Pakkislaisia DoD:n pelaajia?

Ikä
35
Joo eli tiedustelisin onko pakkotoistoa lukevia DoD:n pelaajia miten paljon? Voisi joskus pelailla ihan huvikseen ja miksei joskus jopa klaania pystyyn. :)

Itse olen aloittanut DoD:n pelaamisen uudestaan tässä ihan hiljattain ja olisi tosiaan mukava pelailla pakkislaisten kanssa DoDia joskus. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen pelannut Half-Life modia Day of Defeat eli Dod. Se on taktisesti vaativampi kuin Counter Strike jota kaikki pelaa. Myös grafiikat on astetta paremmat.

Nyt on vaan sillä tavalla että vaikka on kaupasta ostettu alkuperäinen Half Life niin ei pääse enää pelaamaan koska Valve sulki heinäkuun lopussa WON-serverit lopullisesti. Koko homma pyörii Steamin kautta ja CD-Key ei enää kelpaa sinne. Ei, vaikka on siis alkuperäinen romppu.

Seuraavassa kuvassa yksi Dodin legendaarisimpia mappeja, Anzio:

Anzio.jpg

Doddia tulee pelattua satunnaisesti, nykyään harvemmin koska koulut alkoi niin ei ole aikaa, eikä kyllä muutenkaan enää hirveästi kiinnosta tuo pelaaminen. Mutta hyvä modi se on mun mielestä. Tällä samalla nicillä yleensä olen pelaamassa, jos satutte näkemään niin kysykää vaikka oonko pakkikselta tai jotai :)

protsku sanoi:
Olen pelannut Half-Life modia Day of Defeat eli Dod. Se on taktisesti vaativampi kuin Counter Strike jota kaikki pelaa. Myös grafiikat on astetta paremmat.

Nyt on vaan sillä tavalla että vaikka on kaupasta ostettu alkuperäinen Half Life niin ei pääse enää pelaamaan koska Valve sulki heinäkuun lopussa WON-serverit lopullisesti. Koko homma pyörii Steamin kautta ja CD-Key ei enää kelpaa sinne. Ei, vaikka on siis alkuperäinen romppu.

Niin jotkut cd-keyt ei toimi vaikka ostais ihan uuden hl:län kaupasta , mutta kun minä ostin omani ton WON-servereiden lopetuksen jälkeen ja siltä cd-keyni toimii. Toi pätee vain jossain tapauksissa.

DoD:ia tulee nykyään pelattua erittäin satunnaisesti. Mutta, kun pelaa niin peliporukan omalla serverillä. Säännöt ovat, ei käytetä Cheatejä, ei TK:ta, ei team woundaamista ja admin on yleensä oikeassa. Mitään skene ei saa kämppiä sääntöjä ei tueta.

Vähän infoa ja serverin osoite löytyy täältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom