Pakkislaisten omat bändit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guitar83
  • Aloitettu Aloitettu
Liityn yksinpuheluun postaamalla jtn viime aikasia jameja. Henryjarvin rässikasi kuulosti siistiltä, soititko ite kaiken?

Kiitti! Juu ite teen kaiken, mutta rummut on midi-nuotteja ja sampleja, koska en osaa rumpuja soittaa sitten yhtään. Tai en ainakaan tarpeeksi hyvin. Lautasten samplet sentään äänitin ite :D

Sulla toi soitto sujuu aika hianosti, tasaista rummutusta eikä tempo vaihtele miten sattuu. Ja tuo laulaja on muuten hyvä tuossa Deep Purplen kappaleessa. Ääni sopis täydellisesti johonkin Reverend Bizarre coveriin.

Thanks. Aika yllättävän inhimillisen kuulosta soittoa saa sit näköjään konerummuillaki nykypäivänä :O. En ois kyllä tajunnu koneen soittamiks. Vai meinaako samplet, että noi ois sit kuitenki jostain biisistä, missä soittaa kuitenkin ihminen :D?

Kyyllä ne ihan tietokoneella on ohjelmoitu joka nuotti :D Hirveetä touhuahan se on ja aikaa vievää, jos jotain aidon kuulosta yrittää tehdä. Sampleja pitää olla paljon ja lyöntivoimakkuuksia pitää ohjelmoida "ihmismäisiksi" ja tehdä tavallaan pieniä virheitä tarkotuksella, ettei kuulosta robotilta.
Mutta kitaran soittajalle aika kätevää kun voi vaan nopeesti tehdä pohjan rummuille ja soittaa siihen päälle ideoita, eikä ole niin meluisaa. Ei mikään tietenkään aitoja soittimia ihmisen soittamana korvaa kunnolla koskaan, mutta tämmösiin demoihin noi menettelee ihan hyvin.

Ei oma, mutta melkein, eli velimiehet paukuttaa, tuoretta juuri julkaistua siis:

Moikka. Tässä tekemäni biisi. San. säv. laulu mun ja sovitus bändin. Tai ei mulla otsikon mukaista omaa bändiä oo ollut pariinkymmeneen vuoteen, mutta kotipaikkakunnalla asuvat vanhat bändijätkät on mahollistanut biisieni tekemisen kotistudiomeiningillä.. Vähän sekavasti selitetty mutta kuitenkin.

Tämä on tavallaan ennakkoperintö omille lapsilleni. Mulla kuitenkaan oo sitten aikainaan mitään maallista mammonaa jättää perinnöksi. Jokaisen isän hartain toive on varmasti se, että saisi annettu lapsilleen riittävän tukevat juuret, että ne kestävät sitten, kun on aika lentää pesästä. Tää laulu tulee suoraan sydämestä. Tää on kauneinta mitä oon koskaan tehnyt ja tulen koskaan tekemään.

70-luvun lapset - Juuret & Siivet

View: https://youtu.be/TjOhNoxJEWU

^Mielevää musisointia (+). Laulusta (genrenä) en diggaile (neutraali). Lyriikoissa muutamia kielellisiä virheitä (-), mutta rokki on rokkia. Hyvä kokonaisuus!

Kiitos palautteesta! Arvostan, että joku jaksaa antaa sitä. Joo, noi kielioppivirheet huomattiin itsekin heti julkaisun jälkeen. :) Jotenkin seula petti tässä demossa. Mun mielestä noissa aiemmissa demoissa ei ole ainakaan noin pahoja. :)

Tästä tulen uusi TKWB. Kesän aikana julkaistaa uusi 3 biisiä sisältävä EP, tämä avausraita siltä.

Mahdollisuus päästä Tuskaan soittamaan:

Viime vuonna ensi kertaa järjestetty Tuska-Torstai-bändikilpailu tulee uudestaan ja kovempaa kuin koskaan jokaisen korvaan! Bar Loose ja Tuska-festivaali lyövät jälleen hynttyyt yhteen etsiessään kovinta tulokasta tai vielä huomioitta jäänyttä veteraaniesiintyjää vuoden 2019 Tuska-festivaalin lauteille.

Sinulla on nyt mahdollisuus tuoda bändisi piilevät talentit kesän kovimmalle festivaalille; osallistu, kampanjoi, soita ja voita!

http://www.tuska-torstai.fi

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Wacken Metal Battleen ilmoittautuminen:

Back
Ylös Bottom