Pakkotoisto.com etusivu muutettu portaaliksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
modified sanoi:
Kai toi bannereiden vieressä oleva laatikko tulee myös siitä blogisoftasta ettei sitä käsin tarvitse päivittää?

Juu hakee toi automaattisesti uusimmat uutiset etusivun puolelta, helpottaa edes hieman ylläpitämistä.

Tää on varmaan tyhmä kysymys, johon löytyy yksinkertainen vastaus, mut.. mut.. missä noi vanhat kisakuvagalleriat on?? :confused: Miten mä en löydä niitä enää mistään..??

Fiona sanoi:
Tää on varmaan tyhmä kysymys, johon löytyy yksinkertainen vastaus, mut.. mut.. missä noi vanhat kisakuvagalleriat on?? :confused: Miten mä en löydä niitä enää mistään..??
Oletkos katsonut tätä aiheen mukaista etusivua laisinkaan?

Kyllä mä teen tästä kohta pop up helvetin jos täällä ei ala jengi lukemaan näitä ilmoituksia ja tekemään edes vähän itse.

Siellä se gallerialinkki mollottaa etusivulla missä muutkin linkit mitkä aikaisemmin olivat tuossa ylhäällä.

Mike sanoi:
Siellä se gallerialinkki mollottaa etusivulla missä muutkin linkit mitkä aikaisemmin olivat tuossa ylhäällä.

Sori oon tyhmä. Nyt löytyi, thanks! Parannusehdotus: Tuon gallerian linkin voisi laittaa esim. kisakuvat&raportit -osioon, ettei sinne tarvisi aina mennä etusivun kautta. Mun mielestä ne linkit tossa ylhäällä oli hyvät, mutta käyhän tää näinkin :)

Onpas nyt uudistusta. :) Vaatii vähän totuttelua, jostain syystä tuntuu hiukka sekavalta tuo aloitussivu, mutta ehkä se siitä hahmottuu paremmin kunhan tottuu. Mielestäni kuitenkin aiempi uutisboxi oli selkeä ja sitä tuli kyllä seurattua.

MerZi sanoi:
Onpas nyt uudistusta. :) Vaatii vähän totuttelua, jostain syystä tuntuu hiukka sekavalta tuo aloitussivu, mutta ehkä se siitä hahmottuu paremmin kunhan tottuu. Mielestäni kuitenkin aiempi uutisboxi oli selkeä ja sitä tuli kyllä seurattua.
Ai mikä uutisboxi? ;) Minusta uudistus on aivan loistava, nyt tulee uutisiakin seurailtua.

Olisiko mahdollista laittaa pakkotoisto-mailiin linkki etusivulle, kuten oli aiemmin tuossa vasemmalla ylhäällä.

Yks juttu ärsyttää on, että osa noista linkeistä aukee omaan ikkunaan. Joku voi tykätä, mutta hyvin täällä pääsee surffailemaan edestakaisin jos on tarvetta.

modified sanoi:
Yks juttu ärsyttää on, että osa noista linkeistä aukee omaan ikkunaan. Joku voi tykätä, mutta hyvin täällä pääsee surffailemaan edestakaisin jos on tarvetta.
Samaa minäkin välillä olen kironnut, mutta tuohon auttaa että avaa ne linkit uusiin tabeihin. Nopeampaakin se kuitenkin on noin ja helpompi jättää taustalle talteen.

Ei kaikissa selaimissa ole tabeja.

E: Ainakaan IE:ssä uudet ikkunat eivät edes aukea koko ruudun kokoisiksi. Kannattaa harkita mikä olisi paras vaihtoehto. Tai edes kokeilla tuota toista vaihtoehtoa.

Onko muuten pakkiksella mitään palaute mahdollisuutta? Tuleeko ulkopuolisilta tahoilta palautetta käytettävyydestä?

No nyt on sivusto vieläkin hienomman näköinen, ja tuo uusi etusivu on käytännöllinen ja helppokäyttöinen. Tosin niinkunin mainittu voisi kaikki alkukirjaimet laittaa alkavaksi isolla kirjaimella..

modified sanoi:
Ei kaikissa selaimissa ole tabeja.

E: Ainakaan IE:ssä uudet ikkunat eivät edes aukea koko ruudun kokoisiksi. Kannattaa harkita mikä olisi paras vaihtoehto. Tai edes kokeilla tuota toista vaihtoehtoa.

Onko muuten pakkiksella mitään palaute mahdollisuutta? Tuleeko ulkopuolisilta tahoilta palautetta käytettävyydestä?
Palautetta ihan vain maililla. Muuten kaikki Suomi24:n marakatit laittaisivat sinne fanipostia.

Isot alkukirjaimet ovat toiminnassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom