Pakkislaisten säästövinkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chávez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ok. Oon oman lainani ottanu 2004 ja kilpailuttanut uusiksi 2006, silloin ei tyrkytetty mukaan kuin 0,25% marginaalia:rock:
Luottokortin jouduin aikoinani ottamamaan joskus 10v sitten kun visa electronilla ei pystynyt tankkaamaan pärrän tankkia täyteen vaan piti aina syötetyn summan verran tankata (nykyään pystyy jo).

Ei nyt ole tarkoitus pilata tätä ketjua tästä vänkäämällä mutta veloitukseton luottokortti nyt on käytännössä kaikilla asuntolainan omaavilla, kuuluu ns. pakettiin. Omistusasuminen on nääs pitkässä juoksussa sitä isoa säästöä.
Ja aika monet interwebs kaupat vaatii luottokortin ja netistä tilaaminen on usein halvempaa kuin kivijalkaliikkeestä ostaminen.
Asiaan, huomasin tuossa että menee meidän taloudessa aivan helvetisti rahaa limppareihin! 1235,92€ viimeisen 12kk aikana + ne mitä on ostettu muualta kuin S-ryhmän kaupoista.
Ok. Oon oman lainani ottanu 2004 ja kilpailuttanut uusiksi 2006, silloin ei tyrkytetty mukaan kuin 0,25% marginaalia:rock:
Luottokortin jouduin aikoinani ottamamaan joskus 10v sitten kun visa electronilla ei pystynyt tankkaamaan pärrän tankkia täyteen vaan piti aina syötetyn summan verran tankata (nykyään pystyy jo).

Asiaan, huomasin tuossa että menee meidän taloudessa aivan helvetisti rahaa limppareihin! 1235,92€ viimeisen 12kk aikana + ne mitä on ostettu muualta kuin S-ryhmän kaupoista.
Ja vielä isompi lasku hammaslääkäriin, kun hapot huuhtelevat kiilteen mahalaukkuun.

Jokainen voi tietysti lähestyä aihettaan haluamastaan näkökulmasta ja kaikki mietteet ovat tervetulleita. Oma rahatilanne on juuri nyt melko hyvä ja haluan nauttia elämästä, mutta juuri tällaiset helpot säästötottumukset jotka kasaantuvat vuosien varrella isommiksi summiksi kiinnostavat.

Mietin itsekin luottokortin ottamista pääasialliseksi maksuvälineeksi. Suurin houkutin olisi suurempi oikeusturva nettiostoksien kanssa, lisäksi useilla ulkomaalaisilla korteilla saa cashback-etua. Bonusten kerääminen ei minun tämänhetkisillä autoilu- ja lentotottumuksilla tuota mainittavaa etua joten asia jäi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom