Pakkiksen "+kymppikerho"

Tänä vuonna näköjään 12 vuotta täyteen.

12 vuotta sitten taisin aloitella salihommia ja ajella mopolla. Silloin tuli luettua paljon treenijuttuja, mutta nykyään seuraan enimmäkseen offtopiccia ja kamppailuosiota. Omat punttailutkin on lähinnä muiden lajien oheisharjoittelua.

Tuli mieleen muutamat legendaariset kuvat pakkotoistolta:
- Hupen lihaisa tuplahaulikko
- Weakin luontoposeeraukset kalliolla
- Hulkin natukaveri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yli kymmenen vuotta tulee reippaasti täyteen. Roina.da.ru ajoista asti ollaan oltu mukana(2001). Alkuaikoina tuli selattua doping-osiota tiiviisti ja sieltähän ne ensimmäiset "niksit" ja opit poimittiin. Tuolloin oltiin vielä lukiossa ja tavoitteena oli nuorten kehonrakennuskisat. No ne meni ohi. Sitten meni armeijat ja löytyi vaimokin, joka muisti aina välillä nalkuttaa Pakkiksella roikkumisesta. No vaimokin oli ja meni, mutta pakkiksen tsekkaaminen on jäänyt yhä päivittäin. Opiskelijakaan sitä ei olla enää oltu aikoihin vaan työelämäänkin on siirrytty jo koulutuksen jälkeen yli kolme vuotta sitten. Tämä tarkoittaa sitä että päivisin ei enää niin paljon tule katseltua.

Viimeisiin vuosiin ei ole oikeastaan tullut muuta seurattua kuin tuota kilpailut ja sitten kilpailijat-osiota. Nuoriin en aikoinaan päässyt, 2009 dieetti jäi kesken mutta 2012 lopulta päästiin lievien vaikeuksien jälkeen lavallekkin asti. Aika vähän on tullut postailtua loppujen lopuksi. Ilmeisesti ei turhan useasti asiaa ole...

Aika ylläriä, että TOP 10 ensimmäistä rekisteröintiä, mukaanlukien minä sekä forum admin, joka on pakollinen forumin luontiin, niin näiden lisäksi edelleen top kympistä aktiivisia ovat tänä vuonna postanneet:

Läissy - Join 16.4.2002
NiTe - Join 16.4.2002
Odu - Join 16.4.2002
Jace - Join 17.4.2002

Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse... tai kala... :)

fish
Liittynyt 17.04.2002

Roinikselta tulin, mutta missasin tuon 16.4. koska se taisi olla vapaapäivä. Siihen aikaan käytin foorumeita lähinnä töissä ollessani. Vieläkin lueskelen foorumia säännöllisesti, mutta lähinnä muutamaa ketjua yleisellä puolella. ikää tullut niin paljon, että alkaa se kiukkuisin hämmentäminen olla aika vähissä.

Itsekkin olen aina halunnut kymppikerhoon ja kun siihen toiseen ei ole vielä antautunut mahdollisuutta, niin meneehän se tämäkin.

Mieleen on jäänyt kaikenlaisia asioita, mutta hupaisimmat tainneet olla se kortsumyynti ilmoitus ja tietenki pode posettamassa pakkiksen kaupalla.

Heyyy. How ya doing? :pano:

Taustalta on aktiivista pikaselailua nyt muutamia vuosia. Siitä huolimatta aivan helvetin paljon kiitoksia helkkarin hyvistä hetkistä kaikille tämän ketjun hemuleille! Mulla on edelleen noin 10 verkkosivua, jotka määrittävät mulle mikä on internet. Pakkis on TOP 3:sessa kevyesti.

Parhaiten itsellä mieleen jääneet noin vuodet 2004 - 2005, jolloin Ringmaister oli irti häkistään. Rinkku laittoin kroppaa peliin, jos jotain homoksi epäiltiin. TJEU. Samalla tuo Rinkun paluu Hanna Partasen Fanitusthreadiin oli melkoista rytinää. Mies suorastaan mielipuolisesti koki näppäimistään hunajan tuoksun. Ok. Kapiokirstu myös kova!

Mika/e:lle viiksekkäät halit ja herätyskello! :haart:

Hiphei! Olen vuosien aikana selaillut Pakkotoisto.com:ia välillä aktiivisesti ja välillä vähemmän aktiivisesti. Riippuen lähinnä siitä, onko biorytmi sellainen, että tulee treenattua paljon.

10+ foorumi. Olen seuraillut tätä ajatellut mielessäni, että todella hyvä, että tässäkin maassa on Miken kaltaisia tyyppejä, jotka ovat *tekijöitä* eivätkä pelkkiä akateemisia suunnittelijoita, jotka eivät lopulta saa mitään aikaiseksi. On kansantaloudenkin kannalta hyvä, että on olemassa asialleen omistautuneita, joilla on samaan aikaan hyvä sisäinen ymmärrys ja yrittäjähenki.

... MUTTA MISSÄ on HANNIBAL?

Ohoh itekki jo 11 vee täällä pyöriny. Sillon 16-vuotiaana tulin tänne ihan vaan hyvien treenivinkkien perässä. Niitä on totisesti löytynytkin vaikka treenailu on välillä vuosiksi jäänytkin.

Roina.da.ru ajoilta asti on tullut palstaa seurattua. Yleinen keskustelu lienee se syy miksi tästä tuli se netin ykköspalsta itselle. Treenijutut toki oli alkuun se tärkein ja kiinnostaa edelleen, mutta vähemmän näitä perinteisiä (treeni, ravinto, roina)osioita jaksaa enää lukea. Motivaatio salitreeniin on kyllä edelleen 100%, kuten 15 vuotta sittenkin.

Kukas se herra olikaan, joka oli AINA vänkäämässä ja jossain välissä oli koomakänneissään hapettamassaan lopillisesti itseään. Kävi kuitenkin Pakkiksella ennen viimeistä solmiota. Hyvällä kannustuksella siitäkin selvittiin onnellisesti ja mieskin saatiin pelastettua. Siinä näkyi Pakkiksen voima!

Ohhoh, kylläpäs aika rientää... aika vähän tulee nykyisin(kään) kirjoiteltua, mutta luettua yhäkin melkein päivittäin. Vippinäkin roikuttu vuodesta toiseen.

Joo, roina.da.ru seurasin ensin ja sitten pakkotoistolle. "Tosi takojan paketti" tai sinne päin oli se legendaarinen kortsumyynti-ilmoitus, joka tietenkin lähti lapasesta hetjustiin ja jäi mieleeni. :D Parhaiten ovat kumminkin jääneet mieleeni joskus 2003-2005 paikkeilla lukeneeni vähän pitemmälle menneet douppijutut mm. insuliinista ja DNP:stä paitsi roinapuolelta, niin myös irssissä. Myös HST:stä ja muista yksi- ja kaksijakoisista reenijutuista kehittyi pakkiksen parhaita reenikeskusteluja, joista opin paljon ja jäivät siksi mieleeni. Muitakin mieleeni painuneita henkilöitä ja tapahtumia on ollut, mutta ovat liian henkilökohtaisia juttuja, joten ei niistä sen enempää.

Ite oon 7v lurkannu pakkista, mutta taisin vasta viime syksynä rekisteröityä :D Ajattelin, että ei mulla oon näille bodyjumalille mitään annettavaa nii ei viitsi rekkaa....

Still a live nigga! Roinafoorumii täälki lueskeltiin eka ja sit regattiin tänne kun rupes reenit kiinnostaa, ikää oli 16v. Välilä seurattu pakkista enemmän ja välil vähemmän. Jos on reenattu niin täällä ollaan oltu scouttamas vinkkejä. Kyl se tää pipari ketju nauratti ja jäi mieleen..:hyvä: kuin myös miken stoppi aikanaan roinille josta iso hansikas sinne päin, vaikutti myös omiin ajatuksiin.

Jumalauta, ei aivan tule vielä 10 vuotta täyteen mutta läheltä liippaa. Tässähän on jo toista tonnia viestejäkin tullut, tosin aika pitkälti nollainfolla. Niin se aika vaan menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom