Pakkotoisto.com t-paidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Noniin, nyt sitten sitovia tilauksia peliin. Moniko haluaa Pakkotoisto.com paidan? Eteen tulee tällä kertaa paitojen sponssaavan Boosmannin logo ja taakse isolla WWW.PAKKOTOISTO.COM - "Tämä liha ei tottele kuria".

Paitojen hinnaksi tulee 7€ + postikulut, paidat saa tilata Boosmannin sivuilta.

Laittakaa kokotoive mukaan.

www.pakkotoisto.com/images/paita3.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen innokas fani ja tilaan ehdottomasti pakkotoisto.com paidan ! Jopa 2 kpl saattaapi tulla kyseeseen.

Tulemaan vaan!!! Kyllä semmonen sitten ostaa tarttee kun kavereilla vanhat paidat on ja mulla ei anukaistakaan,niin uus ois sit jees!

juuuhh...

jeps mulle kans....

"Tämä liha ei tottele kuria" on muuten helvetin hyvä slogani, tuo ratkaisi asian. Minulle kanssa yksi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Näin kesällä pari paitaa, joissa oli: Kaikki liha tottelee kuria. Mut ois pirun releetä kulkea siitä ohi, ja lukis: Tämä liha ei tottele kuria. Joten tänne 2 kpl!!

Tolla paidalla "saa" joku vielä tapella ja kunnolla vaikka esim.kaupungilla liikkuessa "hei mikäs mies se sinä luulet olevas yms.."

Mutta aivan sama ...paidan ostan silti..

No kyllä mäkin ainaki yhen ostan.

Mutta täytyy kyllä pian päästä hankkimaan sitä lihaa... :evil:

Originally posted by sekosammy
Tolla paidalla "saa" joku vielä tapella ja kunnolla vaikka esim.kaupungilla liikkuessa "hei mikäs mies se sinä luulet olevas yms.."

Tuo on varmasti totta. Eikun pakkotoisto paita päälle ja perjantaina baariin, saattaa käydä pahasti, useimmiten varmasti riidanhaastajalle. :D

Originally posted by Stalker
Tuo on varmasti totta. Eikun pakkotoisto paita päälle ja perjantaina baariin, saattaa käydä pahasti, useimmiten varmasti riidanhaastajalle. :D
ja jos turpiin otetaan ni otetaan asenteella...:D

Jep, eiköhän lisätä tuohon sloganiin vielä "viimeiseen hengenvetoon". :lol1:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom