Pakkislaisten omat bändit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guitar83
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä olisi koko bändin studiocoveri Deathin klassikosta Zombie Ritual. Haave Death-tribuuttibändissä soittamisesta on kytenyt pitkään, ja viimein sain haalittua mukaan sellaisen porukan, jonka kanssa on siistiä soitella näitä. Ihan täyttä miehitystä ei vielä ole, mutta tällaisia youtube-vetoja saadaan jo hyvin duunattua tälläkin jengillä. Aluksi oli tarkoitus keskittyä Deathin 90-luvun teknisempään osastoon, mutta ajateltiin sittenkin aloittaa videosarja tuolta tuotannon alkupäästä. Saan myös itse näin hieman aikaa hinkata omia metallichopsejani, kun viime vuodet ovat vierähtäneet ihan muuta musaa soitellessa (mä olen siis rummuissa).

View: https://www.youtube.com/watch?v=xeRMDMMCzf4

Ihan vitun hyvä :D. Vähän käy kateeks ku oot noin kovassa kokoonpanossa. Mites vaikeemmat deathin biisit? Lähteeks noi spiritual healingin jälkeiset tuotannot bändiltä? Niistä tosin on youtube pullollaan covereita, kun taas näistä vanhemmista ei löydy lähellekkään yhtä paljo. Laulaja=mad as hell :Dd.

Kiitos palautteesta! Kyllä meillä on työn alla matskua koko Deathin tuotannosta, ja toivon mukaan saadaan myös uudemmasta osastosta muutama covervideo duunattua lähikuukausien aikana. Seuraavaksi työn alle lähtee kuitenkin Leprosy-lätyn nimikkoraita. Tein aikani kuluksi tuonne kanavalle tällaisen tutorial-tyyppisen pätkän yhdestä Hoglanin kompista, joka esiintyy biisissä Zero Tolerance ja ajattelin tehdä näitä lisää, kun alustavan palautteen perusteella jengi tuntui diggaavan ideasta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=M4WLKN7eK2s

Tässä olisi koko bändin studiocoveri Deathin klassikosta Zombie Ritual. Haave Death-tribuuttibändissä soittamisesta on kytenyt pitkään, ja viimein sain haalittua mukaan sellaisen porukan, jonka kanssa on siistiä soitella näitä. Ihan täyttä miehitystä ei vielä ole, mutta tällaisia youtube-vetoja saadaan jo hyvin duunattua tälläkin jengillä. Aluksi oli tarkoitus keskittyä Deathin 90-luvun teknisempään osastoon, mutta ajateltiin sittenkin aloittaa videosarja tuolta tuotannon alkupäästä. Saan myös itse näin hieman aikaa hinkata omia metallichopsejani, kun viime vuodet ovat vierähtäneet ihan muuta musaa soitellessa (mä olen siis rummuissa).

View: https://www.youtube.com/watch?v=xeRMDMMCzf4

Hiton hyvä! Ja hyvä että joku vielä osaa arvostaa Deathin varhaista tuotantoa. SBG ja Leprosy ovat Deathin parhaimmat levyt. Samalla ehkäpä kaikkien aikojen parhaimpia musiikkteoksia. Laittakaas Leprosyltä pari biisiä tulemaan. Left To Die ja Born Dead ainaki? :D

Hiton hyvä! Ja hyvä että joku vielä osaa arvostaa Deathin varhaista tuotantoa. SBG ja Leprosy ovat Deathin parhaimmat levyt. Samalla ehkäpä kaikkien aikojen parhaimpia musiikkteoksia. Laittakaas Leprosyltä pari biisiä tulemaan. Left To Die ja Born Dead ainaki? :D

No Leprosyn nimikkoraita on tässä työn alla, mutta toi Left to Die on kyllä yks omia suosikkeja, joten se ois siisti vetää - täytyykin ehdotella jäbille nyt kun taas aktivoidutaan tässä :D

Piiiitkästä aikaa jotakin uutta. Yritin välttää kompressoimasta tuota aivan lyttyyn tällä kertaa, mutta onneksi on voluuminappulat keksitty.

Back
Ylös Bottom