiin lägirikasta lanpeliä omilla koneilla, mutta se oli helvetillistä. :zzzz:

Tuleehan tuota aika paljon pelailtua.
Servunkin voin yrittää pistää pystyyn, tiedä sitten miten se rullaa ilman, että tämä +2400XP 512mb 1024/512 ADSL on dedicated servuna..

Kyllä tulee pelattua, mutta servua en saa minäkään pystyyn tällä laitteistolla.

Eve of Destruction olisi sopivatempoinen modi.

Muutama mies kun saataisiin lisää niin olisi mahikset pikku matsiin. EOD kenttiin en ole vielä pahemmin tutustunut, mutta 8 henkeä pikku kenttään voisi olla ihan hyvä.

Liekki: pitstäppä joku aika milloin päästään testaamaan. Jos tökkii pahasti niin voihan sitä aina porukalla mennä johonkin toiseen servuun.

Piäni siänimiäs hakee vaan kaupasta tuon pelin, ehdottomasti ostamisen arvoinen!

Mulle sopii illalla melkein päivä kuin päivä. tänään voidaan kokeilla illemmalla tai huomenna. jos vaan sakkia saadaan kasaaan. joku klo 19.00-21.00 olis varmaan hyvä aloittaa??

PS. jos ette ole huomanneet niin Forgotten Hope 0.6 on julkaistu!
Aivan loistava modi! :hyper: Modin koko on vain aika suuri (about 1.3gig).
Mutta imutuksen arvoinen, sellainen bf1942 olisi pitänyt alunperin olla.

Multa löytyy modikokoelmasta. EoD,DC,FH,BG eli noita pystyn hostaamaan.

No niin, nyt olisi kunnon servukin tarjolla. Voidaan vaikka laittaa salasanan taakse jos vaan halukkaita löytyy tarpeeksi.. Ainoa ongelma on se, että servu pyörittää bf Vietnamia ja mahdollisuutta vaihtoon ei ole. Käsittääkseni tuo on 10Mt piuhan päässä, joten eiköhän se hieman liikennettäkin kestä :). Ip on 212.38.234.59 : 15567 (taitaa olla default portti). Loistava peli!! Mä pelailen tuncle nimellä.

nyt kaikki kaupoille ostamaan tuo peli. Suosittelen.

p.s.Tämä peli ei ole mikään lisäpaketti eli siihen ei tarvita bf1942 levyä.

Jakob sanoi:
No niin, nyt olisi kunnon servukin tarjolla. Voidaan vaikka laittaa salasanan taakse jos vaan halukkaita löytyy tarpeeksi.. Ainoa ongelma on se, että servu pyörittää bf Vietnamia ja mahdollisuutta vaihtoon ei ole. Käsittääkseni tuo on 10Mt piuhan päässä, joten eiköhän se hieman liikennettäkin kestä :). Ip on 212.38.234.59 : 15567 (taitaa olla default portti). Loistava peli!! Mä pelailen tuncle nimellä.

nyt kaikki kaupoille ostamaan tuo peli. Suosittelen.

p.s.Tämä peli ei ole mikään lisäpaketti eli siihen ei tarvita bf1942 levyä.

Se on tullut jo??!?!? :hyper:

Pelaan nicillä Pr1mus RRR DC:tä, jos saatte DC-servun pystyyn, I´m in.

Juu, Tais eilen ilmestyä kauppoihin. Nyt kipinkapin kauppaan! Mä lähen tästä pelailemaan :D. viikonloppuna ei löydy meikäläistä pelaamasta, kun lähetään jätkäporukalla mökkeilemään. Tietää taas mitä on sunnuntaina tarjolla :lol2:

Mä voin tulla kans pelaamaan, mutta arkisin pääsen vain n. kello 17.00-19-00 ja viikonloppuisin ehkä klo. 19.00 ja siitä eteenpäin.

Juu, kyllähän niitä modeja tulee pelattua, Forgotten Hopea ja Desert Combattia eniten, EOD on kanssa ihan jees mutta pyörii ihmeen huonosti vrt dc ja fh, kokoonpano: AMD 2600+(2,08ghz) XP, Geforce 4 Ti 4400, Epox 8RDA3G, 768mb DDR 333mhz yms että pitäs noiden puolesta ainakin hyvin rullata, näyttis oikeastaan ainoa pullonkaula.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom