Pakkiksen miehistä kukaan käynyt plastiikkakirurgilla :)

Huhhuh, krapula-aamu ja katsaus peiliin. Itse olisin periaatteessa kiinnostunut pitämään tällaisen mahdollisuuden auki. Suomalaiset kirurgit tuskin lienevät kovin tasokkaita tässä asiassa, joten se hankaloittaisi asioita. Onnistumisprosentit ovat varmaan nousussa, mutta epäonnistumisen riski lienee aika suuri. Onko kellään kokemuksia? Esim. nenäleikkauksista yms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen käynyt silmien laserleikkauksessa, jotta pääsin eroon silmälaseista. Leikkaus meni hyvin ja nopeasti. Silmät ovat pysyneet terveinä ja taittovirhekään ei ole tullut takaisin.

Itse olen käynyt silmien laserleikkauksessa
Nyt on ihan pakko kysyä, että miten silmien laserleikkaus liittyy otsikossa kysyttyyn plastiikkakirurgiaan?

Mä löin naaman kivilattiaan ja kaks ylähammasta palasiks, toisesta puolikas vieläkin painuneena ikenen sisälle. Päälle sain kaks lasihammasta ja on paljon nätimmät, edessä vielä varsinainen implanttileikkaus jolla nuihin lasihampaisiin tehdään vielä rautaset juuret, niin kestää elämän kolhut. Niin ja kerran nyppäsin yhden kulmakarvan irti kun sojotti hassusti, nyt nekin on paljon nätimmät.

Uskosin että joltain jenkkiläiseltä forumilta kannattaa kysellä. Suomalaiset miehet kun ei hirveemmi ulkonäöstä piittaa

Ukkovarpaasta leikattiin kasvuaihe syksyllä -97 plastiikkakirurgin toimesta. Ei kasva kynsi enää ja nätti monttu jäi jäljelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom