Pakkometallin pikku-uutiset 2016

Oliko kukaan mukana Laukaan Peurungassa JohnSmith-festareilla 22.-23.7.? Liekö ollut taloudellisesti kannattava järjestäjille?

Itse viihdyin erinomaisesti ja toivon tapahtuman saavan jatkoa kesällä 2017.

Oli kyllä hyvät festarit!:worship: Toivottavasti järjestetään myös ens kesänä ja saisivat vieläkin kovemman kattauksen esiintyjiä paikalle. Harmi kun Parviainen esiinty ainoastaan VIP puolella. Jos se sit ens kesänä hyppäis lauteille uuden bändinsä kans

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Oliko kukaan mukana Laukaan Peurungassa JohnSmith-festareilla 22.-23.7.? Liekö ollut taloudellisesti kannattava järjestäjille?

Itse viihdyin erinomaisesti ja toivon tapahtuman saavan jatkoa kesällä 2017.
Oli kyllä hyvät festarit!:worship: Toivottavasti järjestetään myös ens kesänä ja saisivat vieläkin kovemman kattauksen esiintyjiä paikalle. Harmi kun Parviainen esiinty ainoastaan VIP puolella. Jos se sit ens kesänä hyppäis lauteille uuden bändinsä kans

Vanhoja viestejä, mutta olettehan jo huomanneet että tapahtuma saa jatkoa ensi kesänä? Ilmeisesti artistit on jo aika lailla buukatu ja lähiviikkoina alkaa tipahdella muutakin tietoa tapahtumasta kuin ajankohta (joka on sama kuin tänä vuonna). Itsehän olen sitä mieltä, että parhaat festarit ikinäkoskaanmissään, ja lippu ens vuodelle hommattuna jo :D :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom