Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huppe sanoi:Mistä moinen? Tartteis torstaiksi, jos jollakulla on niin voin 50 egee heittää fyrkkaa parista reissusta á 25km :D
Itäväylän Teboililta olen aiemmin vuokrannut, näyttäisi olevan 95e/vrk, aika kallista!
Huppe sanoi:Mistä moinen? Tartteis torstaiksi, jos jollakulla on niin voin 50 egee heittää fyrkkaa parista reissusta á 25km :D
Itäväylän Teboililta olen aiemmin vuokrannut, näyttäisi olevan 95e/vrk, aika kallista!
Pelles sanoi:ostat sohvan huonekaluliikkeest sit viet sen pakulla himaan käytät pakua muutos ja palautat sohvan seuraavana päivänä kuten autonkin.. sanot et se väri oli ihan hirvee!! :D
Just, ja se 7h tarvitaan jo aikaa että tuon rassin noutaa jostain mörön perseestäsyntikka sanoi:Niittarin Essolta tosiaan irtoo suht edukkaasti (muistelisin että joku 65e/7h) voipi tietty tarkistaa tuolta http://www.essoniittykumpu.com/:sta
Hyvä idea, Ikea olisi aivan vieressäkin vielä :DHynkkä sanoi:Sompasaaressa oli joku pikkufirma mistä viimeksi otin pakun vuokralle. hinta oli 40e / 3h..
Ja jos haluaa tehdä härskit, niin itse otin yks toinen kerta ikeasta pakun vuokralle hintaan 25e. Menin suoraan siihen vuokrauspisteeseen ja sanoin myyjälle, että tuli ostettua tuota kamaa sen verran paljon, että tarvis pakettiautoa. Kaveri repeili siellä takana ihan kympillä ja oli aika lähellä, että itelläkin pokka repeää siinä tiskillä.. :D Muutto hoidettiin alta pois ja paku myöhässä takaisin Ikeaan. Ei tullut edes "kanta-asiakkaalle" lisäkustannuksia.
edit. Eikä tuohon Ikean pakuun tarvinut muistaakseni laittaa edes löpöä.. :D
Anonymity sanoi:Helsingissä Agricolankadulla on Easy Rent (puh: 09-7733443), joka mainostaa itseään ilmaisjakelulehdissä Helsingin halvimmaksi ja se hinta taisi olla juuri tuo alkaen 34 euroa/pvä. Olen itse vuokrannut sieltä kerran pakettiauton ja se oli kyllä aika pommi. Jouduttiin sitten vaihtamaan tilalle toinen, joka oli vähän vähemmän pommi. Kelpaa just ja just lyhyille matkoille.
Tiksin esso ei vuokraa autoja.mermeliini sanoi:tikkurilan esso(n.60e), ikea(nettisivuilla lisätietoa hinnoista yms)...
Pakettiauton vuokraus
Pääkaupunkiseudulla voit viedä ostoksesi kotiin vuokra-autolla. Löydät vuokrauspisteen kassojen jälkeiseltä alueelta.
Pakettiautojen vuokraushinnat:
Perushinta (1,5 tuntia) = 25 €
Vuokra-ajan ylitys = 18 € / alkava 0,5 h
Yön / viikonlopun yli vuokraaminen:
Pakettiauto voidaan vuokrata aikaisintaan 1,5
tuntia ennen tavaratalon sulkemista ja se palautetaan
tavaratalon avatessa seuraavan kerran ovensa.
Vito: 100 km = 69 €, 200 km = 91 €
Sprinter: 100 km = 79 €, 200 km = 103 €
Kilometriylitys: 0,50 € / km