Pakkislaiseten hulluus!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
No niin tämän threadin avasi taas yllätys, yllätys MANALA!

Kertokaa omista täysin järjenvastaisista sponttaaneista teoista joita olette tehneet. Huom! Kännisekoiluja ei tänne!!!!

Itselläni paukahti ideaksi about 2vuotta sitten kesäyönä lähteä kävelylenkille ( tämäkin jo :D)
Kävelin sitten keskellä yötä kylän läpi about 4 km ja ajattelin tietenkin, että kuinka pitkälle voisin kävellä, ja niin lähdin kävelemään keskellä yötä about 03.00 aikaan kohti Lahtea. Saavuin Lahteen about 14.00 seuraavana päivänä ja olin näin mielijohteesta kävellyt läpi yön sen 80km!!!!

Ja nyt tuli hirveä hinku 10 kahvikupillisen innostamana lähteä uimaan! (huom. kello on 6.29.) Eli jos ei minua näy, niin makaan todennäköisesti Jääsjärven pohjassa. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa taannoin rupesin käymään salilla pelkästään yöaikaan.Ihan mukavasti se on mennyt,nyt kun muutenkin on semmonen "paska jätkä"-fiilis.Stereoita voi huudattaa niin lujalla kun tahtoo ja jos paita sattuu olemaan 5 minuuttia pois päältä niin ei ole heti joku välineurheilija bylsimässä silmänreikään. :thumbs:

onhan näitä kaikenlaisia yöllisiä menoja tullut harrastettua, mm. poimittu mansikoita alasti aamuviideltä, oltu kaupungilla pelkästään shortsit ja mopokypärä asusteena lenkillä yms

Mä oon kai aika vähän tehnyt mitään oikeen järisyttävää tai outoa, mutta tässä jokunen vuosi sitten olin Tampereella yhden kaverin luona, ja saatiin vaan jossain vaiheessa yöllä päähämme lähteä uimaan. Se asu siinä jossain Pyynikin kupeessa, jossain ihme asuntolassa. Juostiin alasti koko matka sinne jortsuun, ja viilentävän uintireissun jälkeen yhtä nakuna takaisin. Voin vakuuttaa, että juostiin aika lujaa. Ja siis selvinpäin.

Manala sanoi:
lähdin kävelemään keskellä yötä about 03.00 aikaan kohti Lahtea. Saavuin Lahteen about 14.00 seuraavana päivänä ja olin näin mielijohteesta kävellyt läpi yön sen 80km!!!!
Siis 11 tuntia ja 80 kilometriä. Harva pystyy juoksemaan maratonia (42 km) viiteen tuntiin. Ja sä vedit kaks maratonia putkeen ja vielä kävelit, ihan spontaanisti ilman mitään tankkauksia tai muuta huoltoa. Just.

Ihan hauska juttu mutta ei tainnu olla ihan tosi.

Järjettömän kova kestävyys,jos pystyy kävelemään lähes 8km/h vauhtia 11 tuntia ilman taukoja ja nestettä.

Päivänä muutamana olimme kaverin kanssa plevnan lähellä. Saatiimpa sitten idea että mitä jos mentäis ko. paikan vessaan ja ruvettaisiin rääkymään vessakopissa hieman homoeroottisesti. Idea toteutettiin ja vieläkin saa nauraa kun sitä muistelee. Ihmiset olivat kuulemma hieman katsoneet että mitä tapahtuu. Mutta sellaista sattuu. :D

AKT sanoi:
Päivänä muutamana olimme kaverin kanssa plevnan lähellä. Saatiimpa sitten idea että mitä jos mentäis ko. paikan vessaan ja ruvettaisiin rääkymään vessakopissa hieman homoeroottisesti. Idea toteutettiin ja vieläkin saa nauraa kun sitä muistelee. Ihmiset olivat kuulemma hieman katsoneet että mitä tapahtuu. Mutta sellaista sattuu. :D
Eli jäitte siis kiinni ja keksitte tällaisen tarinan?
;)

En myönnä mitään. ;)

Pari viikkoa sitten lauantaiaamuna, ilman krapulaa tahi känniä, laitoin päähäni viehkeän prinssi Uljas -tyyppisen blondiperuukin ja lähdin kävelemään korttelin ympäri. Muutama papparainen tuijotti varsin epäilevästi, mutta hymyilin heille vain takaisin eroottisesti latautuneena. :haart:

Katon just Antti Tuiskun videota tv:stä ;)

Jarek sanoi:
Tuossa taannoin rupesin käymään salilla pelkästään yöaikaan.Ihan mukavasti se on mennyt,nyt kun muutenkin on semmonen "paska jätkä"-fiilis.Stereoita voi huudattaa niin lujalla kun tahtoo ja jos paita sattuu olemaan 5 minuuttia pois päältä niin ei ole heti joku välineurheilija bylsimässä silmänreikään. :thumbs:
Sama juttu täälä. 2vuotta oon ollu neljänä yönä viikossa salilla(omat avaimet). Saa ainakin treenata rauhassa. Ärsyttää niin vitusti kaikki kyttääjät salilla. Ne seuraa kokoajan mitä teet, tuijottaa peilien kautta ja sitte tulee pakkikselle nauramaan ja kirjottamaaan "salikomediaa"-thread:iin..

Kimple sanoi:
Siis 11 tuntia ja 80 kilometriä. Harva pystyy juoksemaan maratonia (42 km) viiteen tuntiin. Ja sä vedit kaks maratonia putkeen ja vielä kävelit, ihan spontaanisti ilman mitään tankkauksia tai muuta huoltoa. Just.

Ihan hauska juttu mutta ei tainnu olla ihan tosi.

Mun ymmärtääkseni Hartolasta on Lahteen se 80km ja lähtöaika oli siinä 3 ja saapumisaika lahteen oli kännynmukaan 14.12

Manala sanoi:
Mun ymmärtääkseni Hartolasta on Lahteen se 80km ja lähtöaika oli siinä 3 ja saapumisaika lahteen oli kännynmukaan 14.12

Rupesin itsekkin muuten laskeskelemaan, tuota tempaustani, ja oudolta se tolleen kyllä kuullostaa. Korjataan asiaa silleen että jätetään tuo aika kokonaan poies, niin ei tule spekulointia, mutta tuo kävelyosuus on täysi fakta! Siitä oli vielä lähilehdessäkin 2 riviä! :david:

ja joo tankkausta ei tullut harrastettua muuta kuin 2 vesilasia Tähtihovissa!

Kerran "meikattiin" broidin kanssa itsemme lankilla neekereiksi, kuin Pekka Puupäässä konsanaan, ja lähdettiin kiertelemään kylälle... :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom