Pakkotoisto.com LIVE - WNT Fitness Classic 2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yleensähän mitalleja ei etukäteen jaeta, mutta nyt "hauska" lukea netistä miten junnujen kehonrakennuksen osallistuja tuulettaa olevansa suomenmestari n.4vko ennen kisaa, kun liiton puheenjohtaja soittanut ja onnitellut voitosta(kun muita ei sitten osallistunut ko. kisaan) muutenkin ihan vitsi tuollaisessa tapauksessa edes jakaa koko pyttyä, kyllä yksi poutianen riittää.
Mistäs sie tiiät onko yhtä "hyvä" ku Poutiainen? Tuplakisat kaverilla edessä, ja tosi harvalla, jos edes kellään, ilmeisesti edes tietoa tyypin kunnosta tms??

Yleensähän mitalleja ei etukäteen jaeta, mutta nyt "hauska" lukea netistä miten junnujen kehonrakennuksen osallistuja tuulettaa olevansa suomenmestari n.4vko ennen kisaa, kun liiton puheenjohtaja soittanut ja onnitellut voitosta(kun muita ei sitten osallistunut ko. kisaan) muutenkin ihan vitsi tuollaisessa tapauksessa edes jakaa koko pyttyä, kyllä yksi poutianen riittää.
Joku melkein tietää mistä puhuu.
a)"tuulettaa" ei välttämättä oikea verbi, kyseessä oli ennemminkin informatiivinen tilapäivitys facebookissa, tarkoitettu kaverilistalla oleville.
B) kp ei "soittanut ja onnitellut" vaan ilmoitti asiasta käydessämme muuhun aiheeseen liittyen keskustelua meilitse
c)Poutiainen ei ainut junnu-mestari kuka ainoana kilpailijana saanut pystin, tosin tunnetuin sellainen..
d)kun kerta tiedät edes tämän verran asiasta, tietänet myös sen, että olisin toivonut enemmän kilpailijoita ko sarjaan. Tämän kevään tarkoituksenani ei ole mikään muu kuin lavakokemuksen ja dieettikokemuksen hankkiminen, ei niinkään menestyminen kisoissa. Koska alunperin olin suunnitellut 10 kk:n dieettiä, eli tammikuun alusta Fitness Expoon, niin dieetin aloittaminen marraskuussa ja kisojen ollessa huhtikuussa, aikaa ei loppujen lopuksi kauheasti ole. Dieetti lyheni puoleen siis.
Kultsalla kisaan cbb-junnuissa ja kehonrakennus-junnuissa, jtn on sentään edes toinen kisoista sellainen että pitää kisata sijoittumisesta, mikä on hyvä. Tämän vuoden tärkein tähtäin on itselleni kuitenkin vasta Expon kansalliset kisat cbb-junnuille, koska sinne mennään kokeneempana sekä huomattavasti paremmassa kunnossa.
Ja mitä Poutiaiseen tulee, sanoisin että jätkä oikeella asenteella, eli nuorena vaan kisaamaan, oli sitten niinkin ettei missään huippukunnossa!
jos tällainen käyttäytyminen alentaisi kynnystä nousta sinne lavalle..
KP:kin sanonut moneen kertaan että ikävä kyllä nuoret kuuntelevat liikaa foorumeilla ihmisten mielipiteitä, eikä sen takia kehtaa nousta lavalle. Minä taas vähät välitän yleisestä mielipiteestä, jtn eipä minua oikein foorumeilla näe..
sanon vielä sen että arvostelkaa herrajumala ihmiset vasta kisojen jälkeen, älkää ennen, varsinkaan kun teillä, eikä kenelläkään muulla, ole aavistustakaan esim. Mun kunnosta!
Kultsalla nähdään!

Joku melkein tietää mistä puhuu.
a)"tuulettaa" ei välttämättä oikea verbi, kyseessä oli ennemminkin informatiivinen tilapäivitys facebookissa, tarkoitettu kaverilistalla oleville.
B) kp ei "soittanut ja onnitellut" vaan ilmoitti asiasta käydessämme muuhun aiheeseen liittyen keskustelua meilitse
c)Poutiainen ei ainut junnu-mestari kuka ainoana kilpailijana saanut pystin, tosin tunnetuin sellainen..
d)kun kerta tiedät edes tämän verran asiasta, tietänet myös sen, että olisin toivonut enemmän kilpailijoita ko sarjaan. Tämän kevään tarkoituksenani ei ole mikään muu kuin lavakokemuksen ja dieettikokemuksen hankkiminen, ei niinkään menestyminen kisoissa. Koska alunperin olin suunnitellut 10 kk:n dieettiä, eli tammikuun alusta Fitness Expoon, niin dieetin aloittaminen marraskuussa ja kisojen ollessa huhtikuussa, aikaa ei loppujen lopuksi kauheasti ole. Dieetti lyheni puoleen siis.
Kultsalla kisaan cbb-junnuissa ja kehonrakennus-junnuissa, jtn on sentään edes toinen kisoista sellainen että pitää kisata sijoittumisesta, mikä on hyvä. Tämän vuoden tärkein tähtäin on itselleni kuitenkin vasta Expon kansalliset kisat cbb-junnuille, koska sinne mennään kokeneempana sekä huomattavasti paremmassa kunnossa.
Ja mitä Poutiaiseen tulee, sanoisin että jätkä oikeella asenteella, eli nuorena vaan kisaamaan, oli sitten niinkin ettei missään huippukunnossa!
jos tällainen käyttäytyminen alentaisi kynnystä nousta sinne lavalle..
KP:kin sanonut moneen kertaan että ikävä kyllä nuoret kuuntelevat liikaa foorumeilla ihmisten mielipiteitä, eikä sen takia kehtaa nousta lavalle. Minä taas vähät välitän yleisestä mielipiteestä, jtn eipä minua oikein foorumeilla näe..
sanon vielä sen että arvostelkaa herrajumala ihmiset vasta kisojen jälkeen, älkää ennen, varsinkaan kun teillä, eikä kenelläkään muulla, ole aavistustakaan esim. Mun kunnosta!
Kultsalla nähdään!
:thumbs:

Kultsalla nähdään!

no nyt ois sitten tän jälkeen syytä olla myös kunnossa;) no kuvia odotellessa :)

Tsemppiä DeathMuscle dieettiin ja kisoihin, kuka sitten ikinä ootkin. Ei paljon kannata välittää tommosista nettiin itkijöistä mitään!

Yleensä ne on sellasia jotka ei itse ole saanut mitään aikaan eivätkä tule saamaankaan. Laiskuus ja kateus ne käyvät käsi kädessä!

Hei Pakkiksen väki!

Helsingin Kulttuuritalolla pidetään taas perinteinen kilpailu 17. huhtikuuta ja tänä vuonna tapahtuman nimi on WNT Fitness Classic. Tänä vuonna merkittävin muutos on Masters- ja juniori SM-kisojen mukanaolo tapahtumassa. Tämä tuo taas uutta puhtia kevääseen ja ennen kaikkea lisää kehonrakentajia kevätlavalle.

Scandinavian Grand Prix –kilpailut ovat tänä keväänä pienessä lamassa, koska Ruotsissa oli ongelmia sponsoroinnin kanssa ja Tanskassa jotain muuta hämminkiä. Tänä keväänä ei varsinaista GP-kisaa ei ole, mutta lavalle nousee Pohjoismaiden suurin amatöörikehonrakentaja Kim Kold, joka ilmoittautui mukaan jo tammikuussa. Suomalaiset kilpailijat kuten Lasse Pajunoja ja Jari Stingl antavat varmasti hyvän vastuksen tanskalaiselle monsterille. Olen myöskin varma, että masters-kisaajat saattavat nousta tähän yleiseen sarjaan ja kisata ”ilman rajoja”.

Body Fitness –sarjoissa on paljon kilpailijoita ja mikä parasta, heitä ei ole jäänyt matkan varrelle eli lopettanut kisavalmistautumistaan kesken. Lähestulkoon kaikki kisaan ilmoittautuneet ovat siis mukana ja siitä suuri hatunnosto heille!

Fitness on taas heikoin lenkki. Vain kaksi kilpailijaa, mutta piristäähän se päivää kummasti, jos vaparit ovat kunnossa!

CBB –sarjat ovat nostaneet päätään ja samalla myös kilpailijamäärää nyt keväälläkin. On mielenkiintoista nähdä missä kunnossa esimerkiksi junnut ovat?

Vaikka kisapäivän aloittaa Bullfarm King of the Bench, niin se on varmasti kisa, joka ainakin kannattaa katsoa, sillä lavalla on sellaisia äijiä, jotka saattavat nostaa yli 400 kiloa ja se on sikapaljon rautaa!

Ja sitten tietysti pitää mainita näytteilleasettajat, jotka ovat tänä vuonna täyttäneet jokaisen pienenkin sopukan Kultsan ylä- ja ala-aulasta eli melkein parikymmentä firmaa ja tavaraa laidasta laitaan.

Jos et tule katsomaan kisoja, niin tule ihmeessä katsomaan messuja, koska ne ovat ilmaiset ja osastoilla voit bongata tuttuja fitnesstyyppejä ja kehonrakentajia, jotka poseeraavat kuvissa ja antavat pikkuvinkkejä treeniin.

Tervetuloa Kultsalle!

KP Ourama

WNT.jpg

Hanna on kyllä niin mun suosikki. KV-tason rakenne, linjat & raamit kunnossa. Kovat vatsat ja muutenkin ihailtavan tiivis ja kapea keskivartalo. Vähän tuollainen Anna Rasputnyak-tyylinen fysiikka. Lisäksi aina näkyny Hanna olevan tiukassa kunnossa, tällä kertaa näköjään vieläkin tiukemmassa. Todella laadukas BF-fysiikka. Ylsi syksyllä SM-kisassa finaaliin, toivottavasti nyt kiilaa ihan kärkisakkiin, edellytyksiä on.

:: Bodylehti.fi :: BODYLehti kovaa treenaaville ::

BF:stä tulee kyllä mielenkiintoinen. Selkeästi muutamia EM-kisapotentiaaleja. Miten on, tietääkö joku, onko naisten kehossa ollenkaan EM-karsintaa? Vai eikö vaan ole sakilla kiinnostusta?

EDIT: Aa.. tätä kehoasiaahan oltiin mietitty jo aiemminkin edellisellä sivulla : )

Niin Kiinnostusta olisi saattanut ollakin naiskehonrakentajilla mutta miten kilpailet jos ei ole kilpailua missä kilpailla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hanna on kyllä niin mun suosikki. KV-tason rakenne, linjat & raamit kunnossa. Kovat vatsat ja muutenkin ihailtavan tiivis ja kapea keskivartalo. Vähän tuollainen Anna Rasputnyak-tyylinen fysiikka. Lisäksi aina näkyny Hanna olevan tiukassa kunnossa, tällä kertaa näköjään vieläkin tiukemmassa. Todella laadukas BF-fysiikka. Ylsi syksyllä SM-kisassa finaaliin, toivottavasti nyt kiilaa ihan kärkisakkiin, edellytyksiä on.

:: Bodylehti.fi :: BODYLehti kovaa treenaaville ::

Näyttääpäs kyllä helvetin kovalta hanna:rock:, ja eipä ole edes valojen kanssa kikkailtu kuvissa, saa kyllä olla muut kunnossa.

Kold ei kilpaile Kultsalla.

Kuvat?

En äkkiseltään huomannut mainintaa aisiasta, mutta kai pakkikselle tulee taas kuvat kisoista normaaliin tapaan?
Ei meinaan taida keretä kisoja paikanpäälle katsomaan..

Onko messualueelle ilmainen sisäänpääsy? Vois tulla sinne pyörähtää ja tsekkailee mitä tarjolla.

Näyttääpäs kyllä helvetin kovalta hanna:rock:, ja eipä ole edes valojen kanssa kikkailtu kuvissa, saa kyllä olla muut kunnossa.

Mainitaan nyt, että valot tuovat kunnon esiin, myös virheet, paskassa valossa näyttää aina paremmalta. Kovassa kunnossa on kyllä noissa kuvissa, mutta kunnon valoissa se kunto vasta nähdään oikeasti.

Postittelen taas tähän Applen galleriaan iPhonella kuvia puntarilta, bäkkäriltä ja kisoista. Kunnon kuvat sitten galleriaan lauantai-iltana kisan jälkeen.

<iframe src ="http://gallery.me.com/pakkotoisto#100025" width="100%" height="900px">
<p>Your browser does not support iframes.</p>
</iframe>

Onko messualueelle ilmainen sisäänpääsy? Vois tulla sinne pyörähtää ja tsekkailee mitä tarjolla.

Eipä taida olla ilmanen messualue, sisäänpääsymaksulla messut ja kilpailut.

Edit. Ahaa, näemmä on...my bad..

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom