Pakkotoisto-Flash mob - eniten yhtäaikaisia punnertajia wr-attempt!

Äkkiseltään tulee mieleen, että mitä tästä kostuu? Pakkis on kuitenkin liiketoimintaa ja tällaisen mainostapahtuman järjestäminen pitäisi olla yrityksen "vastuulla", ja yrityksen pitäis tarjota jotain, että sais jengin liikkeelle. Esim. osallistujille ilmaises vipit tms. Ainoahan mikä tällaisesta jotain saisi olisi yritys, mä ihmettelen, että miksi ihmiset haluaisivat omatoimisesti kartuttaa ilmaiseksi jonkin yrityksen kassaa ilman minkäänlaista vastinetta. Menkää ennemmin vaikka auttamaan vanhuksia tms. jos haluatte hyväntekeväisyyttä tehdä.
:face:
mee nyt vittuu :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella lapsellinen idea.

Ja oivallinen paikka tälle olisi Senaatintori, tarpeeksi tilaa ja siellä pääsee hienosti kuvaamaan koko aktin portaiden päältä. Paikalla on aina turisteja, jotka kamerat kourassa levittää pitkin nettiä tätä tapahtumaa automaattisesti ja koko setti kuvataan tarkemmin sitten meikän toimesta sieltä ylhäältä järkkärillä HD:na.

Narinkkatorilla on enemmän ihmisiä.

Toisaalta jos haluaa porukkaa paikalle paljon niin gambiinan ilmaisjakelu rantojen miehille. Eiköhän sieltä tuhatkunta sissiä saapuis paikall punnertamaan, tai no ainakin yrittämään.

Aivan helvetin hyvä idea minusta. Tempauksista tulee aina hymy huuleen. Mukaan tulisin/tulen jos Helsinkiin jotenkin saan tieni raivattua.

Äkkiseltään tulee mieleen, että mitä tästä kostuu? Pakkis on kuitenkin liiketoimintaa ja tällaisen mainostapahtuman järjestäminen pitäisi olla yrityksen "vastuulla", ja yrityksen pitäis tarjota jotain, että sais jengin liikkeelle. Esim. osallistujille ilmaises vipit tms. Ainoahan mikä tällaisesta jotain saisi olisi yritys, mä ihmettelen, että miksi ihmiset haluaisivat omatoimisesti kartuttaa ilmaiseksi jonkin yrityksen kassaa ilman minkäänlaista vastinetta. Menkää ennemmin vaikka auttamaan vanhuksia tms. jos haluatte hyväntekeväisyyttä tehdä.
Harva firma on vaan tukenut omaa punttisali reeniä samaan tapaan kun pakkis. Vaikka VIP oonkin, niin sillä rahalla saa paljon lisää pienellä maksulla. Jos ei muuta niin jääkaapilla.jpg ;)

Jos noin jotain ihistää. Niin panosta itte johonkin juttuun 110% elämästäs ja tuu sen jälkeen huuteleen tänne, että et mainostukseen apua tarvi. Kaiken lisäksi, onhan tuo hauska idea, joka ei edes lähtenyt Mikeltä.

Pakkotoisto.com on elämäntapa :rock:

Joko joku keksi mitä vittua me siellä torilla tehdään? 5 punnerrusta on ehkä vähän laimee, kannattaisin kyykkyideaa mutten haluaa pataan.

Katsokaa tuubista Flashmob Finlandia ja miettikää tuon jälkeen kuinka vaikuttavaa on muutama kymmenen jamppaa punnertamassa.

Harva firma on vaan tukenut omaa punttisali reeniä samaan tapaan kun pakkis. Vaikka VIP oonkin, niin sillä rahalla saa paljon lisää pienellä maksulla. Jos ei muuta niin jääkaapilla.jpg ;)

Jos noin jotain ihistää. Niin panosta itte johonkin juttuun 110% elämästäs ja tuu sen jälkeen huuteleen tänne, että et mainostukseen apua tarvi. Kaiken lisäksi, onhan tuo hauska idea, joka ei edes lähtenyt Mikeltä.

Pakkotoisto.com on elämäntapa :rock:
Mitenhän tämä firma "pakkis" on tukenut sinun punttisali harrastusta? Onko se tarjonnut sinulle ilmaisia salikertoja, ilmaisia lisäravinteita vai mitä? Se on tarjonnut sinulle keskustelufoorumin jossa sisällön tuottaa enimmäkseen käyttäjät. Tämäkään ei tietenkään ole ilmaista, kun kyse on liikeyrityksestä. Ei siinä mitään, jos fanitat jotain yritystä niin siitä vain tekemään hyväntekeväisyyttä sen eteen. Yleensä mä vain olen tottunut siihen, että kun jokin yritys järjestää myynninedistystilaisuuksia, niin siellä on kuluttajille jotain tarjolla.

Mutta tietenkin jos tämän tilaisuuden järjestää fanit niin siitä vain. Kyllä varmaan applekin saisi jonkin vastaavan flashmobin järjestetty ja fanit sitten tukisivat yritystä josta yritys saa täysin ilmaista mainosta (lue rahaa). Minun mielestäni vain on olemassa parempiakin hyväntekeväisyyskohteita kuin yritykset. Mutta jokainen tietenkin taplatkoon tyylillään. Piis!

Täytyy todeta että nihkeää on ihmisten suhtautuminen tähän. Yllättävänkin nihkeää. Ihme saivartelua jostain helvetin ilmaisesta mainostamisesta ja hyväntekeväisyydestä. Mike voikin varmaan jäädä eläkkeelle ison rahakirstun päälle jos muutama kynäniska vaivaantuu punnertamaan senaatintorilla, jep jep.
Tuskin yksikään hienoista flashmobeista olis ikinä onnistunut jos jengi olis siellä ollut alusta asti sitä mieltä että paskaa, eihän me tällaista..
Harmi jos hauska idea kuivuu kasaan..koska tästä voisi tulla aika hyvä.

Mitenhän tämä firma "pakkis" on tukenut sinun punttisali harrastusta? Onko se tarjonnut sinulle ilmaisia salikertoja, ilmaisia lisäravinteita vai mitä? Se on tarjonnut sinulle keskustelufoorumin jossa sisällön tuottaa enimmäkseen käyttäjät. Tämäkään ei tietenkään ole ilmaista, kun kyse on liikeyrityksestä. Ei siinä mitään, jos fanitat jotain yritystä niin siitä vain tekemään hyväntekeväisyyttä sen eteen. Yleensä mä vain olen tottunut siihen, että kun jokin yritys järjestää myynninedistystilaisuuksia, niin siellä on kuluttajille jotain tarjolla.

Mutta tietenkin jos tämän tilaisuuden järjestää fanit niin siitä vain. Kyllä varmaan applekin saisi jonkin vastaavan flashmobin järjestetty ja fanit sitten tukisivat yritystä josta yritys saa täysin ilmaista mainosta (lue rahaa). Minun mielestäni vain on olemassa parempiakin hyväntekeväisyyskohteita kuin yritykset. Mutta jokainen tietenkin taplatkoon tyylillään. Piis!
oot kyllä niin surullinen kaveri. Mut hienoa että muistat aina ajatella omaa parastasi, etkä vahingossakaan tee mitään esim. hauskaa jos näyttää pahasti siltä että joku on hyötymässä siitä taloudellisesti enemmän kuin sinä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom