Pakkis matohyökkäyksen kohteena!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Ööh... okei.

ei tapahtunut ainakaa mitään fiksua eikä hauskaa :S ?!??! eli whaTs the point?

Siinä pitää odottaa jonkin aikaa...

Saatanan saatana!

Liitteet

• jumalauta.webp
    jumalauta.webp
    47,8 KB · Katsottu: 221
Mike sanoi:
Saatanan saatana!

Huikeeta... Toi paskova koira on huippu kun siihen voi laittaa valinnoista et saa hiirellä määrätä mihin se paskoo.... Saa purkaa ikiaikasia raivopaineita ja laittaa sen paskomaan jonkun päälle.... :hyper:

Ensimmäisten vastausten perusteella rupesin miettimään, että olenkohan mä jotenkin jälkeenjäänyt, kun tuo oli mun mielestä ihan hauska sivusto, mutta onhan siitä näemmä muutkin huumoria saaneet :D

training_day sanoi:
Ensimmäisten vastausten perusteella rupesin miettimään, että olenkohan mä jotenkin jälkeenjäänyt, kun tuo oli mun mielestä ihan hauska sivusto, mutta onhan siitä näemmä muutkin huumoria saaneet :D

Juu täytyy kyllä vetää sanat takasin... Ensi vilkasulla luulin et se mato juttu oli ainut ja se ei oikeen säväyttänyt, mutta tarkemmin asiaa tutkittuani huomasin et olihan siel vaikka mitä hauskaa....
Hätähousu pahoittelee tapahtunutta :kippis1:

Hahahha Lol :D D

amf sanoi:
Juu täytyy kyllä vetää sanat takasin... Ensi vilkasulla luulin et se mato juttu oli ainut ja se ei oikeen säväyttänyt, mutta tarkemmin asiaa tutkittuani huomasin et olihan siel vaikka mitä hauskaa....
Hätähousu pahoittelee tapahtunutta :kippis1:

No problem :)

Oli vähän vaikeuksia valita, että minkä sieltä jättäisi päälle tuota linkkiä varten ja ajattelin, että näin tietotekniikkaa ajatellen matohyökkäys kuulostaa tarpeeksi pahalta ;)

En tiedä mikä on kun ei kyllä näy yhtään mitään millään asetuksella. Liekkö syynä sitten tämä Opera joka joskus vähän yli-innokkaastikin poistelee noita pop-uppeja ja muita...

Hyvä systeemi :) Mulla on vielä niin puusilmä kämppis että sille voi linkittää miten "hakkerit paskoo ylen sivuilla" :lol2:

Back
Ylös Bottom