pakkislaisten mahdollinen kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
(poistakaa jos tää on ihan idiootti tredi, saattaa nimittäin olla)

miten olis jos kaikki pakkislaiset kokoontuis yhteen paikkaan ja rintaan pistettäisiin lappu missä lukee täällä käyttämä nimimerkki.
tulis totuus ilmi, millanen kukin on.

mahtaskohan tulla nyrkkitappeluita :D
vai uusia kavereita..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista tulis hyvät pileet. 17000 pakkiskynäniskää jossain pirkkahallissa tuijottelemassa apeina kengänkärkiään. Tähän attachmenttina se yksi pakkismiittikuva tuolta photoshoppithreadista...

Mä ehdotan että järkätään pakkisbileet Hupen luona. Sinne mahtuu heittämällä koko jengi. :D Käydään vaikka kimppasaunassa..

Ihan hauska ideahan tuo :)

Kyllähän noita tapaamisia on ollut. Risteilyä, joulumiittiä, pikkujoulua, punttimimmimiittiä ja vaikka mitä miittiä :)

Dragon sanoi:
Vuokrataan iso teltta ja pidetään horkkaherätysjuhlat.

Menee homosteluksi kuitenkin. En tule. :nolo:

SniffDaddy sanoi:
Totta munassa ne menee homosteluksi. Ei ole paljon muuta mahista. Silitellään toistemme jänteviä vartaloita ja suoritetaan joukkosheivaus. :jahas:

Niin sitä mä olen näin silkinkovana heterona aina ihmetellykin, että miksi kaikki mun tapaamiset menee siitä hetkestä lähtien homosteluksi, kun pääsen paikalle. Kaverit, duunitapaamiset, vanhempien kyläilyt, salikeikat ja varsinkin pakkiskaupassa asioinnit. :nolo:

Ei enää kehtaa oikein tää kekkeruusi lähteä ihmisten ilmoille. Ikinä.

Heh.. Toki tuommoinen potarileiritys vois saada hupaisia piirteitä kun jokainen resupekka kierrätetään Pakkiksen rastien kautta eteenpäin:
Rasti 1: SJMV varmistus
Rasti 2: Tunnista Feikki
Rasti 3: Kiiltää, kuin juutalaisen munat
.
.

Olis leirin jälkeen kyllä nätisti sheivattua nöyrää poikaa internetti täynnä. :hyper:

Olen mukana ehdottomasti! :kippis1:

Meizi joinaa ainakin, varsinkin jos on Kehä III:sen sisäpuolella tarkoitus kokoontua.

SniffDaddy sanoi:
Hihii, Aimo. Jos vanhempien kyläilyt menee homoiluksi, kyseessä taitavat olla jo hiukan syvemmällä olevat syyt :D .

4.67 cm [tarkka] :curs:

Paikalla olis sit 10 000 kynäniskaa appelsiinit kainalossa ja pakkispipot päässä. Teltan ulkona odottas puuhelmi-, leijonavaakuna ketju- ja "baaripaita" kauppiaat. Punttimimmit paljastuis miehiksi, "kova kuntoset äijät" photarifeikeiks ja Hannibal Paavo Väyryseks. Kaikki jois "mäyräkoiran" taikka "patterikossun", sitten olis yleistä tappelua "kellä on isoin pena" tietokiistelyn jälkeen. Tappelut päättys siihen kun kerättäs puuhelmiä yhdessä. Ja otettas protskua ja kehuttas/haukuttas makua ja sekoittuvuutta. Tähän väliin olis sovittu joukkotappelu jippiin kyniksiä vastaan, jotka ei sitten tulis paikalle lainkaan. Sitten lähdettäs baariin, jossa moikattas pokea (kaikki tuntee poken). Yhtään naista ei sopis baariin. Eikä haluttas, kun kehuttas kuntoa. Kossubatterit loppus heti kesken ja loput joutus juomaan kossuvissyä. Sitten alkas soimaa Electric 6:n gay bar, viimeisetkin kaapit avautuisivat ja ilta päättys sellaisiin gay-orgioihin, että Monsiur Mossekaan nähnyt sellaisia edes märimmissä unissaankaan (Monsiur Mosse kirjoitti Kallen Gay liitettä, tiedänpähän vaan). Minä ja Strappado poistuttas tyylikkäästi ennen valomerkkiä baarista ja ehkä otettas Ironchef kimppaan. Ja ehkä kekekin. Liukkaille.

Lindeman pisti kyllä erinomaisen tiivistyksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom