Pakkiksen junnuosasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Niin ja sitten haukutaan kynäniskaksi ja kerrotaan kuinka ei kannattaisi roinata... Juujuu

No Jay Jay avaa ne silmät ja mieti että kuinka naurettavaa toi homma on. Ootko lukenu Samboun hehkutuksia sen kuurista jossain "Parhaat huomautukset" -ketjussa + roinapuolella? Toi jätkä on niin kuutamolla ton kuurinsa kanssa että voi terve. Kaiken lisäksi niin innoissaan siitä, että hyvä kun housuissaan pysyy.

ps. Vastizz vaadin sulta tuplat edestä ja most muscular posekuvat ! Get it and give it!

Kai tää riittää 12vk ajaksi? Noita, kuten kaikkea muutakin kivaa elämässä joudut vähän odotteleen ;) !

DSC08731.jpg

Pitäisikö tehdä taas taktinen toisesta kiveksestä luopumisveto että tämä threadi ei tule pysymään pystyssä viikkoa pidempään kun suht. asiallisen oloisesta ketjusta tulee teinien tappeluketju ja pilaa koko "kilpailijat- ja bodyjuorut"-foorumin. Tulee vähän mieleen se 15-vuotiaiden pentujen kuvia threadi aikonaan joka meni aivan samanlaiseks kuin tämä on menossa. Yllä olevat kundit on tosi kovassa kunnossa ja vain prosentti tuon ikäsistä suomalaisista saavuttaa jotain tuollaista.

Jättäkää ne roinajutut muihin threadeihin, ketä vittu oikeasti kiinnostaa (muuta kuin ADT)...

Kai tää riittää 12vk ajaksi? Noita, kuten kaikkea muutakin kivaa elämässä joudut vähän odotteleen ;) !

DSC08731.jpg

Joo tossa ois kyl ollu kiristämisen varaa vielä, mutta sitä on turha enää kertoa tai voivotella. Ens kerralla säkin sit viisaampana, jos meinaat kisailla vielä tulevaisuudessa. Tai ainakin toivon, ettei jääny sulla viimiseks.

No Jay Jay avaa ne silmät ja mieti että kuinka naurettavaa toi homma on. Ootko lukenu Samboun hehkutuksia sen kuurista jossain "Parhaat huomautukset" -ketjussa + roinapuolella? Toi jätkä on niin kuutamolla ton kuurinsa kanssa että voi terve. Kaiken lisäksi niin innoissaan siitä, että hyvä kun housuissaan pysyy.

ps. Vastizz vaadin sulta tuplat edestä ja most muscular posekuvat ! Get it and give it!

Ketä mä huijaan tässä vaiheessa, jos hdrolia napostelen? Hdroli ei niinkään tuo massaa lisää, ja tuolla haen vain voimaa voimakaudelle hitusen lisää, ja mitä noihin hehkutuksiin tulee enpä kovin hehkuttele juttua. Ja mitä vitua se ylipäätään kenellekkään kuuluu mikä piikki mun perseessä on? Ei se ainakaan sulle kuulu? Mittoja kyseltiin niitä annettiin, enpä uskonut että tänne tulee joku viisastelemaan jostain roinaamisesta? Eikä se mun mielestä eikä varmaan kenenkään muunkaan mielestä tänne kuulu. Oletko katkera vai olenko kenties pahoittanut sun mieles jotenkin? Tää paskan jauhaminen tässä ketjussa voi mun puolesta loppua tähän, ei tehdä tästä ketjusta mitään off-topick 2 ketjua.

En luullut, mutta on nuo musta aika säälittäviä mittoja katsottuna siihen miten oot hehkuttanu sitä sun roinausta täällä foorumilla. Itse ainakin luulin, että roinalla sais vähän isommat kintut ku 53 cm, ja massaakin luulis olevan enemmän kuin yläasteelaisella kun kerta roinataan?
Pääpointti oli kuitenkin, että pyydettiin cbb junnujen mittoja, ei roinaaja junnujen?
Paskan maku vaan jää suuhun, kun tulet tänne hehkuttamaan omia mittoja ja puhut lavoille kiipeämisestä, kuin kuka muukin junnu täällä, mutta kuitenkin vedät roinaa? Aika tekopyhää minusta, mutta kaipa tuota voit olla ihan hyvä esimerkki täällä oleville junnuille, että kannattaako lähteä roinaamaan vai ei. Tuloksia kun ei näköjään silläkään kaikki saa.

Anteekai nyt vain, mä en ole täällä hehkutellut omia mittojani, kerroin kun niitä kysyttiin? Ja mitä vittua se sun aamupaskaan vaikuttaa vaikka tykittäisin nuuskaa persereikään? Ei mitään, ketä mä huijaan kun en vielä kilpaile? Ja tässä ketjussa ei kukaan tule kilpailemaan vielä muutamaan vuoteen. Void, jos sulla ei oikeasti ole muuta saarnattavaa kun jostain roinaamisista, hoida se roinapuolla.

Ps. Tännehän ei kohta kukaan kirjoita yhtään mitään, kun tällaisia aivokääpiöitä tulee lyyttämään kaiken innon!

Kädet kyllä täysin kilpailukykyisiä ihan aikuistenkin CBB-äijiin jo nyt. Etkös tulevaisuudessa (jos CBB:ssa pysyt) kilpaile samassa sarjassa kuin Hulkki? Siinä melkonen päänahka vietäväksi :)

Anteekai nyt vain, mä en ole täällä hehkutellut omia mittojani, kerroin kun niitä kysyttiin? Ja mitä vittua se sun aamupaskaan vaikuttaa vaikka tykittäisin nuuskaa persereikään? Ei mitään, ketä mä huijaan kun en vielä kilpaile? Ja tässä ketjussa ei kukaan tule kilpailemaan vielä muutamaan vuoteen. Void, jos sulla ei oikeasti ole muuta saarnattavaa kun jostain roinaamisista, hoida se roinapuolla.

Ps. Tännehän ei kohta kukaan kirjoita yhtään mitään, kun tällaisia aivokääpiöitä tulee lyyttämään kaiken innon!
Onks tää sitä roidragea? ;)
Roinaa ihan rauhassa, en ole mitään saarnannut. Kunhan vaan ihmettelin, että miten voi tarvita roinaa johonkin, jos mitat on luokkaa yläasteelainen säbänpelaaja.

ketä mä huijaan kun en vielä kilpaile?

Jos cbb-lavoille kiipeät niin kaikkia, mutta kehonrakennuksestahan sinä olet puhunut, eikö? Siinä tapauksessa olet tehnyt ihan oikein kun olet alkanut nuorena tykittämään piikkiä perseeseen, ei se roinaaminen ainakaan yhtään sen terveellisemmäksi muutu vaikka kuinka kauan odottelisi.

Älkää nyt alkako pilaamaan tätä ketjua enempää, kiitos. Mun tarkoitus ainakaan tätä aloittaessa ei ollut saada tätä täyteen muille vittuilua ja riitelyä vaan asiallista keskustelua, mutta mitä nyt pakkikselta sitten voi odottaa... Se on jokaisen oma asia, mitä keholleen tekee ja asiasta en sen enempää keskustele.

Kiinnostais tietää että paljonko teillä juniori cbb kilpailijoilla on esim hanskan ja reiden paksuus, kylmänä mitattuna ja jalka suorana?

Mittoja kyseltiin niitä annettiin, enpä uskonut että tänne tulee joku viisastelemaan jostain roinaamisesta?

Joo cbb-junioreiden. Sä et kuulu sinne jos roinaat. Mutta ei se mitään, mäkään en tän enempää enää tätä jatka. Voit omassa mielessäsi miettiä, että ketä sä huijaat ja kenelle se kuuluu jos sekoitat itsesi cbb-junnuihin roinaamisen jälkeen.

- - - Updated - - -

Älkää nyt alkako pilaamaan tätä ketjua enempää, kiitos. Mun tarkoitus ainakaan tätä aloittaessa ei ollut saada tätä täyteen muille vittuilua ja riitelyä vaan asiallista keskustelua, mutta mitä nyt pakkikselta sitten voi odottaa... Se on jokaisen oma asia, mitä keholleen tekee ja asiasta en sen enempää keskustele.

Ja joo, se on oma asia mitä keholleen tekee, sitä varten meillä on cbb ja bb sarjat joiden väliltä voi valita. Se on taas meidän yleisön asia jos joku meinaa sekoittaa cbb:n ja roinan keskenään. Sehän on huonoa urheiluhenkeä jos ei olekkaan ihan puhtailla jauhoilla cbb:ssä. (Ei sillä että Sambou olisi ainut)

Ja joo, se on oma asia mitä keholleen tekee, sitä varten meillä on cbb ja bb sarjat joiden väliltä voi valita. Se on taas meidän yleisön asia jos joku meinaa sekoittaa cbb:n ja roinan keskenään. Sehän on huonoa urheiluhenkeä jos ei olekkaan ihan puhtailla jauhoilla cbb:ssä. (Ei sillä että Sambou olisi ainut)

Missäs vaiheessa Sambou kerkes cbbssä käydä kisaileen? :confused:

Missäs vaiheessa Sambou kerkes cbbssä käydä kisaileen? :confused:

Mielestäni sanoinkin, että 'jos joku meinaa sekoittaa cbb:n ja roinan keskenään.' Viittasin tuolla sinun lihavoimallasi lauseella mahdolliseen tulevaisuuteen, mutta käytin kuitenkin vahingossa väärää muotoa sanasta olla. Kirjoitin 'on' kun olisi pitänyt kirjoittaa 'olisi', syvimmät anteeksipyyntöni.

Väänsinkö sullekkin tarpeeksi rautalangasta? Muut varmaan tajusivatkin perimmäisen tarkoitukseni.

Joo cbb-junioreiden. Sä et kuulu sinne jos roinaat. Mutta ei se mitään, mäkään en tän enempää enää tätä jatka. Voit omassa mielessäsi miettiä, että ketä sä huijaat ja kenelle se kuuluu jos sekoitat itsesi cbb-junnuihin roinaamisen jälkeen.

- - - Updated - - -

En ole menossa CBB, ihan botipuilting on ollut tähtäimessä. En lukenut ajatuksella tuota kysymystä loppuun, mutta sama se, ajattelin laittaa muuten vain mittoja tänne, kun niitä kysyttiinkin, miksette itse voi laittaa sen sijaan että auotte päätänne täällä ja pilaatte asiallisen ketjun? Täältä saisi karsia paljon turhan päiväisiä ja provosoivia viestejä pois IMO.

Ei me mitään olla pilattu, ihan asiallisesti keskustelin. No okei, ehkä hieman provosoivasti, mutta olet ansainnut sen :) Minun mielestäni en taas täältä karsisi yhtään mitään, koska minä en ole se kuka täällä on tehnyt virheitä. Eikä myöskään Void. Me vaan sanottiin miten asiat on ja jos se ei jotain tyydytä niin so be it. Jos joku katsoo sen hirveän epäasialliseksi niin jättäköön lukematta.

Jos cbb-lavoille kiipeät niin kaikkia, mutta kehonrakennuksestahan sinä olet puhunut, eikö? Siinä tapauksessa olet tehnyt ihan oikein kun olet alkanut nuorena tykittämään piikkiä perseeseen, ei se roinaaminen ainakaan yhtään sen terveellisemmäksi muutu vaikka kuinka kauan odottelisi.

Mitä lahjakkaampi niin sitä aikasemmin pitäisi päästä hyvään valmennukseen ja käsiksi laadukkaisiin rojuihin. Keskinkertasuuksille on sitten se ja sama roinaako vai ei, koskaan mitään tule ;) Omaksi ilokseen saa kisaja ta jumpata

Mä ainakin haluun pilata tämän, anteeksi. Mutta 38cm hanska ja mäskit koneessa.. Ei voi olla totta. Tais olla forkku jonka mittasit? :-)

Menkää_nyt_vittuun_täältä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom