Pakkiksen junnuosasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Älkää nyt jumalauta toista heti mollatko roinaamisen ja pienten mittojen takia, kaikki saa tehdä omat hommansa ihan niinku tykkää. Sellaisiakin ihmisiä on paljon jotka roinaa, vaikka ei ees kävis salilla. Jokanen ihminen tekee itse omat päätöksensä ja seisoo (tai ainakin pitäisi seistä) niiden takana. Ei se ole kenenkään meidän ongelma jos Sambou roinaa eikä ole silti iso, sitäpaitsi, ei roinakaan miestä muutamassa viikossa kehonrakentajan kokoihin kasvata. OT loppui omalta osaltani tähän :)

Takaisin aiheeseen palatakseni: Kiinnostaako ketään tai onko kukaan edes harkinnut sekuntiakaan kisaavansa siinä uudessa Sporttifysiikassa? Tai millä perusteella kaikki ovat päättäneet tavoitteensa kisata missäkin sarjassa?

Itellä tuo CBB kolahti, koska siellä pärjää juuri natuna paremmin kuin bodauksessa ja myös tuo enemmän estetiikkaan kuin massaan nojaava kisaajien fysiikka on hieno mun mielestä. Ei Suomessa nyt kamalasti mitään lihashirmuja ole tuolla bodylavoillakaan (vrt. kansainvälinen taso), mutta silti juuri tuollainen natuna saavutettava kroppa on tavoitteena. Itse olen nimittäin aina pitänyt esim. Frank Zanea yhtenä täydellisimmistä bodareista ikinä. Hänkin jotain kuuria on saattanut ottaa (en jaksa googlata onko myöntänyt vai ei joten en lähde mitenkään provosoimaan), mutta silti noiden Classic kavereiden kropan ovat jo aikas lähellä tuollaista old school bodarin kroppaa, josta pidän.

Takaisin aiheeseen palatakseni: Kiinnostaako ketään tai onko kukaan edes harkinnut sekuntiakaan kisaavansa siinä uudessa Sporttifysiikassa? Tai millä perusteella kaikki ovat päättäneet tavoitteensa kisata missäkin sarjassa?

Itellä tuo CBB kolahti, koska siellä pärjää juuri natuna paremmin kuin bodauksessa ja myös tuo enemmän estetiikkaan kuin massaan nojaava kisaajien fysiikka on hieno mun mielestä. Ei Suomessa nyt kamalasti mitään lihashirmuja ole tuolla bodylavoillakaan (vrt. kansainvälinen taso), mutta silti juuri tuollainen natuna saavutettava kroppa on tavoitteena. Itse olen nimittäin aina pitänyt esim. Frank Zanea yhtenä täydellisimmistä bodareista ikinä. Hänkin jotain kuuria on saattanut ottaa (en jaksa googlata onko myöntänyt vai ei joten en lähde mitenkään provosoimaan), mutta silti noiden Classic kavereiden kropan ovat jo aikas lähellä tuollaista old school bodarin kroppaa, josta pidän.

Ei todellakaan kiinnosta sporttifysiikka.. :D

Kyllähän tuo CBB varmasti tulee olemaan se mihin itsekkin menen. Toisaalta taas vähän liian pieniä jätkiä mun makuun.. :)

Ei todellakaan kiinnosta sporttifysiikka.. :D

Kyllähän tuo CBB varmasti tulee olemaan se mihin itsekkin menen. Toisaalta taas vähän liian pieniä jätkiä mun makuun.. :)

Joo ton ymmärrän ihan hyvin ettei sua kiinnosta sporttifysiikka, mut ajattelin, et mahtaako sinne tulla kuinka paljon nuoria kilpailijoita. Vois sitä määritellä vähän yleisöystävällisemmäks kuin perus bodybuildingia.

Mutta kuka tota menee katsomaan? Kiimaset akat? Aikalailla väliinputoamis juttu tuo. :)

Ei tää junnuosasto näytä ymmärtävän ees naisten päälle mitään :face:

Oisko kiimaset öljytyistä kropista innostuvat miehet sitten parempi sun mielestä?
Hauskaa. Pointti oli, että kuka tuota oikeasti menee katsomaan? Ei ainakaan kovin moni kuka mielummin katsoisi CBB/bodybuilding kisoja. Ja en keksi muuta ryhmää kuka menisi katsomaan kun nämä ketkä menee katsomaan hunksejakin.

Ei tää junnuosasto näytä ymmärtävän ees naisten päälle mitään :face:
Mitenhän tämä liittyy naisten päälle ymmärtämiseen? :confused:

Pahoittelen heti alkuun, kun tämmösenä kyniksenä tuun sotkemaan isojen karjujen ketjua ;)

Itse jos jossain tulisin kilpailemaan, se tulisi olemaan todennäköisesti nimenomaan tuo sporttifysiikka, tosin silloin menoa hidastaisi kynäniskaisuuden lisäksi naama, kun mokomaa arvioidaan myös. Se myös askarruttaa, miten brutaaliksi kyseinen laji muodostuu natuna treenaavia kohtaan... Todennäköisesti en tule varmaan kisaamaan koskaan, mutta ainahan sitä voi haaveilla, ja treenata lujaa, ja toivottavasti edes joskus olla sellaisessa kunnossa, että kisaan uskaltaisi osallistua.

Miksi juuri siellä?

Hmm...

-Ei tartte olla niin helvetin kireä
-Kisatangat on kuitenkin melko gayt verrattuna bermudoihin
-Kansantajuisempi laji
-Ja kireys taas toistamiseen

Kyllä, treenaan myös jalkoja, mutta ei vaan bb tai cbb oikein kiinnosta kuitenkaan niin mahdottomasti. Tiedetään, nyt tuli kaikkien pakkislaisten vihat niskaan, kun erehdyin kertomaan oman näkemykseni asiaan.

Ei oikeastaan. Mielenkiinnosta vaan kysyin mikä tuohon lajiin ajaa.

Mä voin suoraan sanoa että jos ikinä mikään kisa tulisi kyseeseen, niin sporttifysiikka. Jos kyseinen laji nyt ottaa edes tuulta alleen täällä peräpohjolassa. Voin myös suoraan sanoa yhdeksi syyksi sen, ettei jalkojen treenaus kiinnosta kyykyn lisäksi juuri mitenkään. :D
Voimaa yleisesti kyykyllä ja mavella ja jos samalla kintut kasvaa niin en ota pahakseni, en kuitenkaan oo ikinä hirveen pitkäjaksosesti jaksanu vääntää reidenojennuksia tai yhdenjalanprässejä. Pohkeita kylläkin.

Eihän tossa sporttifysiikkaan osallistumisessa mitään hävettävää ole. Erittäin mielenkiintoista, jos sinne saatais kunnon aesthetic as fuck porukkaa kilpailemaan. Aikamoni junnu on kuitenkin voinut saada sitä inspiraatio punttaukseen keneltä muultakaan kuin Aziz Shavershianialta eli ihan ymmärrettävää, jos joitain kiinnostaa enemmän estetiikka kuin massan tavoittelu.
Ei nuo fitness mallit kuitenkaan paljon häviä jollekin cbb kisaajalle:
41.jpg

14.jpg

[e] turhaa paskaa

Jahas.

Tää ketju lähti näemmä samantien lapasesta ja näyttää jo nyt olevan pääosin täynnä aivan järkyttävää paskaa.

Ei toimi, ei.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom