Pakko zekata!*** Nettikusettaja Ownataan!

Tämä tarina leviää tuulen lailla ympäri nettiä. Joku *ittupää teini yritti kusettaa erästä foorumin jäsentä myymällä tavaraa, eikä sitten kuitenkaan lähettänyt tuotetta, vaan piti rahat. Koko foorumi hyökkäsi isosti sitä vastaan, ja nyt siitä tyypistä on tongittu ylös enemmän tietoa kun mitä sen vanhemmat varmaan tietää. Vaikea selittää, mutta on pakko lukea, jos vaan aikaa on. Viestejä on varmaan jo pari tuhatta. Saa kaveri sellasen opetuksen, jota KUKAAN nettikusettaja ei ole saanut aikaisemmin, varsinainen esimerkki mitä voi tapahtua jos kusettaa nettikaupan teossa.

http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=399203

wiliraj sanoi:
Tämä tarina leviää tuulen lailla ympäri nettiä. Joku *ittupää teini yritti kusettaa erästä foorumin jäsentä myymällä tavaraa, eikä sitten kuitenkaan lähettänyt tuotetta, vaan piti rahat. Koko foorumi hyökkäsi isosti sitä vastaan, ja nyt siitä tyypistä on tongittu ylös enemmän tietoa kun mitä sen vanhemmat varmaan tietää. Vaikea selittää, mutta on pakko lukea, jos vaan aikaa on. Viestejä on varmaan jo pari tuhatta. Saa kaveri sellasen opetuksen, jota KUKAAN nettikusettaja ei ole saanut aikaisemmin, varsinainen esimerkki mitä voi tapahtua jos kusettaa nettikaupan teossa.

http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=399203
Kuka helvetti jaksaa tuhlata aikaa moisen lukemiseen? Voitko referoida sen opetuksen tähän yhdellä - kahdella lauseella? :D

Aika hyvin oli kaivettu tiedot alkaen kotiosoitteesta, puhelinnumeroista ja valokuvista.

Voi heppu miettiä pariin kertaan kannattiko kusettaa nettikaupassa kun on tuon tason *OWNED* kyseessä.

Oi saatana... ja sitten aina sanotaan, että netissä kuka tahansa voi esittää ketä tahansa...:D

Kellään salasanoja tonne?

Toi on muuttunut salaiseksi tuo osio foorumista

Kyllä Charlie tiesi saaneensa. Lueskelin eilen pari tuntia tota juttua ja alkoi menemään aika vakavaksi loppupäässä. Uhkauksia sateli joka puolelta ja lakineuvoja kusetuksen uhriksi joutuneelle. Mutta kyllä se Wenzeli ihan itse keitti keittonsa, ei vaan ollut kovin hanakka lusikoimaan sitä. Oli aika hauska seurata linkkejä muille sivuille jossa käsiteltiin aihetta, olipahan pirate4x4 sivut vähän hyytyneet kun kansainvaellus alkoi oikein todenteolla. Olisi hauska tietää myöhemmin minkälaiset vaikutukset tällä jupakalla oli Charlien elämään pitkällä aikavälillä, vai oliko mitään.

Käsittääkseni Charlie-poju oli hakemassa johonkin sotilasakatemiaan ja voi olla että se tie tyssäsi tuohon kusetukseen ja asioiden käsittelyyn. IMO, pitkään jaksoi poika rimpuilla.

Ah, onpa mahtavaa luettavaa :) Vaikka tämä Charlie onkin täys mulkku, niin kyllä huomaa että on amerikkalaisia paikalla ja heidän asenteet: " im gonna fuck you up" ym ym :)

Mutta on viihdyttävää kyllä. Ei tosiaan ole mikään ruudinkeksiä tämä Charlie.

Vaikka Wenzeli oli kuinka itse tyrinyt tuon homman, vois mun mielestä antaa jo pojan olla. Jep, jannu on tyhmä kuin saapas, täysi ääliö jopa, mutta onko tuossakaan nyt enää mitään mieltä. Vain muutaman dollarin tähden :huoh:

Andy sanoi:
Vaikka Wenzeli oli kuinka itse tyrinyt tuon homman, vois mun mielestä antaa jo pojan olla. Jep, jannu on tyhmä kuin saapas, täysi ääliö jopa, mutta onko tuossakaan nyt enää mitään mieltä. Vain muutaman dollarin tähden :huoh:

Päinvastoin, lisää kiusaa vaan. Jos käyttäytyy kuin mulkku ansaitsee kaiken mahdollisen paskan. Toivottavasti jotain väkivaltaista sattuu sille.

RRKalle sanoi:
Päinvastoin, lisää kiusaa vaan. Jos käyttäytyy kuin mulkku ansaitsee kaiken mahdollisen paskan. Toivottavasti jotain väkivaltaista sattuu sille.

näin on, kunnon pälli.

ja kaiken lisäksi sai lukemattomia varoituksia ja mahdollisuuksia korjata virheensä, vaan ei. vihaan tuollaisia ihmisiä.

ROFL! Meni sitten nostamaan rahat.

Luulen, että kaveri ei kuseta, mutta taisi olla vähän turhan ahne rahojen suhteen ja meni sitten tekemään typeryyksiä. Työelämässä tällainen erhe saattaisi maksaa satojen työpaikkahakemuksien eväämisen *foolHymiö*

tuon lukemisesta sai sadistista nautintoa :hyper: aika hyvin siitä kaivettiin tietoa jos täällä suomessakin jo tiedetään että henkilö on hakemassa sotilasakatemiaan :D

nojoo, ihan oikein kyseiselle henkilölle, varmasti tuosta tulee joskus ongelmia, tyyliin "ai sä olit se nettihuijari" noh, iteppähän soppansa keitti, toivottavasti tähän tulee aina välillä updatee jonnekkin :evil:

Back
Ylös Bottom