Pakkislaisten suosikkilaji(t)?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikä/mitkä laji(t) sytyttää?

Painonnosto, voimaa, nopeutta, tekniikkaa. Erittäin tasapuolinen laji tarvitaan vain levytanko ja painoja. Superin maailmanmestari/olympiavoittaja on maailman vahvin mies.

Ammattipyöräily, yksilölaji jossa joukkueella valtava merkitys. Perinteitä yli 100 vuoden ajalta. Monipuolisia urheilijoita, vuoristokauriita jotka lentävät armottoman jyrkkiä mäkiä ylös tai klassikkokuskeja jotka runttaa kevään klassikoissa pitkin mukulakiviä. Harvassa lajissa on sitä samaa fiilistä kun Italian tai Ranskan ympäriajossa ajetaan ratkaisevaa vuorietappia. Tai kun Paris-Roubaix kisassa saavutaan Arenbergin mukulakiviosiolle...

Yleisurheilu, selvitetään kuka on juoksee nopeimmin, kuka hyppää korkeimmalta, kuka loikkaa pisimmälle kuka heittää pisimmälle, niin yksinkertaista niin kaunista.

Amerikkalainen jalkapallo, vahvat ja nopeat miehet pelaavat tätä pallopelejen ehdotonta kuningaslajia. Kun lajiin pääsee vähän sisälle on sen taktiset kuviot upeaa seurattavaa. Raaka laji, vaatii armottoman kovan luonteen.

Nyt saa hehkuttaa!

Täältä kans Amerikkalaiselle jalkapallolle pisteet. Pelejä oon käyny paljo kattomassa ja ens kuun lopussa taitaa taas Vaahteraliiga käynnistyä :). Lajissa kiehtoo lähes kaikki, lajin mielikuvat, itse laji, säännöt (en itte varmastikkaan vieläkään tajua kaikkea).

Yleisurheilu. Tätä tullu itekki harrastettua. Pikamatkat on sellanen mikä sytyttää..Tyypeillä hullut paineet ja koko maailma on pysähtyny kattoo alle 10s suoritusta.

Skeittaus. Tätäkin tullu ite harrastettua. Lajin fiilis ja henki. Kesällä varmasti käyn ostamassa korin kaljaa ja menen jonnekki skeitti parkin viereen nurtsille ja seuraan fiilistellen, kun skeittarit heittää sen täydellisen frontside ollien :).

Lumilautailu. Tätä hetken tullu harrastettua ja oma lautakin hetken ollu. Lautailu tarkoitus alottaa tulevaisuudessa uudestaan. Lajissa kiehtoo vähä samoin kuin skeittauksessa, niin se fiilis ja lajin henki. Kevät aurinko, hyvä bosse, olutta tai lämmintä kaakaota ja kuulokkeista pauhaa kunnon rap musa, niin siitä on hyvä talvipäivä tehty.

Viime vuosina kuntosalin kaverina on ollut pyöräily, jääkiekko, jalkapallo ja juoksu. Junnuna harrastin yleisurheilua ja noita lajeja kiinnostaisi kyllä vieläkin kokeilla. Pyöräilyyn oon hurahtanut nyt ihan kunnolla. Ei mitään hirveetä himomeininkiä, mutta kuitenkin aika hyvällä sykkeellä oon heitelly 50-100 km lenkkejä. On muuten kesällä hienoa polkea kivoissa maisemmissa auringon alla.

Painonnosto: hatesmiles sanoikin tästä kaiken tarvittavan. Itsellä on vielä arvostus tuota lajia kohtaan noussut enemmän, kun on itse yrittänyt noita liikkeitä treenailla.

Voimanosto: Hieno laji, jossa tekniikka ei näyttele niin suurta roolia, kuin painonnostossa. Itse kallistun enemmän RAW-nostojen puoleen, vaikka ei miulla mitään varurstenostajia vastaan ole.

Jääkiekko: Mahtava laji seurata, ja itse pelata. Hurjia määriä nämäkin kaverit treenaa, ja päälle runkosarjat, ja mahdolliset play-offit.

Amerikkalainen jalkapallo: Mielenkiintoinen, mutta meikäläiselle ehkä aavistuksen liian monimutkainen laji. Tässä kumminkin yhdistyy hienosti nuo taktiikat, ja pelaajien fyysiset-ominaisuudet. Hieno laji!

Nyrkkeily: Kamppailulajien kuningas. Mahtava historia joka pitää sisällään monta hienoa matsia / mestaria.

MMA: kovin laji, fyysisesti ja henkisesti.
Lukkopaini: Ihan jännää shakkia
Vapaapaini: Kovimpia kamppailu-urheilijoita
Nyrkkeily: Hieno historia
Painonnosto: Voima+räjähtävyys+liikkuvuus
Pikajuoksu: Nopeita heppuja
Jalkapallo: Lajien kuningas, ylivoimaisestieniten treeniä vaativa laji.
Rugby: Hyvin miehekäs laji, lajissa on ehkä puhtain urheiluhenki. Vaikka revitäänkin vastustajan korvia irti yms. niin matsin jälkeen mennään tuopilliselle.
Koripallo: ihan jännä kattoa highlightseja
Telinevoimistelu: no en osaa perustella, helvetin makeen näköistä ja yksi vaativimmista lajeista maailmassa.

siinä ne ylivoimaisesti hienoimmat lajit.
Noista erottuu ehkä edukseen vielä jalkapallo ja MMA.

Itselle ilmiselvä ykkönen on mäkihyppy, ennen kaikkea Puolan mäkimaajoukkue. Sitä voi ihan oikeasti kutsua addiktioksi: seuraan nykyään niin puolan maajoukkueen kesäleirejä, talvileirejä, haastatteluja, twitterpäivityksiä, haastatteluja ja livecameja kuin maailmancupin harjotuksia, karsintoja, koekierroksia, kilpailua, pressikonferenssejä, jälkeenpäin tulevia juhlia, sekä kaikki samat lisäksi kesä-gp:n kanssa. Koekierrokset ja harjoitukset eivät näy televisiosta, joten "katson" lähetyksiä FISin livepalvelun kautta - en näe hyppyjä, mutta näen pisteet, hyppyjen pituudet ym. Seuraan kymmenien lajin valmentajien päivityksiä/artikkeleja/haastatteluja, sekä myös välinevalmistajien kaikkia uusia julkaisuja. Kilpailujen jälkeen katson kaikki artikkelit skijumping.pl:stä, skokinarciarskie.pl:stä, sport.pl:stä, berkutschi.en:stä sekä yleltä ja maikkarilta, ja luen ja osallistun kaikkien kommentoimiseen. Olen opiskellut jopa puolan kieltä että pystyn seuraamaan haastatteluja järkevästi.

En oikein tiedä tarkalleen mikä lajissa viehättää - fyysisesti laji ei ole kovimpien joukossa, mutta ehkä se yhdistelmä rohkeutta, huimaa tekniikkaa sekä ponnistusvoimaa viehättää. Ja olen myös lajia seurannut aivan pienestä pitäen aktiivisesti, joka sekin voi olla syy.

Muita lempilajeja itselle on yleisurheilu, hiihto, futis sekä ampumahiihto.

Kyllähän se jalkapallo on lajien kuningas. Yksinkertaiset säännöt, voi pelata missä tahansa kunhan vain omistaa pallon. Juuri yksinkertaisuuden takia levinnyt maailman joka kolkkaan. Loistava laji penkkiurheilijalle, vielä mukavampaa itse pelata.
Jääkiekko tulee hyvänä kakkosena, ei omasta mielestä niin mukava pelata, mutta penkkiurheiluun liki täydellinen.

Yleisurheilua tulee myös seurattua lähinnä arvokisojen aikaan, siinä kiehtoo oikeastaan samat jutut kuin avauspostissa on mainittu.

Itselle ilmiselvä ykkönen on mäkihyppy, ennen kaikkea Puolan mäkimaajoukkue. Sitä voi ihan oikeasti kutsua addiktioksi: seuraan nykyään niin puolan maajoukkueen kesäleirejä, talvileirejä, haastatteluja, twitterpäivityksiä, haastatteluja ja livecameja kuin maailmancupin harjotuksia, karsintoja, koekierroksia, kilpailua, pressikonferenssejä, jälkeenpäin tulevia juhlia, sekä kaikki samat lisäksi kesä-gp:n kanssa. Koekierrokset ja harjoitukset eivät näy televisiosta, joten "katson" lähetyksiä FISin livepalvelun kautta - en näe hyppyjä, mutta näen pisteet, hyppyjen pituudet ym. Seuraan kymmenien lajin valmentajien päivityksiä/artikkeleja/haastatteluja, sekä myös välinevalmistajien kaikkia uusia julkaisuja. Kilpailujen jälkeen katson kaikki artikkelit skijumping.pl:stä, skokinarciarskie.pl:stä, sport.pl:stä, berkutschi.en:stä sekä yleltä ja maikkarilta, ja luen ja osallistun kaikkien kommentoimiseen. Olen opiskellut jopa puolan kieltä että pystyn seuraamaan haastatteluja järkevästi.

En oikein tiedä tarkalleen mikä lajissa viehättää - fyysisesti laji ei ole kovimpien joukossa, mutta ehkä se yhdistelmä rohkeutta, huimaa tekniikkaa sekä ponnistusvoimaa viehättää. Ja olen myös lajia seurannut aivan pienestä pitäen aktiivisesti, joka sekin voi olla syy.

Muita lempilajeja itselle on yleisurheilu, hiihto, futis sekä ampumahiihto.

Oletko kierellyt paikanpäällä katselemassa kisoja?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen vasta viisitoistavuotias, joten paljoa en ole päässyt kiertelemään kun vanhempia ei moinen kiinnosta. Suomen kilpailuissa kyllä vuosittain, varsinkin salppurin kisat on perinne.

^Esimerkillisen fanaattista toimintaa! Tänään oli muuten taas komeaa katsoa kun Domenico Pozzovivo heitti löylyä kiukaalle Giron etapin loppunousussa.

Seurannassa:

-Vapaaottelu
-Nyrkkeily
-Jääkiekko
-Keihäänheitto
-Mäkihyppy (tosin ei ole jaksanut viimeaikoina kiinnostaa, kun suomalaiset ei pärjää ollenkaan.)

Kaksi lajia kiinnostaa:

1. Jalkapallo, pelejen kuningas. Taktisesti ja taidollisesti maailman tasolla pärjääminen on aivan äärettömän vaikeaa johtuen törkeän suuresta harrastajajoukosta.
2. Jääkiekko, taktinen ja taidollinen peli, jossa ei kuitenkaan tarvitse olla "niin hyvä", että pärjää, koska harrastaja määrät säälittävät. Joskus viihdyttävämpää kuin jalkapallo.

Seuraan:
-Vapaaottelu
-Lätkä
-Jalkapallo (satunnaisesti jotain MM-kisoja)
-Formulat sillon tällöin
-Ralli
-Moto GP
-Nyrkkeily
-Mäkihyppy (harvoin)
-Keihäänheitto (harvoin)
Myös jos jostain saa katsottua niin amerikkalainen fudis ja rugby on mukavaa katsottavaa.

Jalkapallo-pallopelijen ehdoton kuningas, perjantaina em kisat alkaa! En varmaan yhtään ottelua tulee missamaan.
Nyrkkeily-historia yms. ja nykyisinkin näkee jännittäviä matseja
Mma-mieleenkiintoisin laji seurata
Koripallo-pienenä tuli paljon MJ:n pelaamista seurattua ja vieläkin seuraan NBA:tä
Yleisurheilu-varsinkin pikajuoksu ja erilaiset hypyt
Jääkiekko-jokavuotisia mm-kisoja tulee aina mieleenkiinnolla seurattua.
Tennis-mieleenkiintoinen laji, joskus tosi tiukat väännöt. Naistennis on urheilullisella tasolla korkeampi kuin esim. naisjalkapallo tai naisjääkiekko. Tulee sitäkin seurattua.
Paini-ihan vaan Aleksander Karelinin takia:D
Siinäpä ne tärkeimmät ehkä.

- Rugby, todella aktiivisesti tulee seurattua NRL:ää ja pari viikkoa sitten alkanutta State of Originia.
- Jääkiekko, perus mm-kisat ja olympialaiset, tietysti myös sm-liiga.
- Jalkapallo, La Liga ja Mestareidenliiga.
- F1, Kimi tuli takasin, suorastaan pakko katsoa.
- Aussifutistakin tulee jonkun verran seurattua

Omaa listausta.

Mäkihyppy: Mäkihyppyä tulee katsottua aina kun mahdollista ja jos ei ole pakottavaa menoa sen voi siirtää mäkihypyn takia. Hienot ja pitkät hypyt säväyttävät aina. Mäkiviikko ja lentomäen kisat ehdotonta herkkua. Joskus jopa laittanut muutaman euron likoon, mutta mitään en ole voittanut :hyvä:

Jalkapallo: Kuten jo aikaisemmin todettu. Lajien kiistaton kuningas. MM ja EM kisat tulee seurattua tarkasti, mutta sarjapelejä ei tule seurattua. Ainoastaan silloin kun sattuu telkussa tulemaan. Kesäisin tulee myös itse potkittua palloa puulaakiporukassa ja kivaa on :hyvä:

Moottoriurheilu: Yleisesti ottaen kaikki moottoriurheilu kiinnostaa ja myös itse tulee harrastettua kartingin muodossa.

Yleisurheilu: Aina sitä huomaa tapittavansa telkkaria kun jotain arvokisoja näytetään.

Jääkiekko: Oman suosikkijoukkoeen menestys kiinnostaa, muuten ei tule seurattua. MM kisat sais mun mielstä olla 2v välillä niin vois niihinkin löytyä enemmän kiinnostusta.

- Rugby
Hurjaa peliä ja tuntuu ihan käsittämättömältä, kun ammattilaistasolla pelaajien paino on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta 90 ja 120 kilon välissä ja silti jätkät juoksee ja painii 2x40min ilman vaihtoja (no onhan siinä 7 vaihtoa, mutta suurin osa pelaa siis täyden ajan). Aktiivisesti katselen lähinnä maaotteluita, liigapelien saatavuus on täällä päin hieman heikkoa.

- Vapaaottelu
Vuosia sitten tuli seurattua melko aktiivisesti. Nykyään tulee katseltua lähinnä vanhojen suosikkien otteluita. Kyllähän se jollain tapaa säväyttää, kun otetaan miehestä mittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom