Pakkislaisilta apua ! Nimim. Ei tajua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 78588
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 78588

Terve, mulla ois aika outo "ongelma".

Miten voi olla mahollista, että olen aika pahasti miinus kaloreilla ja tuntuu että kasvaisin kokoajan? Voiko tämä olla totta?
Esinnäki, hiilareita olen vähentäny ja syömistä muutenkin, mutta sehän on mahdottomuus, että miinuskaloreilla voisi kasvaa?

Ensinnäki treeni:
-Maanantai 2 tunnin intensiivinen salitreeni, kaks jakoinen saliohjelma siis, maantai vyötäröstä ylöspäin
-Tiistai 1.5h intensiiviset juoksuharkat
-Keskiviikko Lajiharjoitukset, (am. jalkapallo)
-Torstai Vapaapäivä, en nosta pulssia lainkaann.
-Perjantai 2 Tunnin intensiivinen jalkapäivä+Keskikeho
-Lauantai 1.5h Intensiivinen juoksuharjoitus, kovalla sykkeellä
-Sunnuntai vapaa

Ja Ravintopuoli:
-Aamu: Valio rahka+ananasta+pellavansiemenrouhetta TAI Skip protskua desi+pellavansiemenrouhetta
-Lounas: Koulussa lähinnä salaattia, ei hiilaria.
-Välipala: Skip Protskua desi tai 2 karppis leipää kalkkunalla.
-Päivällinen: Lihaa ja salaattia, vaihtelee onko kanaa,kalaa vai ihan lihaa.
-Iltapala: Sama kuin aamulla, yleensä kyllä vaa se protsku

Pituutta on 180cm, painoa oli 130kg, Nyt taitaa olla 120-122kg. Dietillä oltu alta kuukaus, salia treenattu 14vuotiaasta lähtien, vähemmän säännöllisesti, viim. 2vuoden aikana vasta ollu vakinaista.

Mutta, haukkoihin on tullut useampi sentti dietin aikana, takki on tiukempi viikko viikolta selästä, farkut kylläkin löystyy, Kertokaa miten tämä mahdollista? mittanauha ei kyllä valehtele.

Olen ollut dietillä 2vuotta sitte, puotin painoa 152kg->107kg, sillon ei kyllä ollu kasvamisesa mtn havaintoa, kuihduin vaan vaikka oli sama ruokavalio ja treeni ehkä kovempaakin.

Eihän Tämä sinänsä mikään "ongelma" ole, oon vaan todella ihmeissäni. Niin ja ikää on 18, ja tuota lajia on takana 6 vuotta. :david:

Ei se mikään sula mahdottomuus ole, voi vaan olla että nuoren kundin kroppa on alkanut kunnolla heräämään painonpudotukseen, hyvään ravintoon ja kovaan treeniin. Jatka ihmeessä niin kauan kuin toimii. Niin kauan kuin paino kuitenkin putoaa, mennään oikeaan suuntaan.

"Pituutta on 180cm, painoa oli 130kg, Nyt taitaa olla 120-122kg"

Tänne tarvitaan apua, täällä on tajuton mies!!!

"Pituutta on 180cm, painoa oli 130kg, Nyt taitaa olla 120-122kg"

Tänne tarvitaan apua, täällä on tajuton mies!!!

Tänne kans. Aloittaja on ollut 16-vuotiaana 152(!!!) kiloinen ja treenannut silloin mahdollisesti kovempaa kuin nyt..
No joo, vaikka laji ois kuinka jenkkifutis, niin 1,5 tunnin INTENSIIVISIÄ juoksuharkkoja pari kertaa viikkoon + muut treenit päälle 152-kiloisena.. just, just.

Oikastaanpas väärinkäsitykset:
-Olin vielä alle 16, kun kävin puntarissa ja 151.7 pamahti taululle, oli helvetillinen nestepöhö jne.
-Treenasin kovempaa 16 vuotiaana kun pudotin painoa 152->107, sillon ei ollu tietoakaa että olis lihaa tullut.
-Sillon 152kilosena ei hirveemmin reenailtu muutakun "amispunttia" ja kerran viikossa "juoksua"

Viime keväänä otettu testitulokset:
-Rinnalleveto 120
-Syväkyykky 180
-Penkki 140
-40metriä=5.6s

Nyt ei ole ajankohtaisia tuloksia, olkapää lahos viimekesänä ja siitä leikattiin Haukkarin pitkä jänne, etu+taka labrum, kiertäjäkalvo ja nivelkapseli.

Back
Ylös Bottom