GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkispaitojen sitovat tilausohjeet (Punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Q.Bijou sanoi:
Hävettää hitauteni! :nolo: Ehtiikö vielä mukaan, jos maksan nyt nettipankista, eikä se kuitenkaan näy vielä huomenna pakkotoiston tilillä johtuen siitä, että maksan eri pankista. Olipa vaikeasti selitetty. Iik, kävi niin, että en ollut koneen äärellä loppu viikosta ja jotenkin muistelin, että eräpäivä olis ollu 11. pvä. En hoksannut ajatella, että se olisi tietysti pitänyt maksaa aikaisemmin.

Eissuatana! Taitaa mullakin olla sama ongelma :curs: . No eniveis, maksu on menossa jo. Hitto, kun kerkesin unohtamaan tän välillä... Noo, toivottavasti saan kuiteskin oman pakkis mimmipaitani :rolleyes:

Mike sanoi:
No pistäs sinne ohjeiden mukaan rahat, tilaamme ylimääräisiä kuitenkin.

Jos tilaatte niitä ylimääräisiä niin laitatko viestiä et mitä on jäljellä? Mulla nimittäin on menny ihan ohi tää koko paitajuttu ja ottasin mielelläni mustan m-kokoa olevan paidan...? Eräpäivä on näköjään tänään ja mulla eripankissa tili, niin suoritus näkyis aikasintaan huomenna...? Tän tilauksen vois kyllä pitää 100% sitovana.

Millonkas noita ylimääräisiä sit pystyis tilaileen? Onko hinta sama? Ja mites ne koot, mulle varmaan kävis s-koko, kun olen tällanen aika pieni...

Ihan tässä lähiaikoina. Ilmotellaan sitten täällä punttimimmien puolella, kun paitoja on saatavilla. Ja Mike laittaa varmasti tietoa myös tonne Pakkiksen kaupan puolelle.

mäkin tosiaaan unohdin tilata sen pakkispaidan, joten ois kiva jos niitä tulis ylimääräsii..
ilmoitelkaahan kun tiiätte milloin voi tilata.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Voi ei, onhan ollut vauhdikasta tuo paitojen hankinta... :eek: :)

Netti on ollut poissa muuton takia, ja nyt kun se on toiminnassa (oli hiukan alkuhankaluuksia), olisi tilaukset jo pitänyt tehdä. Koitin toverin luota katsastella tilannetta, mutta ilmeisesti olin sokeahko. Höh.

Paidan kuitenkin haluaisin, onkohan mahdollista sellaista vielä tilata? Nyt vai kenties myöhemmin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom