Pakettiauton vuokraus Helsingissä (halvalla)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Mistä moinen? Tartteis torstaiksi, jos jollakulla on niin voin 50 egee heittää fyrkkaa parista reissusta á 25km :D

Itäväylän Teboililta olen aiemmin vuokrannut, näyttäisi olevan 95e/vrk, aika kallista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Mistä moinen? Tartteis torstaiksi, jos jollakulla on niin voin 50 egee heittää fyrkkaa parista reissusta á 25km :D

Itäväylän Teboililta olen aiemmin vuokrannut, näyttäisi olevan 95e/vrk, aika kallista!

Ei oo kylläkään siellä Helsingissä, mutta Niittykummun Essolta kävin itse vuokraamassa pakettiauton. Nettisivujen perusteella 50 eurolla saa pakun 3 h / 100 km.

Huppe sanoi:

Pukinmäen Esso vai mikä lie; ykköskehällä sekin. Mielestäni ainakin on ollut paljon alle tuon mainitsemasi TB:n hinnan, muuten en kyllä osaa verrata. Kuomullisia peräkärryjä on siellä kanssa. Yksi mahdollisuus on sitten huonekaluliikkeitten pakut, jos samassa saumassa on jotain ostoksia. Osa ainakin antaa illalla yön yli lainoja. Sitten pitää huomioida että pakulla ja pakulla voi muuttohommissa olla aika iso ero, 1 vai 3 keikkaa?

Edit: no ykköskehä ja itäväylä ei ole ihan sama; tuo Esso on vähän kaukana jos Itä-Helsingissä ajelee... löytyy kartalta ja puhelinluettelosta jos kiinnostaa

Lykkää ens kuun tokalle viikonlopulle, niin saat ilmaiseksi. Hommasin juuri itselleni muuttokärrin ko. ajalle. Sais lainailla...

ostat sohvan huonekaluliikkeest sit viet sen pakulla himaan käytät pakua muutos ja palautat sohvan seuraavana päivänä kuten autonkin.. sanot et se väri oli ihan hirvee!! :D

Pelles sanoi:
ostat sohvan huonekaluliikkeest sit viet sen pakulla himaan käytät pakua muutos ja palautat sohvan seuraavana päivänä kuten autonkin.. sanot et se väri oli ihan hirvee!! :D

kuulostaa kokemuksen syvältä rintaääneltä :thumbs:

Tämän päivän hesarissa siellä pikkuilmoituksissa oli mainoksia, joku taisi olla alk. 34 eur/päivä.

Koeajoauto tietysti on halvin vaihtoehto...

Helsingissä Agricolankadulla on Easy Rent (puh: 09-7733443), joka mainostaa itseään ilmaisjakelulehdissä Helsingin halvimmaksi ja se hinta taisi olla juuri tuo alkaen 34 euroa/pvä. Olen itse vuokrannut sieltä kerran pakettiauton ja se oli kyllä aika pommi. Jouduttiin sitten vaihtamaan tilalle toinen, joka oli vähän vähemmän pommi. Kelpaa just ja just lyhyille matkoille.

Sompasaaressa oli joku pikkufirma mistä viimeksi otin pakun vuokralle. hinta oli 40e / 3h..

Ja jos haluaa tehdä härskit, niin itse otin yks toinen kerta ikeasta pakun vuokralle hintaan 25e. Menin suoraan siihen vuokrauspisteeseen ja sanoin myyjälle, että tuli ostettua tuota kamaa sen verran paljon, että tarvis pakettiautoa. Kaveri repeili siellä takana ihan kympillä ja oli aika lähellä, että itelläkin pokka repeää siinä tiskillä.. :D Muutto hoidettiin alta pois ja paku myöhässä takaisin Ikeaan. Ei tullut edes "kanta-asiakkaalle" lisäkustannuksia.

edit. Eikä tuohon Ikean pakuun tarvinut muistaakseni laittaa edes löpöä.. :D

Hynkkä sanoi:
Sompasaaressa oli joku pikkufirma mistä viimeksi otin pakun vuokralle. hinta oli 40e / 3h..

Ja jos haluaa tehdä härskit, niin itse otin yks toinen kerta ikeasta pakun vuokralle hintaan 25e. Menin suoraan siihen vuokrauspisteeseen ja sanoin myyjälle, että tuli ostettua tuota kamaa sen verran paljon, että tarvis pakettiautoa. Kaveri repeili siellä takana ihan kympillä ja oli aika lähellä, että itelläkin pokka repeää siinä tiskillä.. :D Muutto hoidettiin alta pois ja paku myöhässä takaisin Ikeaan. Ei tullut edes "kanta-asiakkaalle" lisäkustannuksia.

edit. Eikä tuohon Ikean pakuun tarvinut muistaakseni laittaa edes löpöä.. :D
Hyvä idea, Ikea olisi aivan vieressäkin vielä :D
Menin kyllä jo varaamaan Essolta tuon pakun 8h hintaan 80e, 170e omavastuulla. Nuo 34e autotallifirmat kierrän kaukaa, äkkiäkös siihen muka ilmestyy joku RUOSTEINEN naarmu jota väitetään itseni aiheuttamaksi ja joudun maksamaan 1500e omavastuun syyttä suotta. Toinen vaihtoehto on että auto hajoaa motarille ja koko muutto kusee sitten urakalla ja kertyneillä kustannuksilla ostaisi jo oman pakettiauton.

Anonymity sanoi:
Helsingissä Agricolankadulla on Easy Rent (puh: 09-7733443), joka mainostaa itseään ilmaisjakelulehdissä Helsingin halvimmaksi ja se hinta taisi olla juuri tuo alkaen 34 euroa/pvä. Olen itse vuokrannut sieltä kerran pakettiauton ja se oli kyllä aika pommi. Jouduttiin sitten vaihtamaan tilalle toinen, joka oli vähän vähemmän pommi. Kelpaa just ja just lyhyille matkoille.

haha muillakin kokemuksia easyrentin paskapommeista;D Nää on kyl joka kerta vittu semmosia ylläreitä et ei mitään rajaa, kertaakaan ei oo kyllä tielle jättäny ja oon vaan todennu et vittu eipä tarvii sääliä ainakaan tuntea:D
Siis tämän lafkan numero mulla on kännykässä ja sieltä käyn aina pakun hakemassa kun tarvetta on, naurattaa vaan et vittu missä se ukko käy hakemassa leimat noihi romuihin:D

edit:
Joo ja toi ikea on kyl iha varteenotettava vaihtoehto, ite kävin kerran, kun ei easyrentin hiaceen mahtunu systerin sänky, hakemassa ikeasta uuden karhean Viton. yliaikaa tuli vajaa pari tuntia mutta ei se jätkä jaksanu tiskillä mitään lappuja alkaa kirjottelee niin otti vaan sen perusmaksun.

mermeliini sanoi:
tikkurilan esso(n.60e), ikea(nettisivuilla lisätietoa hinnoista yms)...
Tiksin esso ei vuokraa autoja.

Ikean auton hinnasto:
Pakettiauton vuokraus
Pääkaupunkiseudulla voit viedä ostoksesi kotiin vuokra-autolla. Löydät vuokrauspisteen kassojen jälkeiseltä alueelta.

Pakettiautojen vuokraushinnat:

Perushinta (1,5 tuntia) = 25 €
Vuokra-ajan ylitys = 18 € / alkava 0,5 h

Yön / viikonlopun yli vuokraaminen:

Pakettiauto voidaan vuokrata aikaisintaan 1,5
tuntia ennen tavaratalon sulkemista ja se palautetaan
tavaratalon avatessa seuraavan kerran ovensa.

Vito: 100 km = 69 €, 200 km = 91 €
Sprinter: 100 km = 79 €, 200 km = 103 €
Kilometriylitys: 0,50 € / km

Sörkan Ac Pro Rent ja Kaliion Ak Rent on ollut mun vakio vuokraamoita. Vuorokaudeksi saa vanhan peruspommi Hiacen 40€ ja hinnasta löytyy aina neuvottelun varaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom